هم وطن عزیزباسلام وعرض ادب واحترام خدمت همه سروران ،همه ماباعلم واشراف کافی درخصوص اطلاعات فنی ومزایا ومعایب خودروهااقدام به خرید مینمائیم واگراین مصائب وکاستیها ونهایتاُموجبات مرگ وتصادف پیش می آیددلیل اصلیش استقبال ماازمحصولات بی کیفیت وبقول خودمان ارزان؟؟؟ قیمت است.همه میتوانیم باخودداری ازخریداین محصولات بی کیفیت وجلوگیری ازسرازیرنمودن حاصل دسترنج مان به جیب تولید کنندگان سودجو ودلالان آنهاازهمه این وقایع پیشگیری وارامش وامنیت جانی همه هم وطنان رافراهم کنیم.
من هم یک ارابه مرگ دارم ولی از نوع داغونش چکارباید بکنم گرانه حتی نمی تونم خرجش کنم.چرا این سایبا اینقدر ماشینهاش رو گران کرده مردم نتوانند بخرند.خداوند به ما صبر بده.
بالاي 90 تا رو هوايي چه رسد به 100 و 120 اگه دو تا بال براش بزاري نمودار جاده ايش ميشه شبيه سر مثبت ديود گذاري شده فركانس جريان متناوب ( نصفش رو زميني نصفش در حال اوج) بسته به توان (سرعت گرفتن) طول دامنه تغييرات داره
علیرضا
۰۹:۳۲ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
آقا این همه نظر وجود داره من فقط یه چیز میگم،اونایی که پراید سوار میشن میدونن وقتی سرعتش میره روی 120 ، بوق زدنش شروع میشه و اونم برا اینکه پراید با زبون بی زبونی میگه از این به بعدش با خودت
اخه عجب حرفی میزنید وقتی وسیله لازمه و زندگی می گردونه و لازم داری ، چه جوری نخری نمی خواییم با پراید بریم دور دور که بگبم نبود نبود وسیله مهم و با در آمد ماها نمی شه چیزی دیگری بخری
محسن جمشیدی راد
۰۹:۰۷ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
سلام.
برای سنجش ایمنی پراید ( که نه خلبان مقصر باشد و نه راننده و نه فرهنگ رانندگی مردم ) لطفا" موارد زیر را انجام دهید :
1) ابتدا یک پراید صفر کیلومتر ( اگر ایربک دار باشد بهتر است ) بخرید
2) آن را در یک منطقه ی آرام پارک کنید
3) کلیه ی لوازم اضافی و جانبی و سرنشینان را پیاده کنید
4) در صندوق عقب را باز کرده و جک آن را بیرون آورید
5) جک را در محلی زیر شاسی ( همان قوطی اتاق!!!) به دقت ؟؟؟ نصب کنید
6) خیلی آرام و با حوصله دسته جک را بچرخانید و آن را بالا ببرید
7) با کمی حوصله و دقت از بالا رفتن جک عکس و فیلم بگیرید
8) ملاحظه مـــــــــــــی فــــــــــــــــرمایید که قبل از بالا رفتن خودرو - مثلا برای تعویض لاستیک - قوطی شـــــاســــی خم شده و مچاله می شود !!! پیش از آنکه خودرو به حد نصاب بالا رفته باشد؟؟؟
9) مگـــــــــــــر پراید شما صفر کیلومتر ( سفت کیلومتر ! ) نبود ؟ که سر جک در بدنه ی خودرو فرو رفت !!!
10) ایران خودرو- سایپا را جــــــــدی بگیریم .
مابزرگترین دستاوردهای نظامی رامیسازیم بعدنمی تونیم یک خودروخوب بسازیم برای این مردم مظلوم ؟خودروسازان دنبال این هستندتاجمعیت کم شودبعدمردم شماچرااین لگنو میخریدمدال افتخاربه شمامیدن
حاجی اینو نخرن پس با 15ملیون برن چی بخرن ها؟ شعر میگین شما هم. همین 15ملیون هم پوله پرایده کارکرده هستش نه صفر کیلومتر.
ما اهله شعاریم و اینجور مواقع شعر میگیم.
ناشناس
۰۸:۳۶ ۲۲ ارديبهشت ۱۳۹۳
بابا به پرايد توهين نكنيد چيزي نشده در سال فقط و فقط حدود 10-20 هزار نفر به راحتي ميفرسته اون دنيا اين 10-20 هزار روزي بايد از اين دنيا بروند خوب است كه با پرايد سفر ميكنند به اون دنيا به اين دليل گفتم به پرايد توهين نكنيد كه امسال قيمتش شده 22 ميليون تومن سايپايها بايد افتخار كنند توليد بيشتر كيفيت بدتر(در آخر دعا ميكنيم خدايا ما را از گزنده پرايد در امان بدار آمين
برای سنجش ایمنی پراید ( که نه خلبان مقصر باشد و نه راننده و نه فرهنگ رانندگی مردم ) لطفا" موارد زیر را انجام دهید :
1) ابتدا یک پراید صفر کیلومتر ( اگر ایربک دار باشد بهتر است ) بخرید
2) آن را در یک منطقه ی آرام پارک کنید
3) کلیه ی لوازم اضافی و جانبی و سرنشینان را پیاده کنید
4) در صندوق عقب را باز کرده و جک آن را بیرون آورید
5) جک را در محلی زیر شاسی ( همان قوطی اتاق!!!) به دقت ؟؟؟ نصب کنید
6) خیلی آرام و با حوصله دسته جک را بچرخانید و آن را بالا ببرید
7) با کمی حوصله و دقت از بالا رفتن جک عکس و فیلم بگیرید
8) ملاحظه مـــــــــــــی فــــــــــــــــرمایید که قبل از بالا رفتن خودرو - مثلا برای تعویض لاستیک - قوطی شـــــاســــی خم شده و مچاله می شود !!! پیش از آنکه خودرو به حد نصاب بالا رفته باشد؟؟؟
9) مگـــــــــــــر پراید شما صفر کیلومتر ( سفت کیلومتر ! ) نبود ؟ که سر جک در بدنه ی خودرو فرو رفت !!!
10) ایران خودرو- سایپا را جــــــــدی بگیریم .
ما اهله شعاریم و اینجور مواقع شعر میگیم.