صبح امروز مشتریان بانک ملی با دریافت پیامکی که حاکی از کم شدن مبلغ 50،000 ریال از حسابشان است مواجه شدند
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه..
خواهشا حسابهایتان را ببندید
جالبه کارت من اول امسال ( فروردین 94 ) منقضی شده بود و به خاطر این سرویس 10 هزار تومان پرداخت کرده بودم . ولی مجدد 5 هزار تومان مجدد کم شده از کارتم .
به دوستان بانک ملی اطلاع رسانی کنید !!!!!
لطفا" مشتری مداری و احترام به مردم و مشتریان خود را با این پاتک های شبانه به رخ مردم مردم نکشید .
سلام همه بانكها دارن همين بانك كشاورزي ديروز اين كارو انجام داده اما بي سر وصدا و با خرد كردن مبلغ نه كل مبلغ بانك ملي صداقت داشته به همه خبر داده الان هم هركي ناراضيه يه پيامك بده پولش رو بر مي گردونن برين سايت بانك ملي ببينيد
اسماعیل حاذق
۲۳:۴۵ ۰۸ خرداد ۱۳۹۴
اولا که بانک ملی بدون موافقت مشتریان این مبلغ را بر داشت کرده دوما ، بانک ملی مگر چه خدمات بهتری انجام میدهد که خودش را شایسه کارمزد هم می داند من شخصا بعد از چهل سال حسابم را برای همیشه در بانک ملی خواهم بست
با سلام ، من در بانک ملی 3 حساب بانکی دارم که از هر 3 حساب بنده مبلغ فوق کسر شده است؟
یعنی 15000 تومان در یک روز چرا؟ قابل ذکر است ارسال پیامک به عنوان یک مزیت باز کردن حساب در بانک ها بود وحالا چی ؟ آیا اصولی نمی باشد قبل از مصوب کردن هر مطلبی اطلاع رسانی گرددبعد به اجرا گذارد. حق مشتری چیست ؟ چگونه به خودمان اجازه می دهیم چیزی را مصوب کنیم وبعد هم به اجراگذاریم.
باسلام لازم به ذکراست مدت چند ماه است که بانصب اعلان کتبی واطلاع رسانی در شعب بانک ملی به مشتریان بانک اطلاع رسانی شده است .
باتوجه به اینکه از آغاز طرح این سرویس در بانک ملی برخلاف بانکهای دیگر رایگان بوده است
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه..
خواهشا حسابهایتان را ببندید
چرا اطلاع نداده کسر کردند
به دوستان بانک ملی اطلاع رسانی کنید !!!!!
لطفا" مشتری مداری و احترام به مردم و مشتریان خود را با این پاتک های شبانه به رخ مردم مردم نکشید .
بانک به اصطلاح ملی داره پولهای آنچنانی به هیات مدیرش بده ولی برای مشتریانش ....
خخخخخخخخخخخ
لازم به توضیح است که بانک ملی قبلاً (در فروردین ماه) اعلام کرده بود که این مبلغ را از حساب مشتریان کسر خواهد کرد.
یعنی 15000 تومان در یک روز چرا؟ قابل ذکر است ارسال پیامک به عنوان یک مزیت باز کردن حساب در بانک ها بود وحالا چی ؟ آیا اصولی نمی باشد قبل از مصوب کردن هر مطلبی اطلاع رسانی گرددبعد به اجرا گذارد. حق مشتری چیست ؟ چگونه به خودمان اجازه می دهیم چیزی را مصوب کنیم وبعد هم به اجراگذاریم.
باتوجه به اینکه از آغاز طرح این سرویس در بانک ملی برخلاف بانکهای دیگر رایگان بوده است