با سلام
یه جوری میگین خودرو داخلی انگار کسی خبر نداره اکثر قطعات ایران خودرو و سایپا از چین وارد میشه و این دوتا به اصطلاح خودرو ساز فقط در حال مونتاژ هستن.
بهتر اینه که اصل چین رو بخریم
میگن واسه یکی تب کن که برات بمیره
قابل توجه ایران خودرو و سایپا
فکر کنم مساله خودرو سازی در کشور پیچیدهتر از مساله هسته ای نیست!!!! واضحه که این خودروسازها سالهاست سر مردم به بهانههای مختلف کلاه گذاشتن و هربار به دلایلی از جمله انقلاب، جنگ، تحریم و ... مردم همراهی کردهاند. اما واقعیت امر بی عرضهگی و بی کفایتی در مدریت و کارکنان این دو شرکت بیداد میکند. چرا که سابقه این خودروسازی در مورادی طولانیتر از برخی برندهای معتبر امروزی است. برای مثال موقعی ایران خودرو در سال 1963 میلادی شروع به کار کرد بعد از 4 سال یعنی ۲۹ دسامبر ۱۹۶۷ هیوندای افتتاح شد! حالا محصولات این دو شرکت را مقایسیه کنید! به نظر شما نباید کارکنان و مدیران ایران خودرو و سایپا را با .... انداخت بیرون و چند تا آدم حسابی کاربلد اونجا گذاشت. با این سابقه طولانی باید انحصار همه جانبه را در این دو شرکت دید که حتی شامل انحصار فکری نیز بوده و هیچ ایده جدیدی -بجز تغییر چراغ خودروها- رشد نکرده است. در نهایت باید حمایتهای مردم مردم ایران از این بی عرضه ها متوقف شود تا در فضای آزاد رقابتی یا له شوند و یا خودشان را احیا کنند.
تحریم خودرو داخلی حق مردم ایران است...
جان من این متنمو پخش کن ......اقای عزیز حرفاتون قابل قبول نیست من موندم چرا یکبار نمیگین کیفیت رو میبریم بالا همش دنبال این هستین که گرون کنید بعد من موندم چرا با همین پول تو منطقه ازاد میشه یک سوناتا ۲۰۰۶ بخری ولی تو شهر های دیگه پراید میشه خرید خواهشا قیمت پراید رو هرطور هم حساب میکنید نباید از ۱۲ تومن بیشتر بشه .........بعدم اگر خیلی جوان مرد هستین بازار رو از انحصاری بودن خارج کنین و با همین قیمت ببینید بازم مردم میتونن بخرن یا نه
یه جوری میگین خودرو داخلی انگار کسی خبر نداره اکثر قطعات ایران خودرو و سایپا از چین وارد میشه و این دوتا به اصطلاح خودرو ساز فقط در حال مونتاژ هستن.
بهتر اینه که اصل چین رو بخریم
میگن واسه یکی تب کن که برات بمیره
قابل توجه ایران خودرو و سایپا
مردم خودرو صفر نخرید.....
تحریم خودرو داخلی حق مردم ایران است...
خودرو گران باشد یا ارزان ، خودروساز سود خواهد کرد و بس