دیگه گذشت اون موقع که هر جور خواستین تازوندین به اسم تحریم بسه دیگه خجالت بکشید مردم راه خودشون را پیدا کردن نمممممممممممممممییییی خررررررررریم لگن هاتون را
من حاضربودم ماشین گرون بخرم به شرطی که تولید کننده ایرانی به من احترام بذاره
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز ایرانی کیفیت خودشوسال به سال بهتر کنه
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودروساز به شعور من توهین نکنه
من حاضربودم خودروی گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز تعهد به تولید به روز داشته باشه
اما تا اون روز من خودروی صفر ایرانی نمیخرم
و دیگه خودروی گران هم نمیخرم
دبیر انجمن خودرو سازی(فرغون سازی) ما مردم تا زمانیکه کیفیت خودرو بالا نره،تا زمانی که کیفیت بالا نره،ارابه های مرگ شمارو نمیخریم.خودرو صفر نخرید بیچاره میشید.
من کاری به قیمتش ندارم! البته آه در بساط هم ندارم!
جونم رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم.
کیفیت رو ببرید بالا.
هرسال اگه یه زلزله هفت ریشتر تو یکی از شهرای ایران رخ بده تلفاتش کمتر از خودروهای آدم کش ایرانی هست.
اطلاعیه مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص نشست خبری اخیر وزیر
سایپا نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه مورخ 9/6/1394 وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور روشنگری و تنویر افکار عمومی "بخشی از سخنان ایشان را مرتبط با موضوع خودرو" که عیناً از نوار ضبطشده استخراج و متاسفانه توسط برخی از رسانهها انعکاس پیدا نکرده است .
به گزارش سایپانیوز و به نقل از شاتا ، مهندس نعمت زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران محترم در مورد شرایط خودروسازان و انتظارات به وجودآمده پاسخ داد که:
"ببینید مردم محقند، مردم ولی نعمت ما هستند و هم درست فکر میکنند و درست عمل میکنند و چنین انتظاری طبیعی است.
قطعاً هر بنگاه اقتصادی باید فکر مشتری و بازارش باشد ولی قیمتگذاری به عهده شورای رقابت است.
اما با اینکه مدارک مستندی کارخانهها ارائه دادهاند و حسابرس قانونی دارند،
منتها چون همزمان با انتظارات مردم از توافقات هستهای بود و من هم دنبال گران کردن نبودم آنها (شورای رقابت) دست نگهداشتند و خود این یعنی کاهش قیمت، اما کمپین(حرکت سازمان یافته) نخریدن کالای داخلی گناه است، هر کسی کمپین کند که از داخل هر گونه کالای تولید ملی را نخرد، درست مغایر مسائل ملی است.
حالا نام نخریدن کالای داخلی و دسترنج کارگران زحمتکش ایرانی را کمپین گذاشتند،
رهبر معظم انقلاب و همه میگویند از تولید داخلی مصرف کنید، بعد در رسانهها و دنیای مجازی بیاییم کمپین ضد خرید داخلی راه بیاندازیم، مثل اینکه بیاییم کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی، اشتغال جوانان راه بیاندازیم، این که معنا ندارد. این خیانت است
که ما علیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم. هنر ما این است که با افزایش تولید، به کشور خدمت کنیم. اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی، اشتغال و درآمد ملی خیانت میکند.
ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید میشود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر میشود اما خیلی جای کار دارد. دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نوآوریها کار میکنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه که میتوانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت میکنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت میکنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شمارهگذاری نمیشود.
احتمالا شما از کارکنان ایران خودرو هستید که اینقدر سنگ این شرکت رو به سینه می کوبید خودروهای بی کیفیت شما تا حالا جان چه انسانهائی رو که نگرفتند
محمد
۱۷:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
بعد از تحريمها قيمت بعضي خودروهاى داخلى سه برابر شد به اين بهانه كه قطعات خارجى هستن و ديگه به ما قطعه نميدن.بعد از تحريم ها ميگن كه اگر خودرو ارزان بشه قطعه سازان متضرر ميشن چونكه تمام قطعات خودروهاى ايرانى ساخت داخل هستن.بابا ما قسم حضرت عباستونو باور كنيم يا دم خروستون رو.
آقای به اصطلاح کارشناس آقای محبی نژاد،شما گفتین اکثر خریداران خودروهای داخلی قشر متوسط و رو به پایین جامعه هستن که من هم موافقم منتها چجوری این قشر میتونه با نخریدن خودرو به دلالان خودرو خارجی کمک کنه کسی که نمیتونه یه پراید بخره چطور میتونه ماشین خارجی سوار بشه؟ 2. یادمون نرفته که در دوران تحریم این دلالان تحریم یعنی خودرو سازها با انبار کردن خودرو در پارکینگ های عمومی و به این بهانه که ما تحریم هستیم و قطعه نداریم ،قیمت خودرو رو به 3 برابر رسوندن وحال سوال اینجاست که خودروی که بالای 70 درصد قطعات اون از چین تهیه میشه چطور میتونه به قطعه ساز داخلی آسیب بزنه؟
با سلام خدمت تمام ایرانیان با غیرت ..این کاریه که 30 سال پیش باید انجام میدادیم درضمن دلیل نداره که اگر ماشین ایرانی نخریم حتما باید ماشین خارجی بخریم که پولش به جیب دلال ها بره فقط کافیه یک سال هر کسی هر ماشینی که داره همونو سوار شه تا حساب کار دست همه بیاد. چه تولید کننده چه وارد کننده چه دلال وچه گمرکی 300درصد ناعادلانه که اگر بدتر از تحریم امریکایی ها نباشه مطمعنا بهتر نیست. یا علی بگید جلویه هرچی زوره بایستیم. یا علییییییییی
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز ایرانی کیفیت خودشوسال به سال بهتر کنه
من حاضربودم ماشین گرون بخرم بشرطی که خودروساز به شعور من توهین نکنه
من حاضربودم خودروی گرون بخرم بشرطی که خودرو ساز تعهد به تولید به روز داشته باشه
اما تا اون روز من خودروی صفر ایرانی نمیخرم
و دیگه خودروی گران هم نمیخرم
جونم رو بیشتر از هر چیزی دوست دارم.
کیفیت رو ببرید بالا.
هرسال اگه یه زلزله هفت ریشتر تو یکی از شهرای ایران رخ بده تلفاتش کمتر از خودروهای آدم کش ایرانی هست.
سایپا نیوز: مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی وزارت صنعت،معدن وتجارت در خصوص مصاحبه مطبوعاتی روز دوشنبه مورخ 9/6/1394 وزیر صنعت، معدن و تجارت به منظور روشنگری و تنویر افکار عمومی "بخشی از سخنان ایشان را مرتبط با موضوع خودرو" که عیناً از نوار ضبطشده استخراج و متاسفانه توسط برخی از رسانهها انعکاس پیدا نکرده است .
به گزارش سایپانیوز و به نقل از شاتا ، مهندس نعمت زاده در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران محترم در مورد شرایط خودروسازان و انتظارات به وجودآمده پاسخ داد که:
"ببینید مردم محقند، مردم ولی نعمت ما هستند و هم درست فکر میکنند و درست عمل میکنند و چنین انتظاری طبیعی است.
قطعاً هر بنگاه اقتصادی باید فکر مشتری و بازارش باشد ولی قیمتگذاری به عهده شورای رقابت است.
اما با اینکه مدارک مستندی کارخانهها ارائه دادهاند و حسابرس قانونی دارند،
منتها چون همزمان با انتظارات مردم از توافقات هستهای بود و من هم دنبال گران کردن نبودم آنها (شورای رقابت) دست نگهداشتند و خود این یعنی کاهش قیمت، اما کمپین(حرکت سازمان یافته) نخریدن کالای داخلی گناه است، هر کسی کمپین کند که از داخل هر گونه کالای تولید ملی را نخرد، درست مغایر مسائل ملی است.
حالا نام نخریدن کالای داخلی و دسترنج کارگران زحمتکش ایرانی را کمپین گذاشتند،
رهبر معظم انقلاب و همه میگویند از تولید داخلی مصرف کنید، بعد در رسانهها و دنیای مجازی بیاییم کمپین ضد خرید داخلی راه بیاندازیم، مثل اینکه بیاییم کمپین بر علیه تولید ملی، اقتصاد ملی، اشتغال جوانان راه بیاندازیم، این که معنا ندارد. این خیانت است
که ما علیه تولید داخلی کمپین راه بیندازیم. هنر ما این است که با افزایش تولید، به کشور خدمت کنیم. اگر کسی چنین کمپینی را دنبال کند به نیروی انسانی، اشتغال و درآمد ملی خیانت میکند.
ما فکر می کنیم خودروها طبق استاندارد تولید میشود و هر روز کیفیت بهتر و بیشتر میشود اما خیلی جای کار دارد. دوستان به شدت روی مسائل کیفی و نوآوریها کار میکنند و انچه که ما شاهد هستیم و خودم هر دوهفته یکبار جلسه دارم این است که یک مقدار کم لطفی است که نسبت به تولیدات داخلی چنین تبلیغ شود، من آنچه که میتوانم شاهد باشم دوستان در خودروسازی و در مراکز تحقیقاتی فعالیت میکنند و قطعاً ما استانداردهای ملی و محیط زیست را رعایت میکنیم و اگر غیر از این باشد خودروها شمارهگذاری نمیشود.
خودروهای بی کیفیت که بیشتر قطعاتش چینی هست !!!