خدا ازتون نگذره این چه کاریه خوب از مردم باج میگیرید این پولا حرامه باز معلوم نیسته با کدوم شرکت لج کردن دارن مردم میسوزونن مشکلتونو با خودتون حل کنید ن مردم بدبخت ایشالله از گلوتون بیاد
واقعا شکه شدم.
پراید من گازسوز کارخانه هست. اما گفتن الا و بلا باید نشانگر میزان گاز داخل مخزن بزاری!!
شک نکنین که افزودن این قطعه جز اینکه میزان ایمنی خودرو رو کم میکنه هیچ خاصیت دیگه ای نداره!
یعنی عملا یک اتصال تبدیل میشه به ۴ اتصال
برادر گرامی مسئول خبر گزاری اگه میتونی این مطلب رو به گوش مسیولین برسان. مخزنهایی که توسط کارخانه نصب شده دو تا پارامتر عمر دارد یکی تعداد پر شدن ویکی برحسب سال که اولی با توجه به کیلومتر و کامپیوتر گاز ماشین راحت قابل بررسی است ودومی ام رو هر کپسول تاریخ زدن بیشتر این ماشینها نیاز به تست مخزن ندارند فقط اتصالات مهم هست.مگر اینکه تو بازار گرمی کپسولهای قلابی رو ماشینها گذاشته باشین.این نظر یه مهندسه که با تحقیق وعلمی خدمتان عرض میکنم
ما دارندگان خودرو های گاز سوز از باشگاه خبرنگاران تقاضا داریم موضوع را پیگیری کنه، بالاخره یه فکری برامون بکنن. با هرجایی که تماس می گیریم کسی صدامون و نمیشنوه.
ضمنا بگین در کنار معاینه فنی و تست مخزن خودرو و ..... چه چیزی لازمه که انجام بدیم خدای نکرده به خودرو سازای محترم که زحمت میکشن کپسولای غیر استاندارد رو خودرو نصب میکنن دچار تضرر نشن.
لطفا یه گزارش از این بلایی که بر دارندگان خودروهای گاز سوز وارد شده تهیه کنید.
1- ما ماشینامون و از سایپا با فرض استاندارد بودن خریدم و پول کپسول رو هم با هامون حساب کردن، اینکه الان آقایون فهمیدن استاندارد نیست، تاوانشو ما باید بدیم؟
2-آیا تو تهران یا حتی بگم تو ایران با این ججم زیاد خودرو گازسوز باید یکی دو تا مرکز محدود برای تایید وجود داشته باشه که مردم اینجوری تو درد بیفتن.
3-از اینکه این تاییدیه فقط برای خودرو های دو گانه سوزه کارخونه ای وجود داره، معلوم میشه که چه قدر به امنیت خورو های گاز سوز اهمیت داده میشه.
من دانشجو هستم ن پول این کارو دارم ن وقت ، هر روز تاسفم بیشتر میشه ازینکه توی همچین کشوری زندگی میکنم ، یه داعشی بیاد وضع معاینه فنی رو ببینیه به حال ما گریه میکنه
یادتونه که میگفتن cng سوخت پاک و سوخت ارزان !!!!!!!
معلوم شد که نه پاکه و نه ارزون!!
الانم که منبع در امدی برا یه سریا و فقیر تر شدن قشر زحمت کش
اونی که پول داره خیالش هم راحته و ماشین لوکس خارجی بی منت و بی عیب میخره!!
اما کسی که در امدش کارمندی و کارگریه باید خودرو ایرانی بخره واسه حمایت از تولید ملی و سرش روز به روز کلاه بره
پراید من گازسوز کارخانه هست. اما گفتن الا و بلا باید نشانگر میزان گاز داخل مخزن بزاری!!
شک نکنین که افزودن این قطعه جز اینکه میزان ایمنی خودرو رو کم میکنه هیچ خاصیت دیگه ای نداره!
یعنی عملا یک اتصال تبدیل میشه به ۴ اتصال
خواهشا این سوال هارو از یه مسئول بپرسین
ضمنا بگین در کنار معاینه فنی و تست مخزن خودرو و ..... چه چیزی لازمه که انجام بدیم خدای نکرده به خودرو سازای محترم که زحمت میکشن کپسولای غیر استاندارد رو خودرو نصب میکنن دچار تضرر نشن.
1- ما ماشینامون و از سایپا با فرض استاندارد بودن خریدم و پول کپسول رو هم با هامون حساب کردن، اینکه الان آقایون فهمیدن استاندارد نیست، تاوانشو ما باید بدیم؟
2-آیا تو تهران یا حتی بگم تو ایران با این ججم زیاد خودرو گازسوز باید یکی دو تا مرکز محدود برای تایید وجود داشته باشه که مردم اینجوری تو درد بیفتن.
3-از اینکه این تاییدیه فقط برای خودرو های دو گانه سوزه کارخونه ای وجود داره، معلوم میشه که چه قدر به امنیت خورو های گاز سوز اهمیت داده میشه.
معلوم شد که نه پاکه و نه ارزون!!
الانم که منبع در امدی برا یه سریا و فقیر تر شدن قشر زحمت کش
اونی که پول داره خیالش هم راحته و ماشین لوکس خارجی بی منت و بی عیب میخره!!
اما کسی که در امدش کارمندی و کارگریه باید خودرو ایرانی بخره واسه حمایت از تولید ملی و سرش روز به روز کلاه بره
خاک برسر این مدیریت !!!!
خاک تو سر ایران خودرو و سایپا