جالب اینجاست در گفتگوی ویژه 22:30دیشب از نماینده خودروسازان جناب نجفیمنش پرسیدن چرا خودرو به بازار عرضه نمی شه گفت تولید کم شده ولی وقتی گفتند قیمت آزاد بشه جواب داد ما همه نیاز بازار را تامین می کنیم گسی نیست ازش بپرسه شما که الان تولید ندارید چطور یک شبه همه نیاز بازار را تامین می کنید ،به نظر من بیشترین خیانت به مردم کشور را خودروسازان وحامیان آنها با تولید خودروهای بی کیفیت میکنند ،چون ارزشی برای جان دیکران قائل نیستند، متاسفم برایمسئوالانی هم که مانع واردات خودروهای باکیفیت زیر 50 میلیون به کشور میشوند
مردم نخرید مگر پولی که میدین پراید براحتی بدست آوردید؟؟واسه زحمت خود ارزش قائل بشید مردم بخدا ارزش نداره.شش ماه کسی ماشین نخره مگر نان شب هست واج به آخه؟؟؟؟
اگر عراقی میخره هم درآمدش بالاست هم صادرات پراید با کیفیت میدن،ایراد دارها را میدن بازار داخل،یعنی دلال پول براش مهمه نه خدا نه انصاف ونه مردم ایران وهموطن.
ما نخریدیم دیدیم روز به روز داره گرون تر میشه پشیمون شدم که چرا به این حرفها گوش دادم
امیر
۲۲:۱۱ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
من یه عکس از کمپین تحریم خودرو و سکه و دلار علی کریمی، تو اینستاگرامم گذاشتم هنه رو تشویق میکردم نخرن.
تو همین مدت ، هیچی نخریدم، ارزش پولم نصف شد.ّیه روز گفتم با یه گل بهار نمیشه.ایران جایی نیست که همه یکصدا باشن.
دیدم فقط ضرر کردم.
رفتم تو اولین پیش فروش، یه برلیانس ثبت نام کردم و اون عکس روهم در یک اقدام انقلابی پاک کردم.
شدم یه آدم دو رو مثل اکثر ایرانیها.
الان از خودم خجالت میکشم.
ولی اگر این کار رو نمیکردم از زن و بچه م بیشتر خجالت میکشیدم.
ناشناس
۱۲:۰۵ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
40 رو میگن که به 30 الان راضی بشیم. چقدر بدبخت شدیم
چرا همه چیزو به دلار حساب میکنن غیر از حقوق کارمند و کارگر بدبخت را.من کارمند روزی پنج دلار حقوق میگیرم...پراید چهل میلیونی برابر در آمد دو سال من بدون هیچگونه پول خرج کردنه
صنعت خودرو کشور کلا تعطیل بشه بهتر از اینه که پراید بشه 30 یا 40 میلیون.....واقعا باعث تاسف است خودرویی که حتی 10 میلیون ارزش ندارد کارشناس محترم در خصوص قیمت 40 میلیونی ازش یاد کنه
من نمیدونم کی به این مدرک کارشناسی داده که پیش بینی هم میکنه
ناشناس
۱۱:۲۶ ۳۰ مرداد ۱۳۹۷
برای کاهش قیمت پراید راهکار زیر به مدیران سایپا توصیه میشود 1- حذف سپر جلو و عقب 2-حذف دربهای سمت شاگرد (تخته شوند بهتره ) 3-موکت کاری عقب راننده و حذف صندلی عقب .در صورت نیاز برای کاهش بیشتر قیمت پیشنهادهای جدید ارایه میشود !!!!!!
سلام آزاد سازی قیمت ها مشکلی رو حل نمی کنه بهترین راه کنترل قیمت خودرو اینه که تعرفه ورود خودرو صفر بشود در این صورت حالت انحصاری شکسته می شود و خودرو سازان داخلی بجای ریخت و پاش کردن و اینکه این تعداد نیروی انسانی در کارخانه کار کنند به فکر تعدیل نیرو باشند و به فکر مدرنیت کردن کارخانه ها باشند تا تواند با کمترین هزینه خودرو رو تولید کند. استفاده از این حجم نیروی انسانی در هیچ یک از کارخانه های خودرو سازی معرف جهان دیده نمی شود. این که خودروساز بابت فروش هر خودرو مبالغی را به برخی از ارگان ها و سازمانهامی دهد باید حذف شود هیچ یک از مسئولان به صورت شفاف با مردم صحبت نمی کنند و مشکل اصلی را گران شدن مواد اولیه و تحریم ها می داند در صورتی که موارد گفته شده بی تاثیر نیست اما مشکل پشت پرده و دست های است که از این دوخودرو ساز ایرانی نان مفت می برند تا چتر حمایت انحصاری را بر سر آنها داشته باشند مطمئن باشد همین افراد در صورتی که موضع خود را در خطر ببیند سریعا تغییر موضوع داده و به جای حمایت خودرو ساز به تخریب آنان دست می زنند.
در آخر مقایسه حقوق و مزایا یک کارگر شاغل در خودروسازی را با حقوق و مزایای یک معلم با 20 سال سابقه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟
اگر عراقی میخره هم درآمدش بالاست هم صادرات پراید با کیفیت میدن،ایراد دارها را میدن بازار داخل،یعنی دلال پول براش مهمه نه خدا نه انصاف ونه مردم ایران وهموطن.
تو همین مدت ، هیچی نخریدم، ارزش پولم نصف شد.ّیه روز گفتم با یه گل بهار نمیشه.ایران جایی نیست که همه یکصدا باشن.
دیدم فقط ضرر کردم.
رفتم تو اولین پیش فروش، یه برلیانس ثبت نام کردم و اون عکس روهم در یک اقدام انقلابی پاک کردم.
شدم یه آدم دو رو مثل اکثر ایرانیها.
الان از خودم خجالت میکشم.
ولی اگر این کار رو نمیکردم از زن و بچه م بیشتر خجالت میکشیدم.
در آخر مقایسه حقوق و مزایا یک کارگر شاغل در خودروسازی را با حقوق و مزایای یک معلم با 20 سال سابقه کنید؟؟؟؟؟؟؟؟؟