خودرو هفت میلیونی شد بیست و یک حالا شده سی و پنج همش طی چهار پنج سال فکر می کنید درآمد مردم چقدره . پس مشتری رو هم در نظر داشته باشین یا اینکه گمرکات رو برای واردات عموم مردم باز کنید تا مردم تصمیم بگیرن
برخلاف همه نقطه نظرات اقایان کارشناس که مدعی ضرر شرکت های خودروساز هستند، بایدگفت: ۱_ عرضه قطره چکانی خودروهای داخلی به بازار۲_ طمع و حریص شدن شرکتها ی خودروساز جهت کسب سودحداکثری از بازار پرطلاطم خودرو، ۳_ جولان دادن به نمایندگی ها و دلالان خودرو، با اختصاص کد ای پی ویژه جهت ثبت نام،،( ثبت نام اینترنتی تنها پوششی برای این اقدام بوده است چرا که ثبت نامی از سوی مصرف کننده واقعی به سبب محدودیتهای ایجاد شده صورت نمی پذیرد، ) و.... باعث افزایش قیمت خودرو شده است. با ورود خودروهای کیفی و ارزان چینی که اتفاقا برخلاف خودروهای داخلی از کیفیت بسیارخوبی برخوردارند، میتوان این جریان هدایت شده افزایش قیمت را در هم شکست. وقطعا هم با استقبال مردم مواجه خواهد شد.
به خدا تو این چند وقت به کلی از زندگی نا امید شدم 26 سالمه ولی انگیزه صفر به خدا پدرم به زور فقط خرجی میده توان کمک مالی نداره من باید فقط خودم بتونم رو پاهام وایسم با این وضع که نمیشه تورو خدا قیمت ها کاهش بدید خدایااااا
چرا واقعا در ایران خودرو طراحی وساخته نمیشود چرا پیشرفت نداد؟از موشک وماهواره سختتر است؟ رقابت نیست وفقط این دو مونتاژ کار خودرو اذیت میکنه ،ماشین بی کیفیت که وسیله مرگ است که صادرات همون بخارج کیفیت بالا دارد داخل بی کیفیت اونم باقیمتی که اصلا متناسب نیست.
مثلا واقعا الان پراید سی و چند میلیون فروخته میشود درصورتی که ارزش عقلانی آن پنج میلیونم نیست.
کاش خودرو هم عین سیم کارت آزاد میشد که از چند میلیون رسید به پنج هزار و هدیه.
اجازه دهید جوانها خودرو تولید ملی کنند ورقابت کنند تا از انحصار چند نفر بی درد بیرون بیاد رقابتی ارزان شود.
مثلا واقعا الان پراید سی و چند میلیون فروخته میشود درصورتی که ارزش عقلانی آن پنج میلیونم نیست.
کاش خودرو هم عین سیم کارت آزاد میشد که از چند میلیون رسید به پنج هزار و هدیه.
اجازه دهید جوانها خودرو تولید ملی کنند ورقابت کنند تا از انحصار چند نفر بی درد بیرون بیاد رقابتی ارزان شود.