انشالله به امید خدا صنعت خودرو بسته بشه که بخاطر چند نفر سرمایه دار یا اشتغال ده بیست هزار نفر سالانه شاهد از هم پاشیدن خانواده ها به دلیل کیفیت کم خودرو و ی داخلی نشیم
کسی نیست ازمامصرف کنندگان حمایت بکنه.این قیمت گذاری روچه مبنای گذاشته شده اینجوری کسی نمیتونه ماشین بخره شرکتهای خودروسازی هم بسته میشن قیمتهادست دلالهاافتاده یعنی کسی نیست جلوشونوبگیره
آیا از خودتان پرسیده اید چرا شرکت ایران خودرو در کشورهای دیگر تولید مستقیم دارد ولی قیمت های آن دقیقا پایین تر از داخل ایران است و تولیدات متوقف نمی شود؟
و یک سوال مهمتر آیا تا بحال کسی پرسیده است یا بررسی شده است پول های دریافتی یا حسابرسی کلی این مجموعه های خودرو سازی آیا واقعا زیان ده بودن را ثابت می کند یا سوددهی بالا را؟ 40 سال بررسی آیا امکان پذیر است یا اینکه احتمالا فرار اموال این مجموعه ها را توسط افرادی را باید در نظر گرفت؟
و سوال دیگر چند درصد از پول کشور و بیت المال که در اختیار خودروسازان قرار گرفته تحت عناوین مختلف بازگشت داده شده و اسناد آن کجاست؟
سوال دیگر اینجاست سهام خودرو سازان در اختیار چه کسانی است و سهام آنها چگونه در اختیار خودرو سازان؟ یک نمونه عجیب سهام دار بودن یک بانک در خودرو ساز و یک خودرو ساز در همان بانک با پول ملت ؟؟؟
و سوالی دیگر چرا وقتی پول خودرو نقدی دریافت می شود خودرو عمدا چند ماه بعد تحویل داده می شود این پول چه می شود؟
سوال دیگری اینجاست آیا برخی فروشندگان و دلالان خودرو با پرسنل کارکنان مدیران و مسئولان صنعت خودرو یا نظارت همکاری برای افزایش های ناگهانی با شیوه های مختلف در فضای مجازی و سایر فضا ها دارند یا خیر؟ آِا تا بحال کسی در رابطه با فروش خودرو توسط این افراد پیگیری یا بازداشت یا بازجویی یا پیدا کردن اتصال انجام داده است ؟
و سوالی دیگر چرا در شرکتهای خودرو ساز برخی خودروها دچار حادثه عمدی داخلی شده و تحت عناوین دست دوم ضربه خورده یا امثال آن توسط افراد خاصی با قیمتهای بسیار پایین و بصورت کاملا نقدی و تحویل درجا انجام می شود؟ آیا رفع یک تصادف یا جابجایی با یک قطعه جدید هزینه کمتری نداشته تا با قیمت واقعی از سود خودرو سازان کم نشود و بسیاری از خریداران منتظر نمانند؟میزان این تعداد خودروها بر اساس کمبود بازار در تلاطم است و طوری برنامه ریزی می شود که کسی به این موارد شک نکند در حالیکه ممکن است این نقص ها صرفا یک شکسته گی جزئی در گلگیر یا چند خط بر روی بدنه یا ضرباتی بر روی کاپوت یا جاهایی که بدون رنگ نیز در می آید انجام می شود باشد، سوال اینجاست چرا اصلا این اتفاق می افتد و چرا سالهاست کسی درباره آن حرفی به میان نمی آورد؟
چرا در برخی از خودروسازان به ناگهان با حضور یک فرد یک قوم از افراد فک و فامیل و همشهری ایشان در پستهای زیر مجموعه او جایگزین افراد با سابقه یا بدون پشتوانه پارتی می شوند؟
و یک سوال مهم چگونه خودروسازان اصلی ایران جزو سهامداران برخی شرکتهای بزرگ خودرو خارجی برای انحصار تولید محصولات آنها در ایران یا واردات آن بودند یا هستند و حتی در این زمینه برای کشور تعیین تکلیف می کنند و گاها به قیمتهای تمام شده هزینه های سرباز دلالی اضافه می کنند؟
این موارد به راحتی با یک گشت و گذار در فضای مجازی یا حضور در بین کارکنان خودروسازی قابل ییدا کردن سرنخ های زیادی است که نشان می دهد چرا یک خودرو ارزان ساخت اینچنین گران برای ملتی تمام می شود
مرگ بر به این گرانی
افزایش قیمتها= کاهش فروش=تولید کمتر= افزایش احتکار=کیفیت پایین
و یک سوال مهمتر آیا تا بحال کسی پرسیده است یا بررسی شده است پول های دریافتی یا حسابرسی کلی این مجموعه های خودرو سازی آیا واقعا زیان ده بودن را ثابت می کند یا سوددهی بالا را؟ 40 سال بررسی آیا امکان پذیر است یا اینکه احتمالا فرار اموال این مجموعه ها را توسط افرادی را باید در نظر گرفت؟
و سوال دیگر چند درصد از پول کشور و بیت المال که در اختیار خودروسازان قرار گرفته تحت عناوین مختلف بازگشت داده شده و اسناد آن کجاست؟
سوال دیگر اینجاست سهام خودرو سازان در اختیار چه کسانی است و سهام آنها چگونه در اختیار خودرو سازان؟ یک نمونه عجیب سهام دار بودن یک بانک در خودرو ساز و یک خودرو ساز در همان بانک با پول ملت ؟؟؟
و سوالی دیگر چرا وقتی پول خودرو نقدی دریافت می شود خودرو عمدا چند ماه بعد تحویل داده می شود این پول چه می شود؟
سوال دیگری اینجاست آیا برخی فروشندگان و دلالان خودرو با پرسنل کارکنان مدیران و مسئولان صنعت خودرو یا نظارت همکاری برای افزایش های ناگهانی با شیوه های مختلف در فضای مجازی و سایر فضا ها دارند یا خیر؟ آِا تا بحال کسی در رابطه با فروش خودرو توسط این افراد پیگیری یا بازداشت یا بازجویی یا پیدا کردن اتصال انجام داده است ؟
و سوالی دیگر چرا در شرکتهای خودرو ساز برخی خودروها دچار حادثه عمدی داخلی شده و تحت عناوین دست دوم ضربه خورده یا امثال آن توسط افراد خاصی با قیمتهای بسیار پایین و بصورت کاملا نقدی و تحویل درجا انجام می شود؟ آیا رفع یک تصادف یا جابجایی با یک قطعه جدید هزینه کمتری نداشته تا با قیمت واقعی از سود خودرو سازان کم نشود و بسیاری از خریداران منتظر نمانند؟میزان این تعداد خودروها بر اساس کمبود بازار در تلاطم است و طوری برنامه ریزی می شود که کسی به این موارد شک نکند در حالیکه ممکن است این نقص ها صرفا یک شکسته گی جزئی در گلگیر یا چند خط بر روی بدنه یا ضرباتی بر روی کاپوت یا جاهایی که بدون رنگ نیز در می آید انجام می شود باشد، سوال اینجاست چرا اصلا این اتفاق می افتد و چرا سالهاست کسی درباره آن حرفی به میان نمی آورد؟
چرا در برخی از خودروسازان به ناگهان با حضور یک فرد یک قوم از افراد فک و فامیل و همشهری ایشان در پستهای زیر مجموعه او جایگزین افراد با سابقه یا بدون پشتوانه پارتی می شوند؟
و یک سوال مهم چگونه خودروسازان اصلی ایران جزو سهامداران برخی شرکتهای بزرگ خودرو خارجی برای انحصار تولید محصولات آنها در ایران یا واردات آن بودند یا هستند و حتی در این زمینه برای کشور تعیین تکلیف می کنند و گاها به قیمتهای تمام شده هزینه های سرباز دلالی اضافه می کنند؟
این موارد به راحتی با یک گشت و گذار در فضای مجازی یا حضور در بین کارکنان خودروسازی قابل ییدا کردن سرنخ های زیادی است که نشان می دهد چرا یک خودرو ارزان ساخت اینچنین گران برای ملتی تمام می شود
«« سهام خودرو سازان در اختیار چه کسانی است ››››
چون شفاف سازی برابر است با
ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم ظلم