تعرفه ها برای واردات خودرو خوب یعنی برقی و هیبریدی و پیشرفته صفر شود در عوض واردکننده متعهد به از رده خارج کردن خودرو فرسوده بجای هر عدد واردات خودرو خارجی شود.
خواهرم در نمایندگی کار میکنه قسم میخوره میگفت از قبل از عید شرکتها دارن دستو پا میزنن که هر چه میشه قیمتها رو بچسبونن بالا و فروش داشته باشن به هر ترفندی ولی از بعد از عید مشتری فوق العاده کم شده حتی نزدیک به صفر خواهرم داخل دیوار و شیپور آگهی فروش خودرو میزنه برای نمایندگی و فامیلیش هم میگه و میگه بیایین پیش خودم برای این که رو حقوقش اثر داره ولی مشتری نیس بنده من نه خریدارم نه فروشنده بخدا برای رضایی خدا میگم خبرها رو که میخونم دلم برای مردم میسوزه
مدیریت غلط در حوزه اقتصاد و نبود فرهنگ جامع اقتصادی در کشور ، موجب بوجود آمد اینگونه مشکلات میشود. باید یک فرهنگ اقتصادی درست در کشور باشد :
> مسئولین باید در زمینه عرضه یک نگاه ملی مردمی داشته باشند ، نه فقط برای قشر خاص و به آن عمل کنند. ،<
> مردم هم باید در زمینه تقاضا ، با مدیریت زمان و انتخاب ، با صبر و عجله نکردن در خرید ها ، جلوی بالا رفتن قیمت های بی حساب و کتاب و بی دلیل را بگیرند
ملت فهیم ایران خودرو نخرید تا شرکتهای خودرو ذلیلانه قیمت را تعدیل کنند خودرو ها روی دست کارخانه مانده وانمود می کنند که خودرو نیست و گران است لطفاً به همه خبر دهید نخرند
مردم به قول امام خمینی ولی نعمت اند ولی در حال حاضر مردم فقط قربانی اند. خودروسازی دنیا به سمت هوشمند سازی و خودران پیش می رود. استفاده از خودروهای برقی و هیبریدی در حال افزایش است. کیفیت و حفظ جان سرنشین در اولویت خودروسازهای اروپایی و آمریکایی است. در ایران 30 سال پراید و 405 تولید می کنیم. مدیران سایپا و ایران خودرو هر کدام سوار پراید و 405 شوند و با سرعت 80 کیلومتر با هم تصادف کنند ببینند می توانند ادامه زندگی دهند؟
مردم را درک کنیم
> مسئولین باید در زمینه عرضه یک نگاه ملی مردمی داشته باشند ، نه فقط برای قشر خاص و به آن عمل کنند. ،<
> مردم هم باید در زمینه تقاضا ، با مدیریت زمان و انتخاب ، با صبر و عجله نکردن در خرید ها ، جلوی بالا رفتن قیمت های بی حساب و کتاب و بی دلیل را بگیرند
سفره براشون بازه و دارن رانت می کنن
مردم را درک کنیم