خوب داری ماهی میگیری .اما اگه تهران پایتخت نباشه اصفهان هم امن نیست .
ناشناس
۰۹:۵۸ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ورود کلیه خودروهای تهرانی به رامسر اکیدا ممنوع بفرمایید.خفه شدیم از ترافیک وعدم مراعات بهداشتی.تمام شهر وجنگل را زباله کردند.تهرانی فقط با اتوبوس تشریف بیاورند....چه خوش بو مهربانی هردوسر بی...که یکسر مهربانی دردسربی
منطقی ترین و درست ترین حرف همین بود که گفتید اینها قهراً بفکر مردم نیستند.
سپند
۰۹:۵۵ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
کارشناسای خودشون و راهنمایی رانندگی میگن حداکثر آلودگی حاصل از تردد خودروهای شخصی در تهران 12 درصده و مابقی به خاطر تردد اتوبوسهای فرسوده ناوگان شهری! ، کامیون و تریلی که در ساعات شب تردد می کنن و همچنین صنایع واقع در غرب تهرانه.
خب یه فکری برای این سه تا بکنید.
طبق قانون آماری پارتو، 80 درصد مشکل مشکلات ناشی از 20 درصد عوامله. خب اینجا هم اون 20 درصد این سه تا عاملن.
ولی نه! حل اصولی مشکل هدف نیست.اصلا هدف درآمدزایی برای شهرداری تهرانه!
وای چقدر خوب میشه.. به شرط اینکه تو جاده ها و شهرهای دیگه هم واس پلاک اون شهرا اجرا بشه.. اگه پلاک تهران نباشه همه جاده ها چقدر خوب و خلوت میشه
واقعا اول فکر کنید بعد یه موضوعو متن کنید
دوست عزيز تا بحال دقت كرديد از وقتي كه شوراي جديد تهران مسند نشين شده تمام طرحها فقط درآمد زايي براي شهرداري داشته و به عبارتي دست در جيب مردم كردن بوده تا به حال در دوره جديد طرحي افتتاح شده اتوبان پل زيرگذر يا روگذر و ... مردم بيچاره مسافركش هستند با طرح قبلي مسافركشها را خانه نشين كرديد حالا اين مسافر كشهاي شهرستاني را با همان يك روزي كه در هفته مي آمدند تهران خانه نشين كنيد ولي به اين فكر كرده ايد اين بنده خداها وقتي زن و بچه شان گرسنه اند از ديوار من و شما بالا مي روند و ... مرم بيكارند جوانان بيكارند مردم گرفتارند شما را به خدا مردم را اينقدر خسته نكنيد چرا طرحهايتان براي بالا شهري ها و قشر مرفه نشين نيست فقط درماندگان و قشر مستضعف جامعه بايد درآمدها و حقوقهاي نجومي شما را تامين كنند .
عباس استادکریم
۰۹:۲۹ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
چون به آخرفصل رسیدیم وسهمیه ۲۰روزه درهرفصل به فصل دیگری انتقال داده نمی شودعملا درپایان هرفصلی این مشکل وجوددارد.بهتراست که مسئولان درموردانتقال ایام باقیمانده به فصول دیگرویاامتیازی مثل کم کردن از عوارض سالیانه خودرو های کم ترددویاطرحهای مشابه مردم رابه سمت استفاده از وسایل نقلیه عمومی هدایت وتشویق کنند.
ظاهر امر اینه که همیشه آخر هفته جاده های منتهی به تهران از طرف شهرهای شمالی یک طرفه می شود و این بعلت حضور هر هفته ای تهرانی ها در شمال است. همه ملت باید بمیرن که تهرانی ها به تفریح و کارشون برسن.
بنظر بنده اطلاع رسانی کنید حق مسافرکشی نداشته باشند و مردم هم از سوار شدن به داخل خودرو های پلاک شهرستان ممانعت کنند.و در تاکسی های آنلاین هم مثل تپ سی و اسنپ حق فعالیت نداشته باشند.
مخالفم،ب نظر شما اسنپ پلاک تهران امنه؟؟مردم میرن شهرهایی بزرگ واس کار کردن،حالا چی
ناشناس
۰۹:۲۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
مسخره تربن طرح ممکن
اینکه شما ایران رو فقط تهران می دونین همینه.
عزیز برداشتی همه امکانات و بردین تهران وگرنه من شهرستانی هیچ علاقه ای ندارم که تو تهران شما تردد کنم .
نیمی از ترافیک شمال پلاک تهرانی هستن
خوب طرح تمرکززدایی و انتقال پایتخت رو به درستی انجام بدید نیشه که همه مراکز مهم کشورو بردید یه جا بعد بگیم ترافیک ایجاد میشه محدودیت تردد ایجاد کنیم
اصلا هم طرح خوبی نیست،توهین ب شهرستانهاست،حالا تهران واس ما هم شهرستانه..کشور ک نیست؟؟همونطور ک واس تهران ،شهرهای دیگ شهرستانه
متین
۱۵:۲۲ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
تهران حلوا خیرات نکردن نیاید
پاسخ به متین ۱۵:۲۲
۱۷:۰۰ ۲۴ شهريور ۱۳۹۸
ملت عاشق جمال تهرانیا نیستن که بیان تهران تفریح براشون کار پیش میاد واسه یه امضا کلی راه رو میان تا کارشون راه بیوفته اگه انتقال مراکز از تهران به استانهای دیگه به درستی انجام میشد این همه مشکلات نداشتیم
یه ایرانه فدای تهرانه
طرح خصوصی سازی پایتخت کلید خورد
باشه یه شهر دیگه رو پایتخت کنید اگه کسی به تهرون نگاه کرد جریمه اش کنید
ما نمیتوانیم از خونه بیایم بیرون
خب یه فکری برای این سه تا بکنید.
طبق قانون آماری پارتو، 80 درصد مشکل مشکلات ناشی از 20 درصد عوامله. خب اینجا هم اون 20 درصد این سه تا عاملن.
ولی نه! حل اصولی مشکل هدف نیست.اصلا هدف درآمدزایی برای شهرداری تهرانه!
واقعا اول فکر کنید بعد یه موضوعو متن کنید
اینکه شما ایران رو فقط تهران می دونین همینه.
عزیز برداشتی همه امکانات و بردین تهران وگرنه من شهرستانی هیچ علاقه ای ندارم که تو تهران شما تردد کنم .
خوب طرح تمرکززدایی و انتقال پایتخت رو به درستی انجام بدید نیشه که همه مراکز مهم کشورو بردید یه جا بعد بگیم ترافیک ایجاد میشه محدودیت تردد ایجاد کنیم