پناه بر خدا از قضاوت عجولانه و از روی حدس و گمان.
متخصصین امر فرمودند علت سقوط موشک نبوده است .
آیا بنده نوعی متخصص هوافضا هستم که این اجازه را به خودم بدهم و درمورد علت سقوط اظهار نظر قطعی ارائه کنم ؟!
متشکرم .
یه عزیزی کامنت گذاشته بودن این دانشجوها که بیشترشون اقامت کانادا و غیره داشتن و قید ایرانو زده بودن و گفته بودن نابرابری تو سهمیه ها باعث شده اینا برن خب پس اونیکه استعداد داره اما چون پول نداشته امکانات نداشته الان باید مسافر کشی کنه تا یه تیکه نون به دست بیاره اون چی باید بگه ؟ جلوتر از همه این تسلیتا به فکر اونایی باشین که هنوزم یا فکر رفتنن یا فکر اینده مبهمشون ...
سلام با عرض تسلیت. لطفا حادثه هواپیمای شماره ۶۵۵ ایران ایر در دهه ۶۰ رو که آمریکا با ناوش زد با این حادثه مقایسه کنید ،بعد خودتون متوجه میشید که برخورد موشک با هواپیما چطوریه!
این حادثه بطور مستقیم یا غیر مستقیم به آمریکای جنایتکار ربط داره
ادمین لطفا این پیام رو قبول کن
1- آتش سوزی موتور پس از بلند شدن مشهود و توسط کاربران که از مکانهای مختلف فیلم برداری نموده اند به اشتراک گذاشته شده است
2- در این ارتفاع احتمال حمله موشک حرارتی دوش پرتاب می رود ولی اگر موشک به موتور هواپیما اصابت کرده باشد می بایست تمامی پرهای کمپرسور و توربین متلاشی و از جایگاه مرکزی خود جدا شده باشند که چنین اتفاقی نیفتاده است.
3- از سالم بودن پره های توربین چنین به نظر می رسد که خلبان پس از اطمینان از آتش سوزی در موتور اقدام به خاموش نمودن آن نموده است. اینکه چرا خلبان با تاخیر اقدام به اجرای دستوالعمل مربوطه نموده است جای بحث دارد که آیا نشاندهنده های موتور و هشدار دهنده ها آیا بموقع عمل نموده اند یا خیر ؟ فیلم های موجود موید این موضوع است که برای لحظاتی آتش سوزی مهار گردیده ولی متاسفانه بدلیل نشت سوخت (به نظر من از باکهای داخل بال و یا مقر نگهدارنده موتور) بر روی سطوح ذوب شده مجددا آنرا شعله ور ساخته بگونه ای که گستردگی آتش باعث آسیب به سطوح کنترل پرواز گردیده و نهایتاٌ امکان کنترل هواپیما از خلبان سلب گردیده است.
این هواپیما اولین باری نیست که بنا به دلایل نامعلوم سقوط می نماید و به همین دلیل این هواپیما پس از هواپیمای داکوتا ملقب به "تابوت پرنده" گردیده است.
این ضایعه بزرگ را به بازماندگان و هموطنانم تسلیت عرض می نمایم.
آمریکا هواپیما ایران را در خلیج فارس زدمنفجر شد در آسمان وبه چند کیلو متری دریا افتاد اینکه میگویند ایران هواپیما اکراین را زده اشتباه است این یک سناریو برای بیرون نیامدن آمار تلفات جانی حمله موشکی غرور آفرین به پایگاه عین الاسداست و امیدوارم برادران اطلاعات سپاه آمار تلفات جانی آمریکا را بدست بیاورند وسیلی جانانه دیگری بزنیم
خدابیامرزه همشونو. اما این هواپیماهای بویینگ 737 توی تاریخ پروازشون خیلی سقوط کرده اند و قرار شده بود که دیگه پرواز با این هواپیماها ممنوع بشه. حالا هم که اروپا و خصوصا امریکا بهانه ای گیر آورده اند که مقصر را ایران بدانند تا ما نتوانیم از موشکهامون استفاده کنیم. خدا میدونه که چه نقشه ای زیر سر دارند.
باعرض تسلیت خدمت خانواده های عزیز این حادثه .
آمار قربانیان سوانح شرکت بوئینگ
بوئینگ 737 جمعا 4300 نفر
بوئینگ 737 مکس 346 نفر
بوئینگ 747 جمعا 3722 نفر
تمام کشورها پرواز 737 مکس را ممنوع اعلام کردند ،
اکثر این سوانح به دلیل نقص فنی در موتورها صورت گرفته ،
کارمندان بوئینگ در سال 2017 : سازندگان بوئینگ دلقک ها و ناظران آنها میمونها هستند ،
اثبات وجود لابی ها در ناظران سوانح جهت عدم پرداخت قرامت به کشورها و جلوگیری از سقوط سهام یکی از
بزرگترین شرکتهای تجاری در آمریکا ،
طبق آمارهای بین المللی رکوردار قربانیان هواپیماهای مسافربری در جهان شرکت بوئینگ آمریکا بوده یعنی :
737 رتبه اول و 747 رتبه دوم را دارند
ضمنا از اطلاعات فوق مورد تایید شرکت بوئینگ بوده
و بعضی در سایت های معتبر گوگل قابل جستجو میباشند از دوستان عزیز دعوت میشود با کسب اطلاعات وارد این مباحث شوند
متخصصین امر فرمودند علت سقوط موشک نبوده است .
آیا بنده نوعی متخصص هوافضا هستم که این اجازه را به خودم بدهم و درمورد علت سقوط اظهار نظر قطعی ارائه کنم ؟!
متشکرم .
این حادثه بطور مستقیم یا غیر مستقیم به آمریکای جنایتکار ربط داره
ادمین لطفا این پیام رو قبول کن
2- در این ارتفاع احتمال حمله موشک حرارتی دوش پرتاب می رود ولی اگر موشک به موتور هواپیما اصابت کرده باشد می بایست تمامی پرهای کمپرسور و توربین متلاشی و از جایگاه مرکزی خود جدا شده باشند که چنین اتفاقی نیفتاده است.
3- از سالم بودن پره های توربین چنین به نظر می رسد که خلبان پس از اطمینان از آتش سوزی در موتور اقدام به خاموش نمودن آن نموده است. اینکه چرا خلبان با تاخیر اقدام به اجرای دستوالعمل مربوطه نموده است جای بحث دارد که آیا نشاندهنده های موتور و هشدار دهنده ها آیا بموقع عمل نموده اند یا خیر ؟ فیلم های موجود موید این موضوع است که برای لحظاتی آتش سوزی مهار گردیده ولی متاسفانه بدلیل نشت سوخت (به نظر من از باکهای داخل بال و یا مقر نگهدارنده موتور) بر روی سطوح ذوب شده مجددا آنرا شعله ور ساخته بگونه ای که گستردگی آتش باعث آسیب به سطوح کنترل پرواز گردیده و نهایتاٌ امکان کنترل هواپیما از خلبان سلب گردیده است.
این هواپیما اولین باری نیست که بنا به دلایل نامعلوم سقوط می نماید و به همین دلیل این هواپیما پس از هواپیمای داکوتا ملقب به "تابوت پرنده" گردیده است.
این ضایعه بزرگ را به بازماندگان و هموطنانم تسلیت عرض می نمایم.
آمار قربانیان سوانح شرکت بوئینگ
بوئینگ 737 جمعا 4300 نفر
بوئینگ 737 مکس 346 نفر
بوئینگ 747 جمعا 3722 نفر
تمام کشورها پرواز 737 مکس را ممنوع اعلام کردند ،
اکثر این سوانح به دلیل نقص فنی در موتورها صورت گرفته ،
کارمندان بوئینگ در سال 2017 : سازندگان بوئینگ دلقک ها و ناظران آنها میمونها هستند ،
اثبات وجود لابی ها در ناظران سوانح جهت عدم پرداخت قرامت به کشورها و جلوگیری از سقوط سهام یکی از
بزرگترین شرکتهای تجاری در آمریکا ،
طبق آمارهای بین المللی رکوردار قربانیان هواپیماهای مسافربری در جهان شرکت بوئینگ آمریکا بوده یعنی :
737 رتبه اول و 747 رتبه دوم را دارند
ضمنا از اطلاعات فوق مورد تایید شرکت بوئینگ بوده
و بعضی در سایت های معتبر گوگل قابل جستجو میباشند از دوستان عزیز دعوت میشود با کسب اطلاعات وارد این مباحث شوند