نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲۷
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۵۷ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
مدیران بازنشسته ای که وارد مسئولیتهای دانشگاه آزاد شده اند تعصبی در رضایت کارکنان و اساتید ندارند اگر هم مشکلی برای آنان ایجاد شده میگذارند و میروند و چون رسمی نیستند دانشگاه آزاد نمی تواند به تخلفات آنان رسیدگی کند ولیکن اگر استادهیات علمی یا کارمند دانشگاه آزاد اگر انتقادی از روسای بازنشسته کنند حسابشان با حراست و کمیته انتظامی و کرام الکاتبین است که نمیتوانند به دیوان عدالت هم تظلم خواهی کنند ! هیچ مسئولی پاسخگو نیست . رییس دانشکده مدیریت تهران مرکز از دوستان بازنشسته طهرانچی دوساله اومده و هر روز یک پروپاگاندای شخصی برای تبلیغات خودش راه میندازه . شهریه میدیم لااقل پاسخگو باشید دانشگاه آزاد اسلامی خبر منتشر کرده که این مدیر 76 ساله بازنشسته دولتی در واحد تهران مرکزی " کلینک مدیریت " برای توسعه مهارت‌های دانشجویان رشته مدیریت راه اندازی کرده است ، زیرا حقوق بالای قراردادماهیانه وی از دانشگاه آزاد بدون درنظرگرفتن حقوق بازنشستگی از دانشگاه شهید بهشتی و دهها دریافتی دیگر از دانشگاههای دیگر ، اورا ارضا نمیکند درحالیکه کارکنان و اساتید رسمی دانشگاه آزاد اسلامی با بیش از بیست سال سابقه نصف این این پیرمرد 76 ساله از این دانشگاه حقوق نمیگیرند. نمایندگان مجلس کجا هستند ؟ اگر به روسای دانشگاه آزاد وابستگی ندارند چرا رسیدگی نمیکنند ؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
ميزان حقوق و درآمد بايد بر اساس شايسته سالاري تعيين شود مدرك و پست و مقام و رزومه نبايد ملاك باشد بايد توانايي و بهره وري در كار ملاك ارزيابي قرار گيرد . بسياري از جوانان مدرك دارند اما حتي قادر به نوشتن يك نامه نيستند و با برنامه هاي ICDL مشكل دارند يك ايميل بلد نيستند يك نامه نمي توانند ويرايش كنند و در كارهاي عملي كه نگو و نپرس اصلا كار نكردند و فقط به حقوق اكتفا ميكنند ژاپن بايد الگو قرار بگيره كه چگونه آنها پيشرفت ميكنند و ما پسرفت ... شركتهاي خصوصي از توانايي بالاتري برخوردار هستند چرا كه بايد منطقي به موضوع نگاه شود .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۹ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
دقیقا همینطوره
Iran (Islamic Republic of)
شاهینم
۱۰:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
بله مسئله رشد (علمی و اخلاقی و... ) نباید تک بعدی باشد ..، اگرنه بچه ای زشت و ناقص الخلقه میشود..
اما وقتی تک تک ما باعث این بودیم که این دسته بندی های غلط اتفاق اقتاده ،
* دسته بندیها ( با کلاسی و بی کلاسی ، بالا و پائین ، دکتر و کارمند کارگر ، و اخیرا" هم که لاکچری و غیر لاکچری و شاخ و چیپ و ...) که معضل جامعه شده....
یه سوزن هم به خودمون بزنیم... انقدر غر غر نکنید... خیلی قدیمها که تحصیلاتی هم نبوده ، انقدر( انسانیت و اخلاق در جامعه بوده.. )
در اثر تفکر و رفتار و مردم کوچه و بازار (خرده فرهنگها ) بوده
پس دست خودمون هم هست...
باورهای ما تغییر کرده
ارزشها جابجا شده
باید همت کنیم و ریشه ای درستش کنیم تا بچه ها مون هم اخلاق رو برتر بدونن
نه رشته تحصیلی و درآمدها.. و در نهایت ظواهر رو
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
چه قلم قشنگی به به
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۰۶ ۰۳ فروردين ۱۴۰۰
مدرک به درد نخوره
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
تقلب علمی در ایران هم حدود ۶.۶ درصد گزارش شده است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۷ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
احسنت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
بورسیه های تحصیلی دانشگاهی– برای استخدام دانشگاهی محققان تحصیلات تکمیلی، ارائه مشوق هایی در قالب پشتیبانی از هزینه های دکتری و هزینه های زندگی موثر است.
Iran (Islamic Republic of)
شیما
۱۴:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
بیشتر بورسیه های دکتری مستقیماً توسط واحد تحقیقاتی که داوطلبان دکتری را استخدام می کند، ارائه می شوند. اگر در مقطع دکتری این شانس را داشته باشید که در ازای پژوهش و تحقیق حقوق دریافت کنید، روند تحصیلی تان با آرامش طی می شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۱۱ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
عده زیادی از دانشجویان ایرانی برای تحصیل در مقطع دکتری به خارج از کشور سفر می کنند. بسیاری از دانشگاه های خارجی برای حمایت از دانشجو شرایطی در نظر می گیرند که می تواند عبور از این دوره را تسهیل کند ؛ یکی از این تسهیلات بورسیه است. بورسیه ، یک منبع مهم پشتیبانی دکتری است که بعضا شامل کل شهریه، بخشی از شهریه و کمک هزینه سالانه برای انجام تحقیقات دکتری می شود. با این حال، باید در نظر داشت که بورسیه های دانشگاهی بسیار رقابتی است.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
علل موثر در شکل گيري تقلب و سرقت علمي در جامعه دانشگاهي در پنج گروه فرهنگي، پرورشي، اقتصادي، اجتماعي و آموزشي به دست آمدند.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۹ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
روش مطالعه کيفي است که با استفاده از مصاحبه عميق انجام شده است. شرکت کنندگان صاحب نظراني از اعضاي هيات علمي دانشگاه علوم پزشکي اصفهان در سال 90-89 بودند. از روش نمونه گيري هدف مند استفاده شد. حجم نمونه به اشباع اطلاعات بستگي داشت.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۰۸ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
با پديدار شدن نهادي به نام دانشگاه که مسووليت تربيت علمي و اخلاقي نسل تحصيل کرده و متخصص را به عهده دارد، ديگر ابعاد سرقت علمي به افراد خاصي محدود نمي ماند و در واقع هر نوع چشم پوشي از اين عمل به خصوص در عرصه دانشگاهي، چه بسا نتايجي هولناک در پي داشته باشد. بنابراين شايسته است براي پيشگيري از روند رو به رشد پديده تقلب علمي به ريشه ها پرداخت. لذا مطالعه حاضر با هدف شناخت آسيب ها و دلايل موثر بر شکل گيري تقلب و سرقت علمي به تجربيات صاحب نظران دانشگاه علوم پزشکي اصفهان در اين زمينه پرداخته است.
Iran (Islamic Republic of)
ریحانه سادات
۱۴:۰۶ ۰۲ فروردين ۱۴۰۰
این کار بیشتر شبیه جنونه
۱۲