واقعا شرم بر نادانهای وطنی و بی عقلانی که زندگیشان و زنده بودنشان وابسته به برق و خودرو است و شعار سر میدهند که افرادی که به فکر تولید انبوه خودرو هستند نادانند!!!!!!!
با این تفکرات بیخود و ابلهانه گروهی از مردم به جایی نمیرسیم.
به این دوستان کم خرد باید گفت خودروهایشان را بگذارید کنار و دوچرخه سوار شوید آیا میتوانید و آیا جرات همچنین پیچاندن نسخه ای برای خودتان دارید!!!!!!؟؟؟؟؟
افراد نادانی که میگویند این کشور در شده از خودرو !!!!!!
۱_آیا صف های دهها ملیونی را برای خودرو های صدها ملیون تومنی نمیبینند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۲_آیا اصلا چشمانشان اینهمه فرسودگی ناوگان تجاری و کاری و باری و عمومی و تاکسی شهری را میبینند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۳_آیا با همین تولید بسیار کم میخواهیم منطقه ای و یا جهانی!!!!!!!!شویم!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
و دهها سوال دیگر
این تولید بسیار کم و ناچیز اصلا شایسته ایران و ایرانی نیست .
یک بار هم که شده تولید کشور بزرگی همچون ایران را با تویوتا مقایسه کنید.
یکبار هم که شده تولید کشور بزرگ ایران را فقط با تک کارخانه ای همچون هیوندا مقایسه کنید.
نامردهای وطنی!!!! صدها مورد دیگر هم هست، چرا اینقدر از زیاد بودن خودرو در ایران میگویید!!!!!؟؟؟؟؟ یقینا میستوبیشی یک فرد ژاپنی تولیدش از کشور ما بیشتر است!!!؟؟؟
به نظرم اگر هر ایرانی یک خودرو هم داشته باشد و تولید کشورمان بازار نیم ملیاردی اطراف را فقط نشانه و هدف بگیرد باز هم چندان گزافه نگفتیم.
نکته مهم این است که ورود به خودروهای برقی ورود به جهانی نوین است.
عده ای از مردم ایران فقط بلدن حرف مفت بزنند ولی در عمل برای خودرو صفهای دهها ملیونی میگیرند!!!!!این عین ریا کاری و فریبکاری و نظرات بیخود و حرفی چرت و پرت است.
ایران عزیز ما میباید به تولید بیش از ده ملیون خودرو در سال برسد ،تعداد خودروسازی های بسیار در نتیجه قطعه سازی های فراوان شکل خواهند گرفت ،خیابانها و کوچه ها بهتر و عریضتر خواهند شد راهها بیشتر در سراسر شهرها و روستاهای ایران گسترش خواهند یافت ،تعداد پالایشگاهها افزایش خواهند یافت و درآمد زایی و شغلهای بسیاری هم در داخل کشور و هم در مورد صادرات به بیرون کشور شکل خواهند گرفت.
واردات انبوه خودرو صنعت قطعه سازی را رونق میدهد به نظرم ایران ما ظرفیت داشتن شصت ملیون خودرو را دارد.پس واردات خودرو باید آزاد شود.
لزومی ندارد همه خودروها سواری و بنزینی باشند ،خودروهای برقی سنگین و سبک هر چقدر وارد کشور بشود این نشانه پیشرفت و نخبگی کشور است نه مصرفی و وابسته بودن کشور.
باید در کوتاهترین زمان کشور را پیشرفت داد.
با سلام . اگر با قوانین نا نوشته قطعه سازی خودرو آشنایی داشته باشید. یک قطعه ساز ماهر و آشنا در امور تولید : باصرف وقت و هزینه و مشکلات موجود اقدام به طراحی و ساخت نمونه اولیه قطعه مورد نظر خودرو می نماید و هنگامی که از تستها و آزمونها کیفیتی قبول شد اقدام به برنامه ریزی جهت تولید انبوه میکند . .که متاسفانه در این مرحله دستهای پشت پرده اقدام به عقد قرارداد با شرکتهای چینی و واردات آن میکند . که ضربه سنگینی یه صنعت داخلی وارد میکند . البته افرادی پرنفوذ از این مافیا حمایت میکنند.
با این تفکرات بیخود و ابلهانه گروهی از مردم به جایی نمیرسیم.
به این دوستان کم خرد باید گفت خودروهایشان را بگذارید کنار و دوچرخه سوار شوید آیا میتوانید و آیا جرات همچنین پیچاندن نسخه ای برای خودتان دارید!!!!!!؟؟؟؟؟
۱_آیا صف های دهها ملیونی را برای خودرو های صدها ملیون تومنی نمیبینند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۲_آیا اصلا چشمانشان اینهمه فرسودگی ناوگان تجاری و کاری و باری و عمومی و تاکسی شهری را میبینند!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟؟
۳_آیا با همین تولید بسیار کم میخواهیم منطقه ای و یا جهانی!!!!!!!!شویم!!!!!!!!!!؟؟؟؟؟؟
و دهها سوال دیگر
این تولید بسیار کم و ناچیز اصلا شایسته ایران و ایرانی نیست .
یک بار هم که شده تولید کشور بزرگی همچون ایران را با تویوتا مقایسه کنید.
یکبار هم که شده تولید کشور بزرگ ایران را فقط با تک کارخانه ای همچون هیوندا مقایسه کنید.
نامردهای وطنی!!!! صدها مورد دیگر هم هست، چرا اینقدر از زیاد بودن خودرو در ایران میگویید!!!!!؟؟؟؟؟ یقینا میستوبیشی یک فرد ژاپنی تولیدش از کشور ما بیشتر است!!!؟؟؟
به نظرم اگر هر ایرانی یک خودرو هم داشته باشد و تولید کشورمان بازار نیم ملیاردی اطراف را فقط نشانه و هدف بگیرد باز هم چندان گزافه نگفتیم.
نکته مهم این است که ورود به خودروهای برقی ورود به جهانی نوین است.
ایران عزیز ما میباید به تولید بیش از ده ملیون خودرو در سال برسد ،تعداد خودروسازی های بسیار در نتیجه قطعه سازی های فراوان شکل خواهند گرفت ،خیابانها و کوچه ها بهتر و عریضتر خواهند شد راهها بیشتر در سراسر شهرها و روستاهای ایران گسترش خواهند یافت ،تعداد پالایشگاهها افزایش خواهند یافت و درآمد زایی و شغلهای بسیاری هم در داخل کشور و هم در مورد صادرات به بیرون کشور شکل خواهند گرفت.
واردات انبوه خودرو صنعت قطعه سازی را رونق میدهد به نظرم ایران ما ظرفیت داشتن شصت ملیون خودرو را دارد.پس واردات خودرو باید آزاد شود.
لزومی ندارد همه خودروها سواری و بنزینی باشند ،خودروهای برقی سنگین و سبک هر چقدر وارد کشور بشود این نشانه پیشرفت و نخبگی کشور است نه مصرفی و وابسته بودن کشور.
باید در کوتاهترین زمان کشور را پیشرفت داد.
مقایسه بی ربطی است نابغه ایرانی!!!!!!
چقدر ما نخبه و نابغه داریم!!!
خدایا شکرت.