نظرات کاربران
انتشار یافته: ۸۴
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۳۱ ۰۵ تير ۱۴۰۰
با مدیران توانمندی که دارند حتماً به دره های موفقیت میرسیم.
یعنی عین گوشت قربانی این مقام ها ببن یه عده ای رد و بدل میشه.
دنیا داده سمت خودرو برقی میره اینا برای دنا که با اون بدنه سنگین به یه موتور ۱۵۰ اسب بخاری با ۲۰۰ نیوتن متر گشتاور نیاز داره نتونستن یه موتور لا اقل مهندسی معکوس کنند.
انشا الله ۵۰ سال دیگه تکنواوژی خودروی هیبریدی میاد. زمانی که همه دارن خودروی هیدروژنی استفاده می کنن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۰۸ ۰۴ تير ۱۴۰۰
تا رقابت تو بازار خودرو وجود نداشته باشه کیفیت خودروها همینطور پایین و قیمت آن بالا می‌رود. واردات خودرو را آزاد کنید تا مشکلات خودرو سازی کمتر شود. چرا هزینه زیاد باید خرج ماشین بی کیفیتی همچون پراید شود.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۳۰ ۰۴ تير ۱۴۰۰
رقابت=پیشرفت
انحصاری بودن=پراید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۰۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
خودروهای سایپا اکثرا رقیب قیمتی تو دنیا ندارن که از واردات بترسن.خانواده تیباو ساینا و کوئیک به نرخ دلار امروز قیمتی در حدود ۶۰۰۰ دلار دارن.ماشین صفر ۶۰۰۰ دلاری تقریبا تو دنیا تولید نمیشه( هرچند کیفیت پایینی دارن). ولی خوروهایی مثل دنا پلاس توربو و یا تارا و شاهین (که البته کسی تا حالا این دوتا رو ندیده) که قیمتی در حدود ۱۶ تا ۲۰ هزار دلار دارن رقبای زیادی در سطح دنیا دارن که مسلما از نظر کیفیت و تکنولوژی از اونا عقب تر هستن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۰۷ ۰۴ تير ۱۴۰۰
شاهین اومد، تارا هم اومد ولی در سطح دستگاه های دولتی
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
حتی یک ماشین ۱۰۰%ایرانی ندا ریم.یک ماشین با کیفیت ایرانی که در جهان مورد تایید استاندارد جهانی باشد نداریم.خودمان را گول نزنیم.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۲۹ ۰۴ تير ۱۴۰۰
حتی بنز و بی ام دبلیو هم صد در صد آلمانی نیستن. لزومی به این کار نیست چون قیمت تمام شده در بازار رقابتی خیلی مهمه و تولید بعضی قطعات خودرو در کشوری مثل آلمان هم توجیه اقتصادی نداره و ترجیح میده تحت نظارت خودش در کشورهایی که مواد اولیه و کارگر ارزانتری دارن تولید بشه.البته حتما کیفیت براش خیلی مهمه.
Iran (Islamic Republic of)
mosafer
۰۹:۰۶ ۰۴ تير ۱۴۰۰
اینا که به قولخودشون همش دارن ضرر میدن.چه اصراری به تولید داخل دارن؟
Viet Nam
ناشناس
۰۰:۱۵ ۰۴ تير ۱۴۰۰
واردات خودرو سبب رقابت خواهد شد چ ن انحصار تولید خود رو از دست ایران خودرو خارج می‌شود
دوم اینکه کیفیت خودروهای داخلی بالا می‌برد
چون رقیب دارند و مجبورند رقابت کنند و عقب نمانند
قیمت ها را تعدیل می کند چون مردم برای هر و گزینه های بیشتری دارند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
ماشین صفر ایرانی تحویل گرفتم هنان روز اول دنده هاش جا نمی رفت واقعا آشغالند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۲:۲۱ ۰۴ تير ۱۴۰۰
کیفیت خودرو رو باید افزایش داد
Italy
ناشناس
۲۱:۲۱ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اتفاقا اگر واردات خودرو ازاد بشه دوتا خودروساز ایرانی مجبور میشن کیفیت ماشین هاشونو ببرن بالا و مردم ماشین خراب و معیوب از درکارخونه تحویل نگیرن.
Iran (Islamic Republic of)
مبین
۱۸:۳۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
اولا واردات صرف کاملا غلطه و به اقتصاد آسیب می‌رسونه کسایی که مخالفت قطعا یا تحصیلات اقتصادی ندارن یا یه مشکل دیگه ای دارن با ‌‌اردات همین کسایی که میگن وارد کنید جیبشون خالی میشه و در غرب رفاه بیشتر میشه چون پول مردم ایران می‌ره تو جیب کارگر کره ای و چینی و غیره ثانیا خودرو طبق سخنان آیت الله رییسی و کارشناسان صنعت خودروسازی باید از انحصار دربیاید و بقول ایشون باید از قیمت گذاری دستوری خارج بشه راه حلش هم تشویق و دادن تسهیلات به شرکت های نوپا و ایجاد شرکت های خصوص تولید خودرو نه مونتاژ با دادن تسهیلات ویژه هستش که مشروط به این باشه که این شرکت ها با دانش بنیان ها و دانشگاه ها همکاری گسترده داشته باشن این فرمول تولید خودرو هستش که انشالله در دولت پیش رو خواهید و خواهید دید که خودرو داخلی از خارجی کیفیت بهتری خواهند داشت
Iran (Islamic Republic of)
اراک
۰۱:۳۵ ۰۵ تير ۱۴۰۰
مزدور کدومشونی؟؟
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۵۵ ۰۳ تير ۱۴۰۰
همون بهتر که خودرو وارد کشور نشه... اما باس ی فکر اساسی واسه کامیونهای فرسوده کشور کرد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۳۳ ۰۳ تير ۱۴۰۰
مشکل ما فقط کیفیت خودروهای داخلی نیست بلکه گرونی خودروهای داخلی هستش رشد لجام گسیخته قیمت خودروها نیز می باشد که چند برابر شده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۶:۱۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
خودروسازان داخلی با تولید خودروهای بی کیفیت و گران قیمت(نسبت به مدل های خارجی همتراز) مردم ایران را به اسارت گرفتن.متاسفانه خودرو سازان داخلی به علت ضعف مدیریتی ضرر ده هستن و می‌خواهند ضرر خودشون که ناشی از ضعف مدیریتیشون هست از جیب مردم جبران کنند و هر چند ماه یک بار افزایش قیمت میدهن. این بزرگتر ظلم به مردم است که به چند خودرو ساز داخلی برای خرید خودرو محدو بشن و اینچنین اسیر بشن.
Iran (Islamic Republic of)
غلامرضا
۱۴:۴۶ ۰۳ تير ۱۴۰۰
سلام این خودرو سازان چهل دوسال است که به بهانه حمایت از تولیدات داخلی خون مردم را به شیشه کرده اند و هر روز کیفت و آپش ها پایین میاد و قیمت ها بالا میرود معلوم نیست چرا تولیدات با کیفیت کشور های دیگر با آنهمه هزینه حمل و نقل و دلالی ارزنتر از تولیدات ما هست عمرمان را در بد زمانی پوساندیم شما را بخدا کمی انصاف کنید ای وجدانهای خوابیده بیدار شوید با بیچارگی عمرمان تمامشد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۴:۴۲ ۰۳ تير ۱۴۰۰
کیف گردانی این دو شرکت خودرو ساز چه کارهایی نمی کند وجدان شرافت صداقت عدالت را از دست اندرکاران این دو شرکت خودرو ساز گرفته و هر بلایی که اراده کردن سر ملت کشور آورده اند
۱۲۳۴