سلام نظرمن کامیون دسته دوم لاستیک انها ارزشش از کامیونهای چینی بیکیفیت بالاتر است
تولید کنند ما کامیون چینی با چند برابر قیمت میده به ما چرا این نمایندگان مردم از خدا نمی ترسد
اگه تولید کننده راست میگه چرا رقابت نمیکنه با ماشین های خارجی شما آبروی ایران بردید با تولیدتن
س اقای اکبری بجای این حرفهاشماهمان مرغ وتخم مرغ مردم رادرست کنیدماشین پیش کش شمامی دانیدمردم الان دربرجی یکبارتخم مرغ نمی بینند بازاین اقایان چقدربه شمادادن تاشمااین صحبت رابکنیداسکانیا۳۸۰ سال نودخریدم صدوده میلیون الان شماپرایدوانت الان می دین ۱۷۶ میلیون که همان راهم الان قطعه ندارین خوبه روتون می شه اینجوری مردم رامسخره کنید واقعا این روکه رونیست ممنون
این رو هم تعطیل کنن قیمتا رو چند برابر کنن و جنسای اشغالشده رو بندازن به ملت فهیم که هیچ کاری ازشون بر نمیاد و فقط حسرت بخورن
روزایی که افراد حقیقی ماشین وارد میکردن قیمتا خیلی ارزون بود ولی انحصاری کردن به بهانه مختلف و بعدش قیمتا انتحاری شد
چرا باید مانع از چنین امری شد وقتی خودروهای سنگین تولیدی در نه کیفیت مطلوب و نه قیمت منصفانه ای دارند در حالی که خودروهای وارداتی کارکرده یا همون دست دوم به مراتب بسیار بالاتر و بهتر از نو های داخلی به لحاظ کیفی هستند.
اگر به نیت صرفه و منافع شخصی نبوده نماینده مذبور چنین اظهار نظری در اوضاع وخیم و اسفناک بازار خودرویی اعم از سنگین و سبک نمی کرد پس ابتدای باید جلوی دهان امثالهم گرفته شود.
کامیون های دست دوم تولیدی مرسدس و ولو و ماک و رنو که 3-4 سال کار کردند حداقل 1000 برابر از کامیونهای چینی و ایرانی بیکیفیت و گران بهتر هستند بهتر است کسانی که که زیر پوستی بعنوان نماینده مردم رفتند مجلس اما از انحصار طلبی و ظلم خودرو سازان داخلی بر علیه مردم حمایت میکنند از این کار دست بردارند
وقتی نماینده با مافیای تولید اتوبوس و کامیون پیوند میخورند نتیجه آن میشود قیمت اتوبوس اسکانیا شرکت عقاب هفت میلیارد تومان و بنز باری با اتاق و موتور پنجاه سال قبل سه میلیارد به خدا آه این رانندگان زحمت کش شما را روزی به خاک سیاه خواهد نشاند
تولید کنند ما کامیون چینی با چند برابر قیمت میده به ما چرا این نمایندگان مردم از خدا نمی ترسد
اگه تولید کننده راست میگه چرا رقابت نمیکنه با ماشین های خارجی شما آبروی ایران بردید با تولیدتن
روزایی که افراد حقیقی ماشین وارد میکردن قیمتا خیلی ارزون بود ولی انحصاری کردن به بهانه مختلف و بعدش قیمتا انتحاری شد
اگر به نیت صرفه و منافع شخصی نبوده نماینده مذبور چنین اظهار نظری در اوضاع وخیم و اسفناک بازار خودرویی اعم از سنگین و سبک نمی کرد پس ابتدای باید جلوی دهان امثالهم گرفته شود.