خدا شاهده یک سال و نیمه به خاطر یک سری شرایط اسنپ کارمیکنم.خرج ماشینم در نمیاد گیر بکس داغون،موتور داغون،لاستیک صاف،اعصاب داغون. پنجاه میلیون ناقابل میخوام سر پاش کنم،ندارم. واقعا برای اسنپ ومسولین بی مسولیت کشورم که تو خواب خرگوشین متاسفم.
برای نفرین کردن کسی بگویید انشالله مجبور باشی از بیکاری بری اسنپ یا تپ سی کار بکنی و زحمت کار پرزحمت و بهره برداری این دوشرکت که راننده اسنپ وتپ سی به اندازه یه کارگر ساده درآمد نداره و کسی انگار تواین مملکت نیست صدای این رانندگان اسنپ وتم سی رو نمیخاد بشنوه و سطح درآمد یه راننده رو بااین ترافیک واین کرایه پایین و کمیسیون که یک سوم کرایه رو شرکت برمیداره
کدوم دردوبگم مسافربلانصبت نامردوبگم که گوشیمو دزدیدمسافری که کرایمونداد.واسنپی که طرح تشویقی منوبعدده بارزنگ وتیکت آخرم واریز نکردویک،سوم کرایه رابرمیداره مثلاً کمیسیون.من توشهرستان کرایه ۶هزارتومن کارمیکنم.که بالا ترین کرایه ۱۲هزاره.بخداازناچاری وبی عرضگیه خودمه که با ماشین کار میکنم.یکی یه کاری درحد۶و۷تومن پیدا کنه برای من.اقایی کنید ممنون.
شورای رقابت میخواد هر دو طرف راًی باشن عالیه
اولا کمیسیون اسنپ و تپسی رو نهایت بکنه ۳ تا حداکثر ۵ درصد
دوما راننده هایی که روزانه ده سفر رو انجام ميدند در یکی از این دو شرکت یا مجموع کا در این دو راننده فعال اون روز شناخته بشن تا مثل تاکسیهای زرد معاف از پرداخت تردد در طرح زوج و فرد و ترافیک باشن پس بل انجام ده سفر معافیت از پرداخت جریمه طرح ترافیک
سوم بخصوص با سهمیه و جیره بندی امسال بنزین دستکم ماهانه ۳۰۰ لیتر بنزین لیتری ۲ تومن بهشون بدن به شرط کیلومتر پیموده شده نه آلات که حتی هنوز اسفند پارسالم همون سهمیه تعهد بسیار اندک رو هم ندادن
چهارم کرایه برای یک تا دو نفر محاسبه شده باشه و چنانچه تعداد مسافران از ۲ نفر بیشتر بود یعنی ۳ یا ۴ نفر به ازای هر نفر بیشتر ۱۵ درصد روی ک آیه بره و به ازای داستان بار ۱۰ درصد روی کرایه بره
و آخرم و از همه مهمتر کرایه بر اساس زمان طول سفر (رسیدن به مبدأ مسافر+ معطلی آمدن مسافر + رسیدن به مقصد مسافر) و پیک ترافیک همگی محاسبه بشه نه بر اساس پرمسافر بودن یا کم مسافر بودن مکانی که مسافر درخواست سفر میکند که الان اینجوره متاسفانه و جایی که مسافر زیاده مثل صبح و عصر زمان رفت و برگشت کارمندان به ضرر مسافر میشه و جایی که کمه که اکثرا مسافر کمه به ضرر راننده
شورای رقابت بیاد این کارها رو بکنه یک ریال هم نمیخواد کرایه ها رو بیشتر کنه.
پس وقتی برای رانندگان سهمیه بنزین ۲ تومنی ۳۰۰ لیتر در ماه بشود، سهمیه رایگان تردد در طرح داشته باشند، کمیسیون پایین و منطقی ۳ تا ۵ درصد بشود، تعداد بیش از ۲ مسافر بر روی کرایه افزوده بشود و راننده از نقطه ای که به دنبال مسافر میرود نه مبدأ مسافر بعلاوه معطلی آمدن مسافر تا تایم و ترافیک رسیدن به مقصد حساب بشود و ملاک تعیین کرایه تایم و ترافیک و معطلی رسیدن به مبدأ مبدأ بعد مقصد مسافرا باشه نا جایی که مسافر کم یا زیاده اونوقت:
هیچکدوم از ما رانندگان یک ریال هم بیشتر از پارسال کرایه نمیخوایم.
جواب اون عزیزی که میگه درآمد نداره کار نکن عرض میکنم ،آخه طرف از سر خوشی وتفریح نمیره تاکسی اینترنتی مجبوره تو سرما و گرما با همه جور آدم سر کله بزن به خاطر کرایه های مفت که یه مقدارش کمیسیون و مالیات و استهلاک و سوخت هزینه های ثابت مثل لاستیک وتسمه تایم و روغن وهزار کوفت و زهرمار دیگه وتهش هیچی دست طرف رو نمیگیره من یه مدت کار کردم ولی این کرایه ها کرایه نیست توهینه
دوست عزیزی که میگی درامد پایینه کارنکن
یاشما از مابدبخت تری که نمیتونی ماشین بخری ومفت بری که سفره شو اسنپ وتپسی برات پهن کرده برای ترددت شده نعمت الهی یا از مزدوران اسنپ وتپسی هستی .
مردحسابی تا دوسال پیش میخواستی اژانس بگیری تن وبدنت میلرزید به تلفنت شماره اژانس وبگیری وکف خیابون التماس تاکسی میکردی که سوارت کنه برای تو امثال تو بهشته برین شده اگه یذره وجدان داشتی میفهمیدی کرایها از دوسال پیشم پایینتره ومخارج ماشین وزندگی چندین برابر شده .
اولا کمیسیون اسنپ و تپسی رو نهایت بکنه ۳ تا حداکثر ۵ درصد
دوما راننده هایی که روزانه ده سفر رو انجام ميدند در یکی از این دو شرکت یا مجموع کا در این دو راننده فعال اون روز شناخته بشن تا مثل تاکسیهای زرد معاف از پرداخت تردد در طرح زوج و فرد و ترافیک باشن پس بل انجام ده سفر معافیت از پرداخت جریمه طرح ترافیک
سوم بخصوص با سهمیه و جیره بندی امسال بنزین دستکم ماهانه ۳۰۰ لیتر بنزین لیتری ۲ تومن بهشون بدن به شرط کیلومتر پیموده شده نه آلات که حتی هنوز اسفند پارسالم همون سهمیه تعهد بسیار اندک رو هم ندادن
چهارم کرایه برای یک تا دو نفر محاسبه شده باشه و چنانچه تعداد مسافران از ۲ نفر بیشتر بود یعنی ۳ یا ۴ نفر به ازای هر نفر بیشتر ۱۵ درصد روی ک آیه بره و به ازای داستان بار ۱۰ درصد روی کرایه بره
و آخرم و از همه مهمتر کرایه بر اساس زمان طول سفر (رسیدن به مبدأ مسافر+ معطلی آمدن مسافر + رسیدن به مقصد مسافر) و پیک ترافیک همگی محاسبه بشه نه بر اساس پرمسافر بودن یا کم مسافر بودن مکانی که مسافر درخواست سفر میکند که الان اینجوره متاسفانه و جایی که مسافر زیاده مثل صبح و عصر زمان رفت و برگشت کارمندان به ضرر مسافر میشه و جایی که کمه که اکثرا مسافر کمه به ضرر راننده
شورای رقابت بیاد این کارها رو بکنه یک ریال هم نمیخواد کرایه ها رو بیشتر کنه.
پس وقتی برای رانندگان سهمیه بنزین ۲ تومنی ۳۰۰ لیتر در ماه بشود، سهمیه رایگان تردد در طرح داشته باشند، کمیسیون پایین و منطقی ۳ تا ۵ درصد بشود، تعداد بیش از ۲ مسافر بر روی کرایه افزوده بشود و راننده از نقطه ای که به دنبال مسافر میرود نه مبدأ مسافر بعلاوه معطلی آمدن مسافر تا تایم و ترافیک رسیدن به مقصد حساب بشود و ملاک تعیین کرایه تایم و ترافیک و معطلی رسیدن به مبدأ مبدأ بعد مقصد مسافرا باشه نا جایی که مسافر کم یا زیاده اونوقت:
هیچکدوم از ما رانندگان یک ریال هم بیشتر از پارسال کرایه نمیخوایم.
یاشما از مابدبخت تری که نمیتونی ماشین بخری ومفت بری که سفره شو اسنپ وتپسی برات پهن کرده برای ترددت شده نعمت الهی یا از مزدوران اسنپ وتپسی هستی .
مردحسابی تا دوسال پیش میخواستی اژانس بگیری تن وبدنت میلرزید به تلفنت شماره اژانس وبگیری وکف خیابون التماس تاکسی میکردی که سوارت کنه برای تو امثال تو بهشته برین شده اگه یذره وجدان داشتی میفهمیدی کرایها از دوسال پیشم پایینتره ومخارج ماشین وزندگی چندین برابر شده .