مصوبه ای که مخالف نظر عموم مردم باشه و محدودیت شدید ایجاد کنه همین جور میشه و همه ازش فرار میکنند.چرا که خودرو در کلانشهر ها یک نیاز ضروری است ولی ۲۸۵ روز حق تردد با آن را در مراکز ضروری نداری و این مصوبه بیشتر برای کاسبی شهرداری و ناجا و ... فایده داشته تا سالم سازی هوا.
تکلیف این ماشین سنگین هایی که چند کیلومترمانده پلیس راه کلأ پلاک هاشون رو عوض میکنن چی میشه من خودم تو جاده مرودشت شیراز چندین بار دیدم یا باید به کجا گزارش بدیم و فقط فیلم بگیریم کافی هست
راهکار همچنین خلافکارانی که چه بسا به مرگ دیگران هم منجر میشود فقط و فقط جریمه های بسیار سنگین است
#جریمه های_ فوق سنگین
#جریمه های_ فوق سنگین
#جریمه های_ فوق سنگین
برای اینکه خطای چشم افسر یا دستکاری در پلاک رفع شود باید از اعداد لاتبن انگلیسی در پلاک استفاده شود . الان براحتی متخلفین عدد ۱ به ۲ . عدد ۲ را به ۳ تبدیل مبکنند ولی در اعداد لاتین دستکاری به هیچ وجه قابل تغییر نبست 123456789
اگر افسر خطای چشم داشت وجریمه ناحقی صادر کنه چرا اجرائیات قبول نمی کنه . دنا تو پارکبنگ تهران بوده . جریمه ۱۰۰ هزارتومنی و محل تخلف را عنوان کرده . رشت مدرس . اینحقیر تو عمرم رشت نرفتم . ولی اجرائیات میگه مستند بیاور . جریمه ناحق . پلاک ۳۳۳ م ۹۴ ایران ۴۰ . افسر ۲ . را ۳ دیده . چند بار هم با ۱۹۷ تماس گرفتیم .
بسم الله الرحمن الرحیم
سلام
چند سال پیش طرح ها و پیشنهاداتی ارائه شد که درصد تصادف در ایران به صفر خواهد رسید ولی متأسفانه از این طرح ها زیاد استقبال صورت نگرفت و ب
(فقط با 1 درصد بودجه دولت قابل راه اندازی هستش)
اول از همه باید برای ماشین های سنگین جاده هایی جداگانه تأسیس شود با توجه به اینکه بیش از 40 درصد تصادف های کشور تصادف مرگبار ماشین های سنگین با سواری است و ماشین های سنگین در جاده اصلی باعث ترافیک و از بین رفتن تعادل راننده هم میشود
دوم: باید تمام جاده های خارج از شهر آزاد راه مستقل و دو طرفه باشند با ساخت این جاده های جدید دو طرفه از تصادف مستقیم هم جلوگیری خواهد شد
شماره های تقلبی و دستکاری خیلی زیاد شده بنده که متخصص نیستم به وفور می بینم ، فراحا باید طرح های کنترل در بازده های زمانی متوالی بگذارد ، چیزی مانند ایست و بازرسی ابتدایی انقلاب ، ضمنا با موتور سواران فاقد مدرک و متخلف باید باشدت مقابله کرد ، در همه پارکها برای هوا خوری می رویم از دست این موتور سواران و سگ بازان آسایش نداریم.
چند سال قبل مالکین برخی خودروها برای ورود به محدوده طرح ترافیک ، با احتیاط کامل برای مدت چند دقیقه ، تمام یا قسمتی از پلاک خودروی خود را می پوشاندند ، اما از ابتدای امسال ، این موضوع کاملا" عادی شده و متخلفین با یک بار پوشاندن پلاک اتومبیلشان ، تمام روز را با همین حالت در سطح شهر تردد می کنند !! چون هیچ مقامی به آنها نمی گوید چرا این خلاف را مرتکب میشوی و هیچگونه عامل بازدارنده ای در کار نیست !!!
همین کار ، به مراتب بدتر، توسط بسیاری از موتور سواران انجام میشود و مردم نمی دانند شماره پلاک موتور سواران متخلف را چگونه یادداشت کنند و....!!!!
راه حلش پلیس یه تراشه بزارید روی پلاک ها در دوربین ها تشخیص داده بشه حتی درصورت خدشه کردن یا مثل پول ها که نامرعی است در پلاک ثبت کنید تمامی متخلفین چه دزد هرخلافی به دام قانون میفته چه ترافیکی همه چی
#جریمه های_ فوق سنگین
#جریمه های_ فوق سنگین
#جریمه های_ فوق سنگین
سلام
چند سال پیش طرح ها و پیشنهاداتی ارائه شد که درصد تصادف در ایران به صفر خواهد رسید ولی متأسفانه از این طرح ها زیاد استقبال صورت نگرفت و ب
(فقط با 1 درصد بودجه دولت قابل راه اندازی هستش)
اول از همه باید برای ماشین های سنگین جاده هایی جداگانه تأسیس شود با توجه به اینکه بیش از 40 درصد تصادف های کشور تصادف مرگبار ماشین های سنگین با سواری است و ماشین های سنگین در جاده اصلی باعث ترافیک و از بین رفتن تعادل راننده هم میشود
دوم: باید تمام جاده های خارج از شهر آزاد راه مستقل و دو طرفه باشند با ساخت این جاده های جدید دو طرفه از تصادف مستقیم هم جلوگیری خواهد شد
اونوقت نوبت به جادههای ایران میرسه،
همین کار ، به مراتب بدتر، توسط بسیاری از موتور سواران انجام میشود و مردم نمی دانند شماره پلاک موتور سواران متخلف را چگونه یادداشت کنند و....!!!!