عامل اصلی گران شدن خودرو شورای رقابت بوده چون همیشه و هر موقع با قیمت های دستوری باعث ضرر و زیان تولید کننده ها شده و در نتیجه باعث کم شدن تولید شده وقتی تولید کم میشه قیمت ها بالا میره
لازم نیست قیمت تعیین شود،صادرات و واردات را آزاد وبدون گمرکی کنید،و اقلام و انرژی را به قیمتی که میشود صادر کرد،به صنعت و همه بدهید،و قیمت را آزاد بگذارید،اگر توانستند رقابت کنند و گرنه بیش از این حق ملت را ضایع نکنند و درش را ببندند.
خواهشا هر چه سریعتر در این دو شرکت گاری سازی ایرانی را ببندید تا نه تولید کننده در ضرر باشه نه من مصرف کننده نوعی جان و مالم در خطر باشه.بخدا لیاقت ایرانی ماشین پراید ارابه مرگ نیست.چرا جلوی این ضرر رو نمی گیرید ؟تا کی باید گاری قیمت بالا سوار بشویم؟؟
کار شورای رقابت فقط شده اینکه پای افزایش قیمت خودرو سازان مهر تایید بزنه. انچه از زمان پیدایش شورای رقابت شاهد اون هستیم اینه که شورای رقابت تابع خودروسازان هست و نه خودروسازان تابع شورای رقابت.
کالاهایی صنعتی که در ساخت خودشان از لوازم و وسایل وارداتی از کشورهایی با تورم منفی استفاده می کنند باید کاهش قیمت یا حداقل عدم افزایش قیمت داشته باشند.
خندیدم بسی ؛ شورا رقابت نتونست ایران خودرو رو مجبور کنه چهل میلیون دنا پلاس رو ارزون کنه با اینکه سانروف ترمز دیسکی و حتی شیشه بالا بر خودکار بعد قفل کردن در ها و رینگ آلمینیومی رو نسبت به قبل از روش برداشتن فقط مونده بود موتور ماشین رو حذف کنه ایران خودرو به عنوان آپشن