به گزارش
سرويس بين الملل باشگاه
خبرنگاران به نقل از روزنامه لوفیگارو ؛ شبکه " ت اف 1 " که با کمبود درآمدهای تبلیغاتی روبرو شده از کلیه شعب خود خواسته است صرفه جویی کنند.
مدیر شبکه یک تلویزیون فرانسه پیش تر اعلام کرده بود قصد دارد نیروی جدیدی استخدام نکند و با اتخاذ تدابیری سالانه 155 میلیون یورو صرفه جویی کند.
براساس اين گزارش ، بحران کاهش درآمدهای تبلیغاتی در شبکه های تلویزیونی فرانسه موجب شده است درآمد کل اولین شبکه خصوصی تلویزیونی فرانسه به کمتر از سال 2011 یعنی کمتر از 282 میلیون یورو برسد.
تنها در ماه مي درآمدهای مالیاتی خالص این شبکه 10.5 درصد کاهش یافت و مدت زمان آگهی های تبلیغاتی نیز بیش از 16 درصد کاهش نشان می دهد.