فولکس واگن در پی تبدیل شدن به خودروساز برتر در سال 2012 در چین است.

به گزارش خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران با کاهش فروش خودروهای ژاپنی مانند تویوتا ، هوندا و نیسان در بازار چین به دلیل اختلافات دو کشور چین و ژاپن ،فروش خودروسازان دیگر از جمله فولکس واگن در این بارار افزایش یافته است .فروش این خودروساز در ماه نوامبر در چین 31 درصد افزایش یافته است و تلاش می کند با معرفی مدل های تازه و سرمایه گذاری های جدید در این بازار به خودروساز شماره یک چین تبدیل شود . در حال حاضر فولکس واگن با فاصله کمی از جنرال موتورز در بازار چین در رتبه دوم قرار دارد . در 11 ماه گذشته سال 2012 فروش فولکس واگن در این بازار به 2.53 میلیون خودرو رسیده است در حالی که این رقم برای جنرال موتورز  2.59 میلیون خودرو بوده است.
 
برچسب ها: بازار ، خودرو ، دلار
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار