به گزارش
خبرنگار بازار باشگاه خبرنگاران با کاهش فروش خودروهای ژاپنی مانند تویوتا ، هوندا و نیسان در بازار چین به دلیل اختلافات دو کشور چین و ژاپن ،فروش خودروسازان دیگر از جمله فولکس واگن در این بارار افزایش یافته است .فروش این خودروساز در ماه نوامبر در چین 31 درصد افزایش یافته است و تلاش می کند با معرفی مدل های تازه و سرمایه گذاری های جدید در این بازار به خودروساز شماره یک چین تبدیل شود . در حال حاضر فولکس واگن با فاصله کمی از جنرال موتورز در بازار چین در رتبه دوم قرار دارد . در 11 ماه گذشته سال 2012 فروش فولکس واگن در این بازار به 2.53 میلیون خودرو رسیده است در حالی که این رقم برای جنرال موتورز 2.59 میلیون خودرو بوده است.