شهروندخبرنگار کهکیلویه و بویراحمد؛
شهروندخبرنگار کهکیلویه و بویراحمد؛
به گزارش گروه شهروند خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان؛ فیلمی از درگیری کارمند یک مؤسسه مالی و اعتباری با یک مشتری را در شهر یاسوج مشاهده مینمایید. به گفته شهروندی که این اتفاق برایش افتاده و فیلم را برای ما ارسال کرده است، در زمان سررسید دریافت وام به مؤسسه مراجعه میکند که کارمند شاغل این مؤسسه در پاسخ به درخواست وی میگوید که پرداخت وام مقدور نیست. این اتفاق باعث میشود که به رئیس مؤسسه مراجعه کرده و گلایه و شکایت خود را بیان کند. در این حین یکی از کارمندان با وی درگیر میشود.منبع: سید مرتضی موسوی – یاسوج (کهکیلویه و بویراحمد)برای آموزش اصول تصویربرداری خبری برای شهروندخبرنگاران اینجا کلیک کنید انتهای پیام/
دوست عزیز اگه قصد مزاحمت داشته چندین ماه پولشو به خاطر وام نمیرفته تو اون بانک سپرده برا وام بکنه
حالا که اومده برا حقش میشه قصد مزاحمت
واقعا که متاسفم....
حتما اینم جز ضوابط مشتری مداری این بانکه
زحمت نکش اقای رئیس
چرا قبل از درگیری میگفتی وام نداریم
حالا میخوای از جیب بابات بدی
من بعنوان یه مشتری دیگه تو این بانک نمیرم
همیشه میگن باید با صحبت مشکل رو حل کرد
واسه وام یا ... باید اینطوری کتک خورد؟
وام نمیدین ندین دیگه این بازی ها چیه
مسئله این است.
اقا وام که هیچی من اصلا دیگه داخل بانک هم نمیرم
مگه میشه طرف فقط گلایه کنه اونوقت کارمند بلند شه اینجوری برخورد کنه
مطمئنا قضیه چیز دیگه ای بوده دوستان زود قضاوت نکنید