
باشگاه رانندگان اسنپ، سرویس اسنپ کارفیکس را برای سهولت دسترسی کاربران راننده به انواع خدمات خودرویی ارائه کرده است. اما شهروند خبرنگار ما که از این طریق اقدام به خرید لاستیک خودرو کرده است از تاخیر در عدم تحویل کالا خبر داد و از مسئولان درخواست رسیدگی کرد.
متن پیام شهروند خبرنگار
با سلام، در تاریخ ۸ آبان دو حلقه لاستیک از طریق بخش اسنپ کارفیکس شرکت اسنپ خریداری کردم، اما تحویل آن ۱۰ آبان بود که متاسفانه پس از چندین بار مراجعه به نمایندگی فروش در تبریز که اعلام کردند محصول موجود نیست. پس از دو هفته مراجعه به نمایندگی تبریز متوجه شدم که از مرکز اسنپ خرید من به دلیل عدم مراجعه منقضی شده است و قرار است پس از کسر ۵ درصد از پول را عودت دهند. پس از چندین بار تماس قرار شد لاستیک من را تحویل دهند، اما نزدیک به دو ماه پول من را نگه داشته اند و لاستیک به من تحویل ندادند. در حالی که در سایت فروشگاه لاستیک برای فروش موجود هست و اصلا حذف نکردند و گفته نشده که این محصول موجود نیست در حالی که به من گفتند این محصول در نمایندگی موجود نیست خواهش میکنم پیگیری کنید.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید
اسنپ کارفیکس ۳ ماه پیش برا ۴ حلقه لاستیک ۳میلیون و ۴۰۰ هزار تومن ریختم به حساب
در هر بار تماس نیم ساعت منتظر میموندیم عمدا رو حالت اشغالی میزدن،بعدسم که پول را عودت دادن به کیف پول و حالا هم میگن نمیشه برداشت کنی ،باید حتما خرید کنی،من خرید الکی کنم برای چی،من لاستیک میخواستم،زنگم میزنی هیچکی جوابگو نیست،جواب سربالا میدن ،نمیدونم باید چیکار کنیم ،همه سرگردون موندن