
محسن وطن پرست، با اشاره به افزایش قابل توجه ترافیک محمولات پستی در ایام پایانیسال، گفت: موضوع عدم حضور گیرندگان در نشانی از جمله چالشهای جدی فرآیند توزیع است که باعث افزایش مرسولات باجه معطله میشود.
وی افزود: گیرندگان مرسولات به محض دریافت پیامک و یا مشاهده آگهی نوبت دوم مبنی بر معطله شدن مرسولات میتوانند در بازه زمانی قانونی مهلت نگهداری مرسولات در باجههای معطله با مراجعه به سایت رهگیری مرسولات شرکت ملی پست به نشانی Tracking.Post.ir، نسبت به ثبت درخواست خود برای توزیع مجدد مرسولات اقدام کنند.
مدیرکل مهندسی عملیات و امور پیمانکاران پستی گفت: به محض ثبت و تکمیل فرایند درخواست، هماهنگی و اقدام لازم جهت حضور موزع و توزیع مجدد مرسوله در نشانی مطابق مقررات اقدام خواهد شد.
047370336105163460455147
595530333500044470037114
کد پستی ما اشتباه بود اما ادرس دقیق و شماره تلفن هم بود ولی زنگ نزدن سلماس هستم بستم ب اداره پست اورمیه فرستاده شده لطفا پیگیری کنید
032710333600017300588114
۰۴۸۰۳۵۰۳۳۰۶۰۰۱۷۷۶۷۰۳۳۹۱۱۱
کد مرسوله:689202521016751236
منزل نبودم لطفا بسته من را مجدد ارسال کنید
کد نرسوله ۱۹۵۷۵۰۳۳۱۶۰۰۰۰۶۸۹۰۰۰۸۱۱۱
ممنون
منزل نبودم لطفا بسته مرا مجدد ارسال کنید
کد نرسوله ۱۹۵۷۵۰۳۳۱۶۰۰۰۰۶۸۹۰۰۰۸۱۱۱
ممنون
ممنون میشم دوباره ارسال کنید
030620331900728010484147
پستچی مراجعه کرده بودند ولی چون خونه نبودیم محصول رو برگشت زدند وتماسی هم نگرفتند.
لطفا بسته مجددارسال شود باتشکر
پستچی مراجعه کرده بودند ولی چون خونه نبودیم محصول رو برگشت زدند و تماسی نگرفتند .
لطفا بسته مجدد ارسال شود
باتشکر
782790331900208330000111