
شما شهروندان عزیز در مورد شارژ نشدن کالابرگ الکترونیک آبان ماه، پیامهایی برای سرویس شهروندخبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان ارسال کردید، که پس از بررسی برای پیگیری به سرویس اجتماعی ارجاع داده شد.
دغدغه روز/
قطعی سامانه ایثار من و نیمه کاره ماندن امور اداری برخی از کاربران
نتیجه پیگیری خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان در مورد شارژ نشدن کالابرگ الکترونیک آبان ماه، در لینک زیر مشاهده کنید.
یارانهبگیران عزیز که قصد استفاده از طرح کالابرگ الکترونیکی دارند با مراجعه به همین سامانه نسبت به ثبت نام و استعلام میزان و مانده اعتبار خود اقدام و یا از طریق شماره گیری کد*۵۰۰#۱۴۶۳#از آخرین وضعیت ثبت نام و شمول در این طرح مطلع شوند و فروشگاههای متصل به این طرح را از سامانه shoma.sfara.ir مشاهده کنند.
مردم عزیز برای اطلاع از فروشگاههای مجاز طرح کالابرگ الکترونیکی نیز با مراجعه به آدرس فوق و مشاهده فروشگاهها و کالاهای اساسی شامل اعتبار ۱۱ قلم شامل شیر و ماست کم چرب، پنیر سفید، گوشت سفید مرغ، تخم مرغ، روغن مایع، ماکارونی، قند و شکر و برنج حبوبات و گوشت گوساله اطلاع یافته و از نحوه استفاده یارانه ماه بعد در حساب کالابرگ الکترونیکی سرپرست خانوار آگاهی پیدا کنند.
برای یادگیری اصول تصویربرداری خبری به صفحه «آموزش تصویربرداری برای شهروندخبرنگاران» مراجعه کنید.
از اینور پول میدن خانوار ها استفاده کنند
میگن ظرف 72 ساعت واریز میشه
بعد واریز نمیشه هیچ
زنگ میزنی پیگیری کنی
به همدیگه پاست میکنن خسته میشی کلا ول میکنی
آخرسر یه شماره بت میدن تو بله پیام بدی
یک طرحی خودتون میدید وتمام
اگر میخواین بدین شرط وشروط دیگه جیه
الان فرصت نکردیم خرید کنیم حذف شدیم وکالا برگ به ما تعلق نگرفته
مابابایدچطوراعتراض خودمون روثبت کنیم ماروزدن دهک هشت مستاجریم داروندارمون یه ماشینه که تازدراوردیم وفروختیم هنوزسندنزدیم به نام خریدارسریع کالابرگمون روقطع کردن