برو سواد رو یاد بگیر فکر کردی سورن اشغال بودن سورن بهترین بوده فقط جدیداش مسخره و اشغال بودن قدیما خوب بوده
ناشناس
۱۷:۵۹ ۱۲ خرداد ۱۴۰۴
کلاس نهضت!
ناشناس
۱۵:۱۱ ۱۱ خرداد ۱۴۰۴
خب به سلامتی... قشر متوسط باید خواب ماشین صفر رو ببینه دیگه... ماهایی که دلممون خوش بود با ملی قسط و وام و قرض میتونستیم ماشین دار بشیم دیگه باید آرزو به دل بمونیم... ماشینهایی مثل دنا و تارا که از این به بعد ماشینهای دم دستی ایرانخودرو میشه بالای یک میلیارد قیمت دارن و دور از دسترس ما... هزار ماشاءالله به این دولت که فقط به فکر سرمایهدار جماعته و اصلا به به فکر قشر متوسط و ضعیف جامعه نیست و با یک سبد کالا یا کالابرگ بی ارزش و پوچ سر ما رو به خودمون گرم میکنه...
قبل از توقف تولید به فکر جایگزین باشید با همان قیمت و شاید کمی با کیفیتتر...از خدا بترسید از خدا بترسید
خوبه ایران خودرو کلاس کاریش بالا
از تحویل خودرو تا نرخ ثابت خودرو
سایپا که اطلس g . E . Gl و... و سهند پلتفرم قدیمی با موتور داغون
با تاخیر یکساله و افزایش قیمت هرماهه غالب میکنه مشتری های بیچاره
کجایی دنیا شرکتهای خودرو سازی ماهانه اعلام قیمت جدید می کنند ، بابا ما هم راضی به زبان دیدن شما نیستیم در این خودروسازی ها را تخته کنید و هزینه های را که دولت می خواهد برای این خودروسازی ها انجام دهد صرف واردات خودروهای با کیفیت کند که در مجموع با صرفه تر هست.
البته باید هم زیانده باشد وقتی در بیشتر شرکتهای کارگر داره حداکثر ۲۰تومنحقوق می گیره این شرکتها دارند بطور متوسط ۵۰ تومان فقط حقوق به کارگران خود می دهند مابقی مزایایی غیر نقدی بمانده که آن هم حجم زیادی برایش هزینه میشود
یکی از معاونین وزارت صمت امروز گفته به قیمتگذاری دستوری اعتقاد نداریم و تا پایان خرداد حل میکنیم ؟؟؟؟
مشخص بود با بازی وزارت صمت در مورد خودرو وارداتی و پرواز قیمت و بعدش مونتاژی چینی نوبت اینهاست
منظور چیه یعنی قیمت ازاد وهمه ۱ میلیارد به بالا دم کارخانه ؟؟؟؟
همین مهر پارسال قیمت زیاد شد اقایان گفتند زیان تمام شد تولید زیاد میشود و شروع کردند حماسه سرایی ،باز الان شروع کردند گریه و ناله
امروز مدیر عامل ایرانخودرو گفته ارج میشیم مثلا داره میترسونه
ارج اگه حمایت شما رو داشت الان جهانی بود
دهه80 چه تبلیغاتی واسه سمند راه انداختند
اصلا کل ایران خودرو از رده خارج شود چه بسا خیلی به نفع اقتصاد ومردم باشه
گران فروشی محصولات بی کیفیت
میران خسارت های مادی و جرحی و قتل در تصادفات
میران خسارت به محیط زیست و...ِ
میزان خسارت بابت مصرف سوخت نامتعارف و.... اگر لحاظ کنید چه بسا به از رده خارج کردن ایران خودرو و سایپا برسید
واردات آزاد بشه
قبل از توقف تولید به فکر جایگزین باشید با همان قیمت و شاید کمی با کیفیتتر...از خدا بترسید از خدا بترسید
یه خودرو ملی برامون درست کردید / حالا میخواهید تولیدش را متوقف کنید ؟؟
از تحویل خودرو تا نرخ ثابت خودرو
سایپا که اطلس g . E . Gl و... و سهند پلتفرم قدیمی با موتور داغون
با تاخیر یکساله و افزایش قیمت هرماهه غالب میکنه مشتری های بیچاره
البته باید هم زیانده باشد وقتی در بیشتر شرکتهای کارگر داره حداکثر ۲۰تومنحقوق می گیره این شرکتها دارند بطور متوسط ۵۰ تومان فقط حقوق به کارگران خود می دهند مابقی مزایایی غیر نقدی بمانده که آن هم حجم زیادی برایش هزینه میشود
با این اوصاف زیان ده بودن دور از انتظار نیست.
مشخص بود با بازی وزارت صمت در مورد خودرو وارداتی و پرواز قیمت و بعدش مونتاژی چینی نوبت اینهاست
منظور چیه یعنی قیمت ازاد وهمه ۱ میلیارد به بالا دم کارخانه ؟؟؟؟
همین مهر پارسال قیمت زیاد شد اقایان گفتند زیان تمام شد تولید زیاد میشود و شروع کردند حماسه سرایی ،باز الان شروع کردند گریه و ناله
امروز مدیر عامل ایرانخودرو گفته ارج میشیم مثلا داره میترسونه
ارج اگه حمایت شما رو داشت الان جهانی بود
اصلا کل ایران خودرو از رده خارج شود چه بسا خیلی به نفع اقتصاد ومردم باشه
گران فروشی محصولات بی کیفیت
میران خسارت های مادی و جرحی و قتل در تصادفات
میران خسارت به محیط زیست و...ِ
میزان خسارت بابت مصرف سوخت نامتعارف و.... اگر لحاظ کنید چه بسا به از رده خارج کردن ایران خودرو و سایپا برسید