با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
با سلام
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
بابا خداييش يه كم انصاف داشته باشين !!! توليد داخليه ،من خودم يه تصادف كردم صافكاره داخل گلگير رو كه رنگ نخورده بود بهم نشون داد آرم حلب روغن نرگس كاملا خوانا و مشخص بود پس هي نگين جنس چيني !!!!!!!!!!!!هه هه هه هه هه ............
خودرو نخریدن حق مردم است و سزای گرانی نخریدن است .
گواه مردم برگرانی خودرو بالابودن تعرفه وارادات خودرو و ایجاد رانت برای خودرو سازان است .
اگر خودرو سازان انصاف داشتند و با قوانین اسلامی اداره میشدند به این روز نمی افتادند.
تو اين كشور هيچ كس به فكر مصرف كننده نيست.ايها الناس خودمون به فكر خودمون باشيم.به اميد روزي كه خودرو داخلي با كيفيت و متناسب با درامد عموم مردم به بازار بياد.تا اون موقع خودرو صفر ممنوع ممنوع ممنوع
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
چرا مردم ما همیشه فکر می کنند فقط با نخریدن درست میشه.چرا تلاش برای اصلاح صورت نگیرد. من با نظر نویسنده کاملا موافقم. آیا تا حالا کسی چرخه تولید خودرو و کارخانجاتی که در تولید قطعات برای ایجاد یک خودرو هستند را تشریح کرده که اگر خودرو تولید نشود چند کارخانه وچند میلیون نفر بیکار میشوند.من نمی گویم خودرو داخلی مشکل ندارد ولی راه حل تعطیلی کارخانه خودرو ساری و چرخه تولید مواد اولیه داخلی نیست. درضمن آیا تا حالا کسی به این نکته آماری دقت کرده که 70 درصد تصادفات به خاطر بی دقتی راننده است.به نضر به جای کمپین نخریدن خودرو صفر بهتر است. کمپین تولید با کیفیت ؛ کمپین رانندگی با دقت ؛ وهزارا ن کمپینی که منجر به پیشرفت توسعه ای کشور می شود راه بیندازیم.
مردم هوشیار شدن و دیگه فریب افراد دروغگویی مثل شما رو نميخورن آقای قطعه ساز
خرید خودروی صفر ممنوع
گواه مردم برگرانی خودرو بالابودن تعرفه وارادات خودرو و ایجاد رانت برای خودرو سازان است .
اگر خودرو سازان انصاف داشتند و با قوانین اسلامی اداره میشدند به این روز نمی افتادند.