مگر شما آقایان مدعی نیستید که اگر نرخ ارز بشود هزار تومان خودرو ارزان میشود (مدیر عامل ایران خودرو ) بنابراین نتیجه میگیریم تمامی قطعات از خارج از این مرز و بوم تهیه میشود کما اینکه در دوران تحریم کاملا این موضوع محسوس شد الان مصرف کننده باید نگران کارگر خارجی باشد یا نگران حقوق مدیران گروه خودرو ساز داخلی لذا خواهشمند است به درک مردم احترام بگذارید ناراحتی مردم ما از عدم خود کفایی خودروسازها آن هم خودرو حداقل چهل سال قبل اروبا میباشد که با حمایتهای دولت تاکنون پیشرفتی نداشته و مطمئن باشید که با این نوع حمایتها پیشرفتی هم نخواهد داشت.
((دود کشته شدن مردم بی گناه توی این ماشینهای بی کیفیت به چشم کی میره))
طلا در پایان به آمار جالبی اشاره کرد و گفت: این نکته قابل توجه است که از ابتدای سال 1357 تا 1367 ـ که انقلاب و کشور در حساس ترین برهه زمانی خود قرار داشت ـ تعداد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای قائله کردستان و آمل و همچنین شهدای دفاع مقدس مجموعاً 213000 نفر است.
حال از ابتدای سال 1380تا پایان 1389 شمار کشته های جاده ای 243000نفر بوده است. سهم خودروی بی کیفیت در این تعداد کشته ها چه میزان است؟ اینها سرمایه این ملت بودند که در میان این کشته شدگان پزشک، مهندس، وزیر، زن و کودک و نان آور خانواده و ... بوده اند. آیا اینها سرمایه و بیت المال این مملکت نبوده اند؟
واقعا هم همینطوره که دوست عزیزمون اشاره کردن...باکیفیت های رده پایین و تکنولوژی پنجاه سال قبل همین میشه دگ...باز پژو فرانسه که چهل سال بیش تولید میشد شرف داره به گاریهای اینا
طاها
۰۸:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
تو اقتصاد دنیا عرضه و تقاضا دو نقطه عطف و یا مکمل همدیگه میتونن باشن.بعد حالا شما می گین دودش تو چش مردم میره .
آقا به خدا هیچکس راضی مرد ایرانی که در خدمت رانت خواران بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا هستند رو بیکار بیبنه .بخدا هیچکس اینو راضی نیست .
ولی شما چرا اینو نمی بینین که از اجبار استفاده از خودرو های شما چه بچه هایی هستن که الان سالهاس پدراشون سینه خاک خوابیدن .
چرا حق یه ایرانی نیس ماشین با کیفیت ایرانی سوار شه .فقط واسه ما چراغ جلو عقب عوض می کنین اسمشم می زارین تولید جدید .
خودتونوم دروغاتونو باور کردید.
آقایون بزرگ که میگین نخریدن شما خیانت هست ،میشه بگین درک شما از انتقاد چیه .
متاسفم برای صنعت خودرو سازی ایران که علیرغم حمایت های دولت تنها به فکر سود و سرمایه گذاری در فوتبال و .... هستش .
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
صنعت انحصاري و غيرقابل رقابت جز ورشكستگي عاقبتي ندارد . من نمي داونم اين مسئولين صنعت كشور تا كي بايد خود را به حماقت بزنند . چون حمايت از صنايع بنجل و غير رقابتي يعني حروم كردن سرمايه انساني و هدر دادن پول مملكت . همين چند وقت پيش بود كه ديترويد بزرگترين شهر خودروسازي دنيا در آمريكا ورشكست شد ولي مسئولين آمريكا آنرا بسيار بد تلقي نكردند چون مي دانستنتد صنعت و شهر صنعتي بايد خودش خودش را دريابد و از نو بلند شود و به همت زياد خودر را سرپا نگهدارد نه با قرباني كردن مصرف كنند داخلي و اين بود كه آن شهر صنعتي دوباره به رونق قبليش بازگشت
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
وقتی قیمت یه خودرو داخلی رو دارن جندین برابرش میدن دست مردم و هیچ خبری هم از بهبود وضع کیفی اش در کار نیست واقعا عقل سلیم چه حکمی میکنه!!!؟؟؟؟ اگر واقعا دلتون به حال تولید داخلی میسوزه قیمت رو متعادل و متعارف کنید و کیفیت رو هم بهتر کنید.......
کیفیت ببرید بالا قیمت بیارید پایین تا بخریم
طلا در پایان به آمار جالبی اشاره کرد و گفت: این نکته قابل توجه است که از ابتدای سال 1357 تا 1367 ـ که انقلاب و کشور در حساس ترین برهه زمانی خود قرار داشت ـ تعداد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای قائله کردستان و آمل و همچنین شهدای دفاع مقدس مجموعاً 213000 نفر است.
حال از ابتدای سال 1380تا پایان 1389 شمار کشته های جاده ای 243000نفر بوده است. سهم خودروی بی کیفیت در این تعداد کشته ها چه میزان است؟ اینها سرمایه این ملت بودند که در میان این کشته شدگان پزشک، مهندس، وزیر، زن و کودک و نان آور خانواده و ... بوده اند. آیا اینها سرمایه و بیت المال این مملکت نبوده اند؟
تو اقتصاد دنیا عرضه و تقاضا دو نقطه عطف و یا مکمل همدیگه میتونن باشن.بعد حالا شما می گین دودش تو چش مردم میره .
آقا به خدا هیچکس راضی مرد ایرانی که در خدمت رانت خواران بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا هستند رو بیکار بیبنه .بخدا هیچکس اینو راضی نیست .
ولی شما چرا اینو نمی بینین که از اجبار استفاده از خودرو های شما چه بچه هایی هستن که الان سالهاس پدراشون سینه خاک خوابیدن .
چرا حق یه ایرانی نیس ماشین با کیفیت ایرانی سوار شه .فقط واسه ما چراغ جلو عقب عوض می کنین اسمشم می زارین تولید جدید .
خودتونوم دروغاتونو باور کردید.
آقایون بزرگ که میگین نخریدن شما خیانت هست ،میشه بگین درک شما از انتقاد چیه .
متاسفم برای صنعت خودرو سازی ایران که علیرغم حمایت های دولت تنها به فکر سود و سرمایه گذاری در فوتبال و .... هستش .
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه
تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
اینا خودرو را اتیش میزنن اما کاهش قیمت نمیدهند منتظر اتیش باشید که از کلکای قدیمیشونه