نظرات کاربران
انتشار یافته: ۳۰۵
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
آرش شیرازی
۰۸:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
خودرو بی کیفیت ایرانی نمیخریم. کیفیتو بالا ببرن جونمو از تو جوب نیاوردم که
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۵۷ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
خود خودروسازان ایرانی بزرگترین دلال ها هستن
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۱۳:۴۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
چنتا آدم بی سواد مدیر بشه وضعیت همین میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۰:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
دود تو چشممون بره بهتره تا با این گاری ها بمیریم
کیفیت ببرید بالا قیمت بیارید پایین تا بخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۵۶ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
پس چرا هیچ حرفی از کیفیت خودروهای داخلی نمیزنید. چیزی که مردم را کلافه کرده دردسرهای هر روزه در تعمیرگاههاست نه قیمت.
Iran (Islamic Republic of)
دوست
۰۸:۵۳ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
تا زمانی که خودرو سازهای داخلی قیمت ها را پایین نیاورند وضعیت همینه.
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۰۸:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
مگر شما آقایان مدعی نیستید که اگر نرخ ارز بشود هزار تومان خودرو ارزان میشود (مدیر عامل ایران خودرو ) بنابراین نتیجه میگیریم تمامی قطعات از خارج از این مرز و بوم تهیه میشود کما اینکه در دوران تحریم کاملا این موضوع محسوس شد الان مصرف کننده باید نگران کارگر خارجی باشد یا نگران حقوق مدیران گروه خودرو ساز داخلی لذا خواهشمند است به درک مردم احترام بگذارید ناراحتی مردم ما از عدم خود کفایی خودروسازها آن هم خودرو حداقل چهل سال قبل اروبا میباشد که با حمایتهای دولت تاکنون پیشرفتی نداشته و مطمئن باشید که با این نوع حمایتها پیشرفتی هم نخواهد داشت.
Iran (Islamic Republic of)
امین
۰۸:۵۲ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
((دود کشته شدن مردم بی گناه توی این ماشینهای بی کیفیت به چشم کی میره))
طلا در پایان به آمار جالبی اشاره کرد و گفت: این نکته قابل توجه است که از ابتدای سال 1357 تا 1367 ـ که انقلاب و کشور در حساس ترین برهه زمانی خود قرار داشت ـ تعداد شهدای انقلاب، شهدای ترور، شهدای قائله کردستان و آمل و همچنین شهدای دفاع مقدس مجموعاً 213000 نفر است.

حال از ابتدای سال 1380تا پایان 1389 شمار کشته های جاده ای 243000نفر بوده است. سهم خودروی بی کیفیت در این تعداد کشته ها چه میزان است؟ اینها سرمایه این ملت بودند که در میان این کشته شدگان پزشک، مهندس، وزیر، زن و کودک و نان آور خانواده و ... بوده اند. آیا اینها سرمایه و بیت المال این مملکت نبوده اند؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۲۳:۲۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
واقعا هم همینطوره که دوست عزیزمون اشاره کردن...باکیفیت های رده پایین و تکنولوژی پنجاه سال قبل همین میشه دگ...باز پژو فرانسه که چهل سال بیش تولید میشد شرف داره به گاریهای اینا
Iran (Islamic Republic of)
طاها
۰۸:۵۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
با سلام
تو اقتصاد دنیا عرضه و تقاضا دو نقطه عطف و یا مکمل همدیگه میتونن باشن.بعد حالا شما می گین دودش تو چش مردم میره .
آقا به خدا هیچکس راضی مرد ایرانی که در خدمت رانت خواران بزرگی مثل ایران خودرو و سایپا هستند رو بیکار بیبنه .بخدا هیچکس اینو راضی نیست .
ولی شما چرا اینو نمی بینین که از اجبار استفاده از خودرو های شما چه بچه هایی هستن که الان سالهاس پدراشون سینه خاک خوابیدن .
چرا حق یه ایرانی نیس ماشین با کیفیت ایرانی سوار شه .فقط واسه ما چراغ جلو عقب عوض می کنین اسمشم می زارین تولید جدید .
خودتونوم دروغاتونو باور کردید.
آقایون بزرگ که میگین نخریدن شما خیانت هست ،میشه بگین درک شما از انتقاد چیه .
متاسفم برای صنعت خودرو سازی ایران که علیرغم حمایت های دولت تنها به فکر سود و سرمایه گذاری در فوتبال و .... هستش .
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۸:۵۰ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه

تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
Iran (Islamic Republic of)
همایون
۰۸:۴۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
تاکی بایدباحمایت ازخودروسازان وحمایت ازتولیدداخلی ازکیفیت هم بهتربی بهره باشیم
Iran (Islamic Republic of)
افشین
۰۸:۴۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
این حر فها همش توجیه
مگه کم به عنوان عوارض ورود به کشور به وارد کنندگان سود رسوندن.خودرو رو ارزون کنند عوارض ورود خودرو هم حذف کنن بزارن قیمتها واقعی بشه

تا اون موقع ماشین نخرید
ماشین نخریم
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۴۵ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
با این حرفا گول نمیخوریم
Iran (Islamic Republic of)
hosein
۰۸:۳۱ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
سلام.خود خودروسازان سرانجام خودرو را به اين وضعيت اسفبار رساندن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۳۳ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
صنعت انحصاري و غيرقابل رقابت جز ورشكستگي عاقبتي ندارد . من نمي داونم اين مسئولين صنعت كشور تا كي بايد خود را به حماقت بزنند . چون حمايت از صنايع بنجل و غير رقابتي يعني حروم كردن سرمايه انساني و هدر دادن پول مملكت . همين چند وقت پيش بود كه ديترويد بزرگترين شهر خودروسازي دنيا در آمريكا ورشكست شد ولي مسئولين آمريكا آنرا بسيار بد تلقي نكردند چون مي دانستنتد صنعت و شهر صنعتي بايد خودش خودش را دريابد و از نو بلند شود و به همت زياد خودر را سرپا نگهدارد نه با قرباني كردن مصرف كنند داخلي و اين بود كه آن شهر صنعتي دوباره به رونق قبليش بازگشت
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۱۸ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
وقتی قیمت یه خودرو داخلی رو دارن جندین برابرش میدن دست مردم و هیچ خبری هم از بهبود وضع کیفی اش در کار نیست واقعا عقل سلیم چه حکمی میکنه!!!؟؟؟؟ اگر واقعا دلتون به حال تولید داخلی میسوزه قیمت رو متعادل و متعارف کنید و کیفیت رو هم بهتر کنید.......
Iran (Islamic Republic of)
محبی نژاد
۲۳:۲۹ ۱۲ شهريور ۱۳۹۴
***خرید خودرو صفر ممنوع***
Iran (Islamic Republic of)
hosyn
۰۰:۰۰ ۱۳ شهريور ۱۳۹۴
دلال بزرگ تر ایرانخودرو و سایپا و شرکا؟؟؟؟؟
اینا خودرو را اتیش میزنن اما کاهش قیمت نمیدهند منتظر اتیش باشید که از کلکای قدیمیشونه