تا زمانی که خودرو سازان خصوصی سازی نشن و رقابتی بینشون نباشه. همین وضیعت رو داریم.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
تا زمانی که خودرو سازان خصوصی سازی نشن و رقابتی بینشون نباشه. همین وضیعت رو داریم.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
تا زمانی که خودرو سازان خصوصی سازی نشن و رقابتی بینشون نباشه. همین وضیعت رو داریم.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
تا زمانی که خودرو سازان خصوصی سازی نشن و رقابتی بینشون نباشه. همین وضیعت رو داریم.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
تا زمانی که خودرو سازان خصوصی سازی نشن و رقابتی بینشون نباشه. همین وضیعت رو داریم.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
تا کی
تا کی
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
ولی اگه خصوصی سازی بشه رقابت بینشون اوج میگیره. هم ما لذت خودروی لوکس و ارزون قیمت رو میبریم هم خودشون صادرت میکنن زیان ده نمیشن.
حالا چرا براش راه حلی نیست این واقعا جای تاسفه