بقول خودت ارزبری هر خودرو بین ۱۵۰۰ تا ۲۵۰۰ دلار است
خب معادل ٢٥٠٠ دلار هم غير ارزي حساب كنيم رو هم ميشه ٥٠٠٠ دلار
اگه دلار ده هزار تومنم حساب كنيم بازم مثلا ال نود نباس از پنجاه ميليون بيشتر باشه
سلام ، مشکل اینه که این ارابه های ساخت داخل توان رقابت با خودرو های حتی چینی رو هم ندارن، چه برسه به کره ایی و اروپایی، بعد هم این آمار ارقام که داده میشه کی میدونه ایشون راست میگه؟ الان که سایتوباز کردن و با این اسما تحویل یک ماهه خوب مردم رو دارن خالی میکنن مردم واقعا اگه خودشونو جای این خودرو سازا بذارن اصلا نباید این خودرو های بی امکانات و بدرد نخور رو بخرن، شما امتحان واقعی انجام بدین یعنی تعرفه ی خودروهای وارداتی رو پایین بیارین ببینین کسی این چهار چرخه هارو میخره، خوب اینا حمایت میشن و مردم هم دارن سختیشو میکشن چون کسی نیست بگه خودروی 206 با موتور فرانسوی رو من خریدم ده میلیون الان این خودرو با کیفیت فوق العاده پایین داره هشتاد میلیون معامله میشه. تاسفباره من که شرمم میشه خودرو سازان رو نمیدونم
ای بابا قدیم ها یک پیکان صفر را به ملت می دادند 17000تومان وضرر نمی کردند. حالا یک پراید به خلق اله می دهند 40000000تومان ومی گویند ضرر می کنیم خودتان قضاوت کنید .
مگه چین و ژاپن چی از ما بیشتر داشتن؟؟؟؟ تلاش کردند فکر کردن مدیر شایسته گذاشتن. آدم پاسخگو مسئول گذاشتن در راس کار نتیجه اش شد بهترین خودرو ها .... کی میگه خودرو سازی انحصاری نیست جز این آدم؟؟؟؟؟
هر شرکت و بنگاه اقتصادی که شش ماه ضرر بده ورشکسته و پروندش بسته میشه اماااااااا معجزه اینجاست که با گذشت پنجاه سال تولید وفروش به ضرر ،هر روز هم چاق تر میشوند
خب معادل ٢٥٠٠ دلار هم غير ارزي حساب كنيم رو هم ميشه ٥٠٠٠ دلار
اگه دلار ده هزار تومنم حساب كنيم بازم مثلا ال نود نباس از پنجاه ميليون بيشتر باشه