گرونی را شاید بخان توجیه کنن اما له شدن این ملت در پراید و دیگر خودروهای بی کیفیت قرن بوق که توجیه هرگز نخواهد شد کجاست این ادعای علم و صنعت و پیشرفت در ایران
40 سال تحمل کردیم این خودرو ساز ها را و هنوز با این همه حمایت از پس تولید یک پراید و سمند در حد تویوتا بر نمی آیند!!! یک روز گفتند فلان ماشین به بالای 90 درصد تولید داخل رسید!!!! اعتماد کردیم...... امروز همان خودرو را میگویند ارز بر است!!!! الکی عنصر اصلی رفتار و گفتار عمده مدیران خودرو سازانمان شده است!!!! حالا امروز میگویند مردم خودشان را جای خودرو ساز ها بگذارند!!!!!!! واقعا این حرف است؟ آقای محترم شما رسما طرفداری کردی از خودرو ساز ها و تکلیفت کاملا روشن است!!!! دولت 5 سال فقط به یک خودروی یاریس ژاپنی بدون گمرگ اجازه ورود بدهد نتیجه را ببینیم. بگذارید بعد 40 سال رنج و مرارت تحمل قیمت چند برابر و کیفیت یک دهم، مردم هم 5 سال حلاوت نجات از خودرو ساز را بچشند
دقیقا با این اوضاع بی کیفیت خودروها و قیمتهای نجومی چه اصراری به تولید و حمایت از تولید بی کیفیت داخلی هست اینا باید بسته بشه جنس بی کیفیت قالب مردم نکنن مردم پولی که بابت این ها مبدن به خودرو خارجی بدن مردم هم راضی به ضرر اینا نیستند مردم هم مثل مسولین و .. میخوان از خودرو خارجی و با کیفیت استفاده بکنن
بنده خدا
۱۲:۱۱ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
اقای محترم در این مدت طولانی این واحدهای تحقیق و توسعه شما چه کار می کردند که حتی یک کوپی برداری هم نتوانستن بکنند و با یک تحریم شما قادر به تولید نیستید!!!!!!!!!!!!!!!
بدون اینکه تغییری در کیفیت خودرو بدن پراید هفت میلیونی رو کردند سی و هفت میلیون
حمید
۱۲:۰۳ ۰۸ بهمن ۱۳۹۷
خودروسازی دنیا به سمت هوشمند سازی و خودروهای خودران و سوخت پاک و هیبرید حرکت می کند ولی ما چرا باید 30 سال پراید و 405 و ... محصولات بی کیفیت و ناایمن سوار شویم که موجب می شود سالی 22 هزار نفر از هموطنان کشته شوند.
300 هزار نفر مصدوم و معلول و زنان بی سرپرست را نیز در نظر بگیرید.
1- تمام قیمت ها و شرکا را شفافسازی می کنم و می گم، حقوق کارگر ، حقوق سرکارگر و پرسنل اینقدر و خرج هم اینقدر. کسی پیشنهاد مدیریت بهتری داره بیاد تو سایت بزاره و مردم نظر بدن و بهترین راهکار را اجرا کنم.
2-سفرهای خارجی مدیران و مسئولین خودروسازی که اضافه است را لغو می کنم تا صرفه جویی بشه
3-حقوق را با توجه به توانمندی و کارایی می دم. الان مدیر خودروساز که صبح میاد صبحانه و ایسنتا چک می کنه باید از اون مدیری که واقعا کار می کنه بیشتر بگیره، چون بر اساس مدرک تحصیلی و حقوق می دید و نه بر اساس تقوا و مهارت.
4- پروژه تو دانشگاه تعریف می کنم تا با هزینه کمتر مشکل حل بشه و مدیران ناظر و قاضی باشند.
خودروسازها یک سری ادله دارند.
مصرف کنندگان هم نماینده بفرستند و قوه قضاییه عادلانه حکم بده.
چرا مناظره فقط یک طرفه یارو میاد صحبت می کنه.
300 هزار نفر مصدوم و معلول و زنان بی سرپرست را نیز در نظر بگیرید.
من می گم چه کار می کنم:
1- تمام قیمت ها و شرکا را شفافسازی می کنم و می گم، حقوق کارگر ، حقوق سرکارگر و پرسنل اینقدر و خرج هم اینقدر. کسی پیشنهاد مدیریت بهتری داره بیاد تو سایت بزاره و مردم نظر بدن و بهترین راهکار را اجرا کنم.
2-سفرهای خارجی مدیران و مسئولین خودروسازی که اضافه است را لغو می کنم تا صرفه جویی بشه
3-حقوق را با توجه به توانمندی و کارایی می دم. الان مدیر خودروساز که صبح میاد صبحانه و ایسنتا چک می کنه باید از اون مدیری که واقعا کار می کنه بیشتر بگیره، چون بر اساس مدرک تحصیلی و حقوق می دید و نه بر اساس تقوا و مهارت.
4- پروژه تو دانشگاه تعریف می کنم تا با هزینه کمتر مشکل حل بشه و مدیران ناظر و قاضی باشند.
5- با فساد در تمام ابعاد مزاکره می کنم.
شما شفاف سازی می کردید.