نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴۷
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۱۳:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
اگه میشه تو شهر های دیگه نیز این دوچرخه ها راه اندازی بشه و مردم بتونن استفاده کنن و هزینه هم کمتر باشه.
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
میشه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۲ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
شما باید جمع بشید و نامه بنویسید و بدهید به استاندار، شهردار و نماینده مجلس، چند نفر هم پیگیر باشند. فقط حماقت تهران را نکنید، اول مسیر دوچرخه بسازید و قانون سختگیرانه و بعد دوچرخه بدید.
Iran (Islamic Republic of)
بیثواد
۱۲:۵۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
دوچرخه سواري در شهر = خودكشي
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
چرا?
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۳۸ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
خطرناک هستش ولی موتور سواری و رد شدن از عرض خیابان هم خطرناکه ولی نمی تونیم بگیم فقط سوار ماسین بشیم/
Sweden
ناشناس
۱۱:۲۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
راه حل کار ساده است هر جا دوچرخه سواری کشته شد تابلو خطر نصب کنید و خسارت به دوچرخه و خودرو را از بازماندگان دریافت کنید
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۱:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
چی بگم
موتور سواری در پیاده رو
رعایت نکردن حق تقدم عابر در خط کشی عابر پیاده
و حالا هم دوچرخه سوار های بی احتیاط

موندم چه جوری گواهینامه می گیرند اینها
United States of America
ناشناس
۱۳:۴۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
گواهینامه نمی گیرند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
حرف دل منو زدید
وقتی آقایون عرضه کنترل ماشین و موتور را تو شهر ندارند چطور می خواهند دوچرخه کنترل کنند.
Iran (Islamic Republic of)
ساحل
۱۱:۰۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
ما رفته بودیم هلند خیلی جالب بود؛ پیرمرد و پیرزن های حدود ۷۰ ساله با دوچرخه تردد میکردن. حتی زن حامله یا زنها با بچه های کوچک که روی ترکشون بودن.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
شما دقت کنید تو هلند مسیر ویژه و حتی چراغ راهنمایی برای دوچرخه هست و اگر موتور تو مسیر دوچرخه بیاد سریع دستگیرش می کنند و بلایی سرش میارند تا آخر عمر از اون مسیر نره.
حالا تو ایران، نه قانون درست اجرا میشه و نه مسیر دوچرخه هست و آقایون میگن دوچرخه سوارشید.
Iran (Islamic Republic of)
بهنام
۱۰:۰۹ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
مطالبی که گفته شد صحیح بود ولی انصافا مقاله کاملا یک طرفه بود و اصلا به نیود مسیرهای دوچرخه کافی و عدم توجه رانندگان به دوچرخه سواران هیچ چیزی گفته نشد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۵ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
درسته، رانندگان با این رانندگی وحشیانشون عابر هم به خطر میاندازند.
همین آقایون که از دوچرخه سواران انتقاد می کنند، خودشون چقدر قوانین رو درست رعایت می کنند؟
Iran (Islamic Republic of)
مرتضی حیدری
۰۹:۵۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
به نام خدا : اگر فرهنگ استفاده ی صحیح از دوچرخه سواری نهادینه شود و مردم جامعه اکثرا برای رفت و آمد شهری از دوچرخه استفاده کنند در این صورت است که تعداد اتومبیل های درون شهری بسیار کم خواهد شد و به تبع آن تصادفات هم کم خواهد شد.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۶ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
دوچرخه یک وسیله نقلیه غیر موتوری هست.
نگرانی اصلی رانندگانی هستند که هیچ تصوری از قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی ندارن و همیشه تصور می کنن همه حق و حقوق رانندگی با خودشونه می تونن هر جا خواستن بزنن ترمز واسه مسافر،حق تقدم در هر وضعیتی با خودشونه و بقیه هم نفهمند که نمی دونن راننده عجله داره.
جناب مسئولین هم تا وقتی در حد حرف و همایش و جلسه باشه از دوچرخه سواری حمایت میکنن نه بیشتر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
رانندگان خودشون هر غلطی می کنند، گند زدن با این رانندگی وحشیانشون
بگید که خیلی از این تصادفات برای این بوده که راننده روانی حق تقدم را رعایت نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۲۴ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
خیلی خوبه ادم پول کرایه رو با ورزش کردن همزمان پرداخت میکنه
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
خيلي خيابوناي پت و پهني داريم تازه دوچرخه هم ميخوان بريزن توش
دوچرخه سواري در شهر = خودكشي
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۲:۲۱ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
موافقم. تنها شهر ایران که برای زندگی مدرن و سالم، اصولی ساخته شده کیش هست. تو کیش رانندگی مردمش هم متفاوت هست.تهران زیر ساخت مناسب رو نداره. ولی بودن دوچرخه بهتر از نبودنش هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۱۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
کاش تهران هم مثل کیش می شد
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۹:۰۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
بعله همین میشود دیگر. شما باید همزمان با ورود دوچرخه یا حتی قبل از آن برای کاهش ماشین اقدام کنید. حتی قبل از اینها باید قیمت سوخت را درست کنید تا مردم رغبت استفاده از دوچرخه را داشه باشند. حتی قبل از این باید ساختار ادارات تان را اصلاح کنید و تبلیغ قناعت و بیرون کردن روسا و معاونان را که کاری انجام نمی دهند جز این دستورها و ریخت و پاشهای الکی مثل دوچرخه. تا بدین وسیله مشکل اصلی که خودشان هستند دیده نشود
Iran (Islamic Republic of)
رعنا
۰۹:۰۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
به نظر این دوچرخه ها کمک خاصی در برگشت پروانه ها به شهر ندارد
چون
1- دوچرخه ها کاملا سفت و سخت می باشند
2- به دلیل نداشتن محور چرخ دنده حرکت در مسیرهای باشیب کم هم کاملا سخت می باشد
3- کرایه آنها 1500 تومان برای حتی یک مسیر کوتاه 5 دقیقه ای معادل تاکسی می باشد که اصلا مقرون به صرفه نیست
4- در تمام نقاط شهر و در پیک برگشت کارمندان از ادارات در دسترس نیست
ونهایتا به پروانه ای هم در کار نیست
Iran (Islamic Republic of)
محمد
۰۸:۰۶ ۲۱ مهر ۱۳۹۸
تو تهران مسیر رفت و برگشت اکثریت مردم سر کار هرکدوم بیش از 5 کیلومتر هستش چطور تو شیب های خیابان های موجود در تهران میشه با دوچرخه رفت این مشکل ترافیک تهرانه
France
ناشناس
۰۸:۵۳ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
نه خیر. رانندگان خودرو باید بهتر رانندگی کنند. فرهنگ ماشین سواری در ایران یعنی من راننده هستم پس حق با من هست. در حالیکه همه دنیا راننده خودرو همیشه مقصر است مگر خلاف آن ثابت شود.
در ایران کلا موارد این چنین با مقاومت همراه است چون نان خیلی ها آجر میشود با دوچرخه و اسکوتر و وسایل زیست محیطی
United States of America
ناشناس
۰۸:۴۷ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
میثم کیه دیگه ...
هرکی میرسه برای خودش قانون درست میکنه
ما (مردم شریف ایران) فرهنگ هیچی رو نداریم
حرف زدن
موبایل
ماشین
موتور
حتی فرهنگ رد شدن از خیابان
جالب اینجاست همش دوچرخه سوار باید حواسش جمع باشه
اگه اینطوریه تو سرتاسر تهران و سایر شهر های بزرگ مسیر ویژه برای دوچرخه بسازید
دوچه سوار از پیاده رو نره ، از خط ویژه که اکثرا خالیه نره ، از خیابان نره و ..
پس از کجا بره ؟!
شاید دوچرخه های شما پرواز میکنه
Iran (Islamic Republic of)
رضا
۰۸:۳۸ ۲۰ مهر ۱۳۹۸
سلام این جوری که گذارشگر محترم نوشته پاک کردن صورت مسئله به جای حل مشکلات فعلی است.
من به عنوان یک شهروند که حدود یکساله از این امکان جدید استفاده میکنم راضی هستم و به نظرم باید فرهنگ استفاده شهروندان را از دوچرخه افزایش داد.
لیکن این طرح هم مانند طرح های مختلف دیگر خالی از اشکال نیست. مثلا با توجه به وضعیت جغرافیایی شهر تهران وسهولت استفاده برای سر بالایی ها دوچرخه ها باید برقی شوند ویا مسیر های ویزه ای را برای عبور دوچرخه سواران در نظر گرفت و...
حمله به یک طرح خوب به علت ÷ایین آمدن درامد تاکسی دار های محترم کار درستی نیست.
۱۲۳