حالا بعد از مدت ها یه چیزی خواست نصیب ما شیرازی ها بشه. همه اومدن ایراد میگیرن. والا ما شیرازی ها هم دل داریم. درسته اولش ممکنه مشکلات داشته باشه ولی بالاخره شروع کار و درست شدن کار به مرور بهتر از اصلا نداشتنش هست.
مدت های مدیدی بود که مشهد، اهواز، تهران، اصفهان و سایر شهرهایی که من اطلاع ندارم، ریل راه آهن داشتند ما شیرازی ها تازه چندسالیست بهره مند شدیم . حالاشم به زور بلیط قطار گیر میاد چون هفته ای یکبار شیراز قطار میاد.
مدت های مدیدی بود که مشهد، قم، تهران، اصفهان و تبریز، رشت، قزوین و شهرهایی که من اطلاع ندارم، اتوبان و آزاد راه داشتند و ما در شرف داشتنش هستیم.
مدت های مدیدی هست که خیلی از امکانات در کلانشهرها و نیمه کلانشهرها وجود دارد و هنوز در شیراز که اسمش کلانشهره پیدا نمیشه.
بحث شیراز وغیره نیست!
شما بجای خوزستان بودین که سالهاست نفتش نون سفره ایرانیهاست وخود اهواز الآنشم فاضلاب شهری ندارد چه میکردین؟!
امکانات ومهندسان دیپلمه ایران دراختیار کشورهای همجوارن نه ما
طبق گفته وزارت راه بیش از90%درصد حمل کالا ومسافر برجاده هاست
دراین حال که یکی ازسه چرخ اقتصاد روی جاده هست،باید جاده وراننده را باید حلوا حلوا کنند نه اینکه جاده هامون فقط بدرد آفرود بخوره
بهترین و بزرگترین آزاد راه کشور که بالای ۴۰سال درحال ساخت که هنوز افتتاح نشد یه پل هوای داره که چند بار خراب میشه ممنونیم از شهردار استاندارد شب و روز دارن زحمت میکشن و بالای هزاران نفر تو این مسیر کشته شدن آزاد راه مازندران شهرستان فریدونکنار
من هر روز دارم در قسمتس از این به اصطلاح آزادراه رانندگی میکنم این کاری که دارن انجام میدن فقط سیاه کردن زمین هست نه ساخت آزادراه دو سال پیش قسمتی که دو بانده بود رو از طرف شهرضا به اصفهان تبدیل به سه بانده کردن که متأسفانه به یک سال نکشیده مثل پتو چروک شد و موج برداشت این آزادراه نهایت دوسال بشه تو لاینهای نوسازش رانندگی کرد
امیدوار هستیم آزاد راه اصفهان- شیراز به طول ۲۱۰ کیلومتر در یک مرحله به بهره برداری برسد چراکه پیش از این آزاد راه زنجان- تبریز که طول بیشتری از این آزاد راه دارد در چهار مرحله به بهره برداری رسید اما این پروژه در یک مرحله به بهره برداری می رسد.
حقگو
۰۹:۵۲ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
داداش آزادراه نگو آزاد چاه بگو تو که هر روز از این جاده استفاده میکنی از خرابی جاده بگو.
ناشناس
۰۷:۴۵ ۰۶ شهريور ۱۴۰۲
وضعیت احداث اتوبان های کشور را از عمر آسفالت آنها می توان قضاوت کرد بطوریکه هم اکنون در هنگام رانندگی در آزادراه تهران ساوه و یا آزادراه قزوین تا تبریز باید حواس رانندگان به چاله های اتوبان ها باشد و عملا یک باند از چند باند اتوبان قابل استفاده می باشد.
رو یه پروژه عظیم کشش می دهند سفر پهن باشه مسیولین بخورند وگرنه هیچ دلیلی نداره 1 پروژه 30 سال طول بکشه، تخت جمشید با این عظمت نیم قرن طول کشید شماها با این همه تجهیزات 30 سال زشته غیرت داشته باشید
مدت های مدیدی بود که مشهد، اهواز، تهران، اصفهان و سایر شهرهایی که من اطلاع ندارم، ریل راه آهن داشتند ما شیرازی ها تازه چندسالیست بهره مند شدیم . حالاشم به زور بلیط قطار گیر میاد چون هفته ای یکبار شیراز قطار میاد.
مدت های مدیدی بود که مشهد، قم، تهران، اصفهان و تبریز، رشت، قزوین و شهرهایی که من اطلاع ندارم، اتوبان و آزاد راه داشتند و ما در شرف داشتنش هستیم.
مدت های مدیدی هست که خیلی از امکانات در کلانشهرها و نیمه کلانشهرها وجود دارد و هنوز در شیراز که اسمش کلانشهره پیدا نمیشه.
ما شیرازی ها هم دل داریم.
کمی صبر و حوصله لطفا!
شما بجای خوزستان بودین که سالهاست نفتش نون سفره ایرانیهاست وخود اهواز الآنشم فاضلاب شهری ندارد چه میکردین؟!
امکانات ومهندسان دیپلمه ایران دراختیار کشورهای همجوارن نه ما
طبق گفته وزارت راه بیش از90%درصد حمل کالا ومسافر برجاده هاست
دراین حال که یکی ازسه چرخ اقتصاد روی جاده هست،باید جاده وراننده را باید حلوا حلوا کنند نه اینکه جاده هامون فقط بدرد آفرود بخوره
این که دیگه افتخار نداره
این نشانه چیزهای دیگه است.