آزاده مختاری درباره اقدام متفاوت یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی، پستی را در صفحه شخصی فضای مجازی خود منتشر کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان، باتوجه به شیوع ویروس کرونا در سطح جامعه، پرستاران و پزشکان در خط مقدم مبارزه با این ویروس قرار گرفته‌اند و این روز‌ها شاهد هستیم که بسیاری از هموطنان قدردان زحمات کادر درمان هستند.

در همین راستا یکی از رانندگان تاکسی اینترنتی نیز باتوجه به اینکه یکی از پرستاران بخش کرونا را سوار خودروی خود کرده بود، پس از تماسی با این شرکت خواستار پس دادن مبلغ کرایه به مسافر شد.

این اقدام راننده مورد توجه بسیاری از افراد قرار گرفت و در همین راستا آزاده مختاری خبرنگار و کارشناس رسانه، ویدئویی را از مکالمه راننده و اپراتور این شرکت در صفحه شخصی فضای مجازی خود به اشتراک گذاشت.

در ادامه متن و پست منتشر شده توسط آزاده مختاری را مشاهده می‌کنید:

"هر روز تماس‌های زیادی با پشتیبانی تپسی گرفته میشه. اما این تماس فرق داشت. با هم این تماس رو گوش کنیم، و اما ‏امروز یکی میگفت : " ما قدردانی را نمیدانیم، همیشه طلبکاریم،از همه چیز و همه کس!"

خیلی اشتباه میکرد!

ما قدردانی را می‌دانیم، ما انسانیت را میشناسیم، ما مهربانی را میشناسیم ، ما مهربانیم... ما به موقع و به جا،انسانیت را بارها و بارها برای هم نقاشی میکنیم مثل همین آقای مکوندی"

تماس عجیب سفیر تپسی با اپراتور این شرکت


بیشتر بخوانید


انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۲:۳۶ ۲۷ مهر ۱۴۰۰
عجب همیشه ادمای بدبختن که دلشون رحم داره ولی همین شرکتا یکم از کمیسیونشون بمونه پیش راننده حساب میبندن تا تصویه کنی
Iran (Islamic Republic of)
علی اصغر
۱۱:۵۲ ۱۹ بهمن ۱۳۹۹
با سلام.بنده هم بخاطر این مطلب و یا هر نظری که خود شخص میداند یک راننده اسنپ بودم ،با وجود هماهنگی و تماس مداوم با اپراتور شبکه اسنپ با اینکه حتی یک لیتر بنزین هم دریافت نکردم ولی از مجبور بودن چندین ماه که کار میکنم ،با وجود اینکه بنده تعهد تاکسی‌های دولتی را ندارم ولی بخاطر هموطنان بزرگوار و با احترام بیشترین و تا حد امکان شخصیت خودم احترام به مسافرها میگذارم ،ولی باز هم متاسفانه شاهد شکایت بی مورد مسافر می‌باشم ..با تشکر
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۵:۵۸ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
سلام بادرود بر همه کسانی که برای مردم زحمت میکشن دست همه رو میبوسم من پرسنل بیمارستان کرونا هستم امیدوارم که روزی دوباره عشق و سلامتی به همه دنیا برگرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۸:۰۹ ۲۲ آذر ۱۳۹۹
درود به شرفت من خودم یک راننده هستم ولی واقعا مگه ما چقد در میاریم که بخاییم ببخشیم
Iran (Islamic Republic of)
سعید
۲۱:۰۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام من هم از ناچاری یک راننده هستم روزی یک مسافر داشتم که حق معطلی زیادتر از حد پرداخت کرد به شرکت زنگ زدم و اعلام کردم منتهی شرکت اصلا ترتیب اثر نداد،والا یکی هم دنبال نون حلاله نمیزارن،یک جا هم میخواهی حقتو بگیری هم ترتیب اثر نمی‌کنند.
Japan
بهروز
۱۹:۴۷ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
کار بسیار شایسته ای بود که این آقا انجام داد ولی کاش این شرکت ها هم یاد بگیرن در این اوضاع اقتصادی سخت برای رانندگان کمسیون خود را کم کنن تا حداقل برای رانندگان یک دلخوشی باشه با این نرخ کم و تورم زیاد اما افسوس که همه به فکر خودشونه
Iran (Islamic Republic of)
علیرضا ورزگانی
۱۶:۰۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
جالبه ....این رو شنیدین میگن از اونی که نخورده بگیر بده به اونی که خورده ... این واقعا راسته یک راننده که از صداش مشخص بود که سن بالایی داره ولی بازم داره کار می‌کنه همون مبلغ ناچیزی که بعد از کسر کمیسیون و سوخت و استهلاک و زحمت و....میمونه رو میبخشه ولی شرکت معظم تپسی حتی برای تبلیغات.حاضر نشده واین بخشش رو از جیب خودش بکنه
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۱۵:۵۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
دورد به شرفت
Iran (Islamic Republic of)
Alborz
۱۳:۰۱ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
به خدا قسم این مردم بهترین های مخلوق از اول تا به حالا هستن. خدایا یه کم بصیرت هم به مسولان ما بدهید،الهی امین،دیگه فقط باید با خدا درد دل کنیم چون از این ها دیگه امیدی نیست
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۱۶ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
هنوزهم انسانهای مهربان وقدردان زیادداریم
ممنون جناب آقای مکوندی
Germany
رضا
۱۰:۰۸ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
دمش گرم انسانیت را نشان داد
Iran (Islamic Republic of)
اکبر حسین زاده
۰۹:۲۳ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
اون آقایی که زنگ زده پشتیبانی و مبلغ سفرش رو بخشیده باید بدونه که کارش اشتباه نبود ولی نیازی هم نبود ببخشه چون شرکت تپسی یا اسنپ هیچ ارزشی برای راننده قائل نیستند و خدماتی ندارند...و گفت شما لطف دارید خداحافظ و هیچ تشکری از راننده نکرد چون کمسیون خودشون هم میپره.همین ماه سهمیه بنزین منو نریختن...
Iran (Islamic Republic of)
علی
۰۷:۰۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
من خودم راننده هستم و کار خوب رو تایید میکنم هم در اسنپ هستم هم در تپسی
ما راننده ها اصلا نمی تونیم با پشتیبانی تپسی تماس بگیریم فقط از طریق اپلیکیشن حتی به خاطر این قضیه من فعالیت ام در تپسی رو کم کردم
Iran (Islamic Republic of)
امیر
۰۲:۵۹ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
سلام.من هم یه سفیر هستم . میخواهم به این همکار عزیز م بگم .من این کاری که کردی را ستایش میکنم .وازخداوندمتعال میخواهم که به رزق و روزیت برکت بده. انشاالله هرجاکه هستی خدا حافظ جان و مال جناب عالی باشد
Iran (Islamic Republic of)
کاظم
۰۰:۳۰ ۲۱ آذر ۱۳۹۹
خدایا انهایی که در اوج احتیاج میبخشند اونقدر بهشون ثروت وقدرت بده تا گره از کار مردم باز کنند