در پی نارضایتی مسافران پرواز‌های یکی از شرکت های هواپیمایی از استانبول به شیراز تصمیمات لازم برای حل این مشکل اتخاذ شد.

باشگاه خبرنگاران جوان؛ مژده عینی - در پی نارضایتی مسافران پرواز‌های یکی از شرکت های هواپیمایی از جاماندن بار در استانبول و ارسال با تاخیر به شیراز، جلسه‌ای با حضور مدیرکل فرودگاه‌های فارس، مدیر جدید ترکیش در شیراز و نمایندگان ایران‌ایر برگزار و تصمیمات لازم برای حل این مشکل گرفته شد.

فخرالدین کشاورز، مدیرکل فرودگاه‌های استان فارس، با اشاره به علل این مشکل اظهار کرد: با افزایش سفر‌ها در مسیر شیراز - استانبول و بالعکس، میزان باری که توسط مسافران تحویل شرکت هواپیمایی می‌شود، بیش از ظرفیت هواپیما‌های بوئینگ ۷۳۷ است.

او ادامه داد: عواملی مانند گرمای هوا نیز بر کاهش ظرفیت جابجایی بار اثرگذار بوده است.

کشاورز افزود: با تغییر هواپیمای پرواز به ایرباس ۳۲۱، تعداد بسته‌های بار جامانده از ۵۹۰ به ۱۹۰ بسته کاهش یافت و در جلسه‌ای مقرر شد در کوتاه‌مدت با استفاده از هواپیما‌های پهن‌پیکر، بار‌های باقی‌مانده به شیراز ارسال شود. 

او تأکید کرد: در بلندمدت با هماهنگی مسئولان این شرکت در استانبول، برنامه‌ریزی برای استفاده از هواپیما‌های مناسب در فصول گرم انجام خواهد شد تا مشکلات مشابه تکرار نشود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.