با سلام
طبق قانون و عرف هيچ مبلغي نمي بايستي از حساب مشتري بدون داشتن سند و امضا مشتري كسرگردد.
.بجاي انتشارپيامك و يا هرچيزديگري به عنوان (اطلاع رساني مورد ادعا) ،بانك ها مي بايستي از مشتريان مي خواستند تا با مراجعه به يكي از شعبات سندي را به امضا برسانند و موافت خود را با برداشت اين مبلغ در خصوص خدمات ارائه شده بپردازند.اگراين روال ادامه يابد مطمئنا مردم به اين نتيجه خواهند رسيد كه پول هاي آنها درمحلي است كه هيچ تضمين و ضمانتي درمقابل درست بردن به آن وجود ندارد و همان بهتر كه درمنازل و گاو صندوق هاي خانگي نكهداري شود.
شاید بهتر بود همه را حذف می نمودین بعد هر کسی تمایل داشت با کدی که به شماره پیامک بانک ملی اعلام می نمود فعال می شد.
قرار نیست که همه هزینه های شما را مردم پرداخت نمایند و در سودهای شما شریک نباشند.
دروغ میگن
مثلا در خانواده ی ما به هیج وجه حتا یک پیامک جهت اینکه میخوان این سیستم را پولی کنند و هزینه ای باید بدیم دریافت نشده.
هیچ اطلاع رسانی واقعی ای نشد و همش دروغ محض هست.
سلام
واقعا کار بانک ملي بسيار بسيار زشت بود
در اين طرح از کسي که 1000 تراکنش داره و 1000 پيامک براش ارسال ميشه و کسي که 10 تراکنش داره و 10 پيامک براش ارسال ميشه يک مبلغ گرفته ميشه که در سال 10000 تومان است و اين نهايت بي انصافي است اون بدبختي که در حسابش 50000 تومان هست و اون که 1000000000 يک ميليارد پول تو حسابشه بايد يه مبلغ پرداخت کنن
خواهشا بگين پول هاي مردم رو برگردونن
من به شخصه راضي نيستم
واسلام
صبح امروز مشتریان بانک ملی با دریافت پیامکی که حاکی از کم شدن مبلغ 50،000 ریال از حسابشان است مواجه شدند
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه.. خواهشا حسابهایتان را ببندید
طبق قانون و عرف هيچ مبلغي نمي بايستي از حساب مشتري بدون داشتن سند و امضا مشتري كسرگردد.
.بجاي انتشارپيامك و يا هرچيزديگري به عنوان (اطلاع رساني مورد ادعا) ،بانك ها مي بايستي از مشتريان مي خواستند تا با مراجعه به يكي از شعبات سندي را به امضا برسانند و موافت خود را با برداشت اين مبلغ در خصوص خدمات ارائه شده بپردازند.اگراين روال ادامه يابد مطمئنا مردم به اين نتيجه خواهند رسيد كه پول هاي آنها درمحلي است كه هيچ تضمين و ضمانتي درمقابل درست بردن به آن وجود ندارد و همان بهتر كه درمنازل و گاو صندوق هاي خانگي نكهداري شود.
شاید بهتر بود همه را حذف می نمودین بعد هر کسی تمایل داشت با کدی که به شماره پیامک بانک ملی اعلام می نمود فعال می شد.
قرار نیست که همه هزینه های شما را مردم پرداخت نمایند و در سودهای شما شریک نباشند.
در کنار این همه سودی که بانک میکنه می تونست از اینمباغ بگذره
مثلا در خانواده ی ما به هیج وجه حتا یک پیامک جهت اینکه میخوان این سیستم را پولی کنند و هزینه ای باید بدیم دریافت نشده.
هیچ اطلاع رسانی واقعی ای نشد و همش دروغ محض هست.
واقعا کار بانک ملي بسيار بسيار زشت بود
در اين طرح از کسي که 1000 تراکنش داره و 1000 پيامک براش ارسال ميشه و کسي که 10 تراکنش داره و 10 پيامک براش ارسال ميشه يک مبلغ گرفته ميشه که در سال 10000 تومان است و اين نهايت بي انصافي است اون بدبختي که در حسابش 50000 تومان هست و اون که 1000000000 يک ميليارد پول تو حسابشه بايد يه مبلغ پرداخت کنن
خواهشا بگين پول هاي مردم رو برگردونن
من به شخصه راضي نيستم
واسلام
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه.. خواهشا حسابهایتان را ببندید