نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
عليخاني
۰۸:۰۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
با سلام
طبق قانون و عرف هيچ مبلغي نمي بايستي از حساب مشتري بدون داشتن سند و امضا مشتري كسرگردد.
.بجاي انتشارپيامك و يا هرچيزديگري به عنوان (اطلاع رساني مورد ادعا) ،بانك ها مي بايستي از مشتريان مي خواستند تا با مراجعه به يكي از شعبات سندي را به امضا برسانند و موافت خود را با برداشت اين مبلغ در خصوص خدمات ارائه شده بپردازند.اگراين روال ادامه يابد مطمئنا مردم به اين نتيجه خواهند رسيد كه پول هاي آنها درمحلي است كه هيچ تضمين و ضمانتي درمقابل درست بردن به آن وجود ندارد و همان بهتر كه درمنازل و گاو صندوق هاي خانگي نكهداري شود.
Iran (Islamic Republic of)
محمود
۰۷:۵۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
ن کی گفته که اطلاع رسانی شد اصلا هیچ اطلاع رسانی نشده نوش جونشون
United Arab Emirates
محمود
۰۷:۳۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
اصلا از طریق پیامک اطلاع رسانی صورت نپذیرفته است
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۷:۳۰ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
به هیچ وجه از قبل اطلاع رسانی نشدهما راضی نیستیم حسابمونو از بانک ملی جمع می کنیم لا اقل خونواده خودم 5حساب داریم به سایربستگان ودوستان هم می گیم
Iran (Islamic Republic of)
محمد رضا جعفری
۰۷:۲۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
به من در این مورد اطلاع رسانی نشده وبون اجازه واطلاع قبلی این مبلغ کسر شده
United States of America
هم میهن
۰۷:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
باسلام واحترام

شاید بهتر بود همه را حذف می نمودین بعد هر کسی تمایل داشت با کدی که به شماره پیامک بانک ملی اعلام می نمود فعال می شد.
قرار نیست که همه هزینه های شما را مردم پرداخت نمایند و در سودهای شما شریک نباشند.
Iran (Islamic Republic of)
reza
۰۷:۱۸ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
واقعا جالب.
در کنار این همه سودی که بانک میکنه می تونست از اینمباغ بگذره
United States of America
محمد
۰۷:۱۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دروغ میگن
مثلا در خانواده ی ما به هیج وجه حتا یک پیامک جهت اینکه میخوان این سیستم را پولی کنند و هزینه ای باید بدیم دریافت نشده.
هیچ اطلاع رسانی واقعی ای نشد و همش دروغ محض هست.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۲۶ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
دروغ میگه اصلا به مردم اطلاع رسانی نکرده
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس و کارشناس
۰۶:۱۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
حتی یک پیامک جهت اطلاع رسانی به بنده نیامده است.
United Arab Emirates
erfan
۰۳:۱۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سلام
واقعا کار بانک ملي بسيار بسيار زشت بود
در اين طرح از کسي که 1000 تراکنش داره و 1000 پيامک براش ارسال ميشه و کسي که 10 تراکنش داره و 10 پيامک براش ارسال ميشه يک مبلغ گرفته ميشه که در سال 10000 تومان است و اين نهايت بي انصافي است اون بدبختي که در حسابش 50000 تومان هست و اون که 1000000000 يک ميليارد پول تو حسابشه بايد يه مبلغ پرداخت کنن
خواهشا بگين پول هاي مردم رو برگردونن
من به شخصه راضي نيستم
واسلام
United Arab Emirates
ناشناس
۱۳:۳۴ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
آی گل گفتی...
Iran (Islamic Republic of)
حمید
۰۲:۳۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
این همه پول مردم توی بانک دست اونهاست ، تازه باید امکانات را افزایش بدهند نه اینکه هزینه های خود را به مردم تحمیل کنند
Finland
حبیب
۰۱:۲۳ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
چرا بانک های دیگه این هزینه رو نمی گیرند ولی بانک ملی می گیره؟!
Australia
ناشناس
۱۰:۱۳ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
ناراحت نباش بانکهای دیگه ام از فردا یاد میگیرن اونام کم میکنن....
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۲۱ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
سلام.ب ما ک اطلاع رسانی نشد.هر کی واسه خودش داره هرکاری دوس داره انجام میده.
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۱:۰۲ ۰۹ خرداد ۱۳۹۴
صبح امروز مشتریان بانک ملی با دریافت پیامکی که حاکی از کم شدن مبلغ 50،000 ریال از حسابشان است مواجه شدند
که در توضیح آن آمده است بابت آبونمان ساپتا ؟؟؟!!!؟؟؟
و البته بگفته آقایان این مبلغ دوباره طی ماههای آینده از حساب مبارک مشتریان کسر خواهد شد بدون لحاظ میزان تراکنش مالی حسابها!
کاش اندکی مسوولیت در وجود آنان بود که معنی احترام را درک می کردند
آیا این مسوولان مفهوم سرمایه اجتماعی که مبتنی بر اعتماد عمومی است را می دانند؟
قطعا،ً نه.. خواهشا حسابهایتان را ببندید