حالا كه به دروغ ميگيد خبر داديم وما مطلع نشديم لااقل بگويدچطوري مي توانيم انصراف بدهيم.
ما ازاين همه خدمات رايگان بانكها در قبال نگهداري پولهاي بي زبونمون خسته شديم.
با سلام اولا اطلاع رساني صورت نگرفت درثاتي اين يك خدمات از طرف بانك براي مشتريانشان است درازاءپولهايي كه دريافت ميكنند تااز ورودي هاي بانك جلوگيري شود درضمن هزينه چاپ كاغذبراي بانك هم كمترمي شودولي درصورتي كه اين روند ا پيداكندصفوف بانك شلوغ ميشود مردم چه گناهي كرده اندكه دربانك افتتاح حساب ميكنند
من یادم نمیاد برگه های رو مبنی بر اینکه بانک میتونه بدون هماهنگی از حسابم مبلغی رو کسر کنه امضا کرده باشم ، کاش ذره ی برای مشتریان خود ارزش قائل میشدید در اولین فرصت حسابمو به نشانه ی اعتراض می بندم امید است شما دوستان نیز همین کارو به نشانه اعتراض به این سیاست غلط انجام بدیم
واقعا جای تاسف داره که همچین بانکی که به گفته خودش هدفش خدمت به مردمه ،بیادبدون اجازه ازحساب مردم پول برداره.
والا ماکه تادیروز هیچ پیامکی مبنی برقطع سرویس نیومده بود،تااینکه ساعت 7صبح پیامک اومد که 5000هزارتومن ازحسابم کم کردن.
((در دیزی بازه ، حیای گربه کجارفته))
پیشنهاد: هزینه ارسال هر پیامک با هماهنگی اپراتورها از مشتری اخذ شود و هرکس به تعداد پیامکی که دارد طبق تعرفه به اپراتور پرداخت کند و بانک نه پولی از مشتری بگیرد نه پولی به اپراتور بپردازد این عادلانه تر است چرا که ممکن است بسیاری فقط مثلا 50پیامک داشته باشند چرا باید 10 هزارتومان پرداخت کنند.
ما ازاين همه خدمات رايگان بانكها در قبال نگهداري پولهاي بي زبونمون خسته شديم.
والا ماکه تادیروز هیچ پیامکی مبنی برقطع سرویس نیومده بود،تااینکه ساعت 7صبح پیامک اومد که 5000هزارتومن ازحسابم کم کردن.
((در دیزی بازه ، حیای گربه کجارفته))