چرا خبر دروغ منتشر میکنن بانک ملی هیچ اطلاع رسانی نکرده و هیچ پیامکی نفرستاده که بگه قراره از حساب مردم پول برداشت کنه .
اگه به همین راحتی به حسابای مردم دست درازی میشه ..............
حالا اگر میخاد پول پیامک بگیره بهتره بابت هر تراکنش ی مبلغی بگیره که اونم 80 ریاله طبق تعرفه مخابرات - حداقل اینجوری به کسی ظلم نمیشه با این ده هزار تومن میشه 1250 تا پیامک داد که اکثر مشتریان اینقد تراکنش ندارن .
دروغ نگویید .به من اصلا اس نیومد.وگرنه انصراف میدادم...........................................................................................................
خدمت هموطنان گرامی عرض شود اولین روزی که رفتی فعالش کنی بهتون اعلام نمودند برای هرپیامک 250 ریال کسرخواهد شد واقعاٌ فراموش کاریم چرا بعضی مسائل را اینقدربزرنماجلوه میدیم
بعد از دیدن این پیامک ، به جستجوی کلمه نا آشنای «ساپتا» می پردازیم .
تا دریابیم علت کم شدن بی اجازه این مبلغ از حسابمان چه بوده است ؟
سایت رسمی بانک ملی "ساپتا " را اینگونه توضیح میدهد :
"بهینه سازی ارسال پیام کوتاه "
سرویس پیام کوتاه که هیچ بانکی تا کنون برای آن وجهی دریافت نکرده است ، حالا برای بهینه شدنش باید سالی ده هزار تومان به بانک ملی آبونمان بپردازیم !
سایت بانک ملی در ادامه برای توجیه این کار غیر قانونی آورده است :
"مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند میتوانند حداکثر تا تاریخ 5/2/1394 با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد 1 به شماره 100064140 نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام نمایند. "
تاریخی که دیگر گذشته ! و در واقع ما با نفرستادن عدد 1 به آن شماره رضایت خود را از طرح اعلام کرده ایم !
(به جای اینکه برای فعال شدن طرحی عددی ارسال کنیم ، برای غیر فعالسازی آن باید عددی ارسال میکردیم !)
در واقع برعکس عمل کردند :
بدون اطلاع رسانی قبلی و بدون اجازه ، ابتدا این سرویس را برایمان فعال کردند ؛ وجه آن را از حسابمان کم میکنند و ما مقصریم که به سایت بانک ملی سر نزده ایم و اخبار آن را مطالعه نکرده ایم !
10 هزار تومان شاید برای بعضی مبلغ ناچیزی باشد ولی :
اولا برای بانک ملی مبلغی کلان میشود
دوما اهانتی بزرگ به مشتریان بانک ملی است.
ثالثا و بدتراز همه مدل و بدعتی برای سایر بانک ها وارگان ها و سازمان هاست...
بعد از خواندن متن کامل خبر در سایت بانک ملی :
1- این مطلب را نشر دهیم .
2- نسبت به لغو این طرح اقدام کنیم .
3- موجودی خود در این بانک را به سایر بانک ها انتقال دهیم.
به ما هیج کونه اطلاع رسانی نشده بود و جالب اینکه وقتی پیامک کسر 5000 تومن اومد به یکی از بستگان که کارمند بانک ملی زنگ زدم ببینم بابت چیه ایشان هم خبر نداشت پس بیخود نگین اطلاع رسانی کردیم واقعا برای بانک ملی متاسفم وبیشتر برای خودم متاسفم که حساب حقوقیم در این بانک . حساب های بانک ملی رو کلا خای کردم توی حساب قرض الحسنه اینطوری هم دیگران از پول من با رضایت خودم استفاده میکنن هم کسی بی اجاره از حسابم برداشت نمیکنه
من صبح با رئیس شعبه بابت اینکار زشت درگیر شدم ، قرار شد 5000 تومن رو برگردونه وگرنه میرم سروقتش !!! ساده اندیش نباشید می خواستین افزایش حقوق بانکی ها رو از کجا بیارن . تا الان بانک ملی تنها بانکی بود که بهش اعتماد داشتم. ولی الان حساب رو خالی کردم. خیلی حرکت زشتی بود.
اگه به همین راحتی به حسابای مردم دست درازی میشه ..............
حالا اگر میخاد پول پیامک بگیره بهتره بابت هر تراکنش ی مبلغی بگیره که اونم 80 ریاله طبق تعرفه مخابرات - حداقل اینجوری به کسی ظلم نمیشه با این ده هزار تومن میشه 1250 تا پیامک داد که اکثر مشتریان اینقد تراکنش ندارن .
من که فردا صبح حسابم رو خالی میکنم
هر چند بانک ها یکی از یکی بدترن
بانک ملي
آبونمان ساپتا:50,000-
حساب:*****
مانده: *****
بعد از دیدن این پیامک ، به جستجوی کلمه نا آشنای «ساپتا» می پردازیم .
تا دریابیم علت کم شدن بی اجازه این مبلغ از حسابمان چه بوده است ؟
سایت رسمی بانک ملی "ساپتا " را اینگونه توضیح میدهد :
"بهینه سازی ارسال پیام کوتاه "
سرویس پیام کوتاه که هیچ بانکی تا کنون برای آن وجهی دریافت نکرده است ، حالا برای بهینه شدنش باید سالی ده هزار تومان به بانک ملی آبونمان بپردازیم !
سایت بانک ملی در ادامه برای توجیه این کار غیر قانونی آورده است :
"مشتریانی که تمایلی به استفاده از این سامانه ندارند میتوانند حداکثر تا تاریخ 5/2/1394 با مراجعه به شعب بانک یا ارسال عدد 1 به شماره 100064140 نسبت به غیرفعال سازی این سرویس اقدام نمایند. "
تاریخی که دیگر گذشته ! و در واقع ما با نفرستادن عدد 1 به آن شماره رضایت خود را از طرح اعلام کرده ایم !
(به جای اینکه برای فعال شدن طرحی عددی ارسال کنیم ، برای غیر فعالسازی آن باید عددی ارسال میکردیم !)
در واقع برعکس عمل کردند :
بدون اطلاع رسانی قبلی و بدون اجازه ، ابتدا این سرویس را برایمان فعال کردند ؛ وجه آن را از حسابمان کم میکنند و ما مقصریم که به سایت بانک ملی سر نزده ایم و اخبار آن را مطالعه نکرده ایم !
10 هزار تومان شاید برای بعضی مبلغ ناچیزی باشد ولی :
اولا برای بانک ملی مبلغی کلان میشود
دوما اهانتی بزرگ به مشتریان بانک ملی است.
ثالثا و بدتراز همه مدل و بدعتی برای سایر بانک ها وارگان ها و سازمان هاست...
بعد از خواندن متن کامل خبر در سایت بانک ملی :
1- این مطلب را نشر دهیم .
2- نسبت به لغو این طرح اقدام کنیم .
3- موجودی خود در این بانک را به سایر بانک ها انتقال دهیم.
صرفا جهت اطلاع!