
باشگاه خبرنگاران جوان؛ محمد امیرحسینی - روحالله جانی عباسپور عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی در گفتوگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره زیان انباشته خودروسازان گفت: وقتی ایرانخودرو به بخش خصوصی واگذار میشد همان وقت کروز اعلام کرده بود که اگر بیاید در محصولات تنوع ایجاد میکند و جلوی زیان انباشته را میگیرد و کارخانه را در یک شرایط سوددهی بهتری قرار میدهد، اما الان میبینیم که نهتنها ایرانخودرو بلکه سایپا هم در آستانه واگذاری واقع شده، اما نهتنها افزایش تولید ندارند بلکه زیان انباشتهشان بیشتر شده است.
نماینده مردم بویین زهرا و آوج در مجلس اظهار کرد: هم ایرانخودرو و هم سایپا حقوق کارگران را با تاخیر پرداخت میکنند و در مجموعه کارگری نارضایتیهایی در این خصوص وجود دارد.
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس بیان کرد: با توجه به واردات خودرو، الان قیمت کارخانه با قیمت بازار فاصله چندانی ندارد و توقع بر این است که با این افزایش قیمت مشکلاتشان حل شود و زیان انباشته نداشته باشند البته مواد اولیه هم افزایش قیمت پیدا کرده و اینها باید سودشان را در حاشیه بازار بگیرند.
این نماینده مجلس میگوید کمیسیون صنایع قطعاً خودروسازها را دعوت میکند تا علت این وقایع را جویا شود و راهکارهایی هم پیشنهاد میشود.
عباسپور در پاسخ به این سوال که چرا خصوصیسازی درخودروسازها جواب نداده و محصولاتشان گرانتر شده است؟، گفت: این را خودشان باید پاسخ دهند.
؟میگه که خودشون بايد جواب بدن
.حواستونا جمع کونید چی میخاین بگین
بروید لیست هزینه های نجومی غیر اصولی خودرو سازان را
بررسی کنید !!
پاداش های نجومی و،،،،،،
از شرکت دولتی و جیب مردم به شرکت شخصی کروز...
راهکار فقط، اجازه ورود خودرو خارجی با کیفیت، رقابت عادلانه و فروش مازاد املاک خودروسازان برای تسویه بدهی انباشته اون هاست.
همش ضرر! مگه می شه، تو ایران مه هم انرژی و هم نیروی کار ارزونه، پس مدیریت اشکال داره
آشغال تولید می کنند آن هم قیمت فوق نجومی
بعد طلبکار هم هستید ؟؟؟؟!!!!!
و می گید زیان دهی هستیم
تا چه زمانی از جیب ملت باید برود به حلقوم مافیای خودرو بعد هم بگویند برای اشتغال زایی کارگران!!!!