پس از کسر 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی، این بانک توضیحاتی داده است.

به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران به نقل از بانک ملی ایران؛ با توجه به کسر مبلغ 50000 ریال تحت عنوان آبونمان ساپتا از حساب برخی از مشتریان دریافت کننده سرویس پیامکی بانک ملی ایران در چند روز اخیر، جهت آگاهی مشتریان و تنویر افکار عمومی درخصوص جزئیات و نحوه کسر مبلغ یادشده مواردی به شرح ذیل اعلام می گردد:

مبلغ مزبور از حساب مشتریانی کسر گردیده است که بر اساس اطلاع رسانی قبلی که طی چندین نوبت از طریق رسانه های ارتباطی مختلف اعم از ارسال پیامک – سایت بانک و جراید کثیرالانتشار صورت گرفته بود ، در بازه زمانی تعریف شده انصراف خود را از دریافت این سرویس اعلام ننموده و تمایل به دریافت پیامک برای تمامی عملیات بانکی خود را کما فی السابق داشته اند.
 
بانک ملی ایران در سال 1393 مبلغ 24 میلیارد تومان هزینه ارسال پیامک به اپراتورها پرداخت نموده و این مبلغ برای سال 1394 حدود 50 میلیارد تومان برآورد گردیده است که بدلیل هزینه بالای این خدمت جهت برقرار ماندن آن و برخورداری مشتریان بانک از این سرویس، تصمیم گرفته شد مشابه تعدادی از بانکها ، این سرویس در دو سطح عمومی و ویژه دسته بندی و سرویس عمومی بصورت رایگان به مشتریان ارائه گردیده و برای سرویس ویژه که شامل ارسال پیامک برای تمامی عملیات بانکی مشتریان می باشد، آبونمان سالانه به مبلغ 100000 ریال در دو نوبت ( هر نوبت 50000 ریال) اخذ گردد.

بر همین اساس از ابتدای سال جاری الزام پرداخت آبونمان سالانه برای دریافت خدمت ویژه ساپتا، طی چندین نوبت اطلاع رسانی گردیده و بازه زمانی مشخصی جهت اعلام انصراف از دریافت خدمت و عدم کسر آبونمان سالانه برای مشتریان در نظر گرفته شد که در دوره یاده شده 49600 نفر از مشتریان خدمت انصراف خود را اعلام نمودند و خدمات ویژه ارسال پیامک برای آنها غیر فعال گردیده و از این پس فقط عملیات برداشت با مبالغ با اهمیت برای آنها ارسال می گردد.

شایان ذکر است با توجه به امکان عدم اطلاع برخی از مشتریان از تغییر نحوه ارائه این خدمت ، مشتریانی که تا پایان خرداد ماه سال جاری اقدام به انصراف  از خدمت مزبور نمایند مبلغ آبونمان کسر شده (50000 ریال ) به حساب آنان برگشت داده  خواهدشد.

بدیهی است این اقدام درجهت ایجاد امکان برای بانک ملی جهت توسعه فعالیتهای بانکداری الکترونیکی و موبایل بانک برای مشتریان عزیزمی باشد.

انتهای پیام/
برچسب ها: پیامگ ، بانک ، ملی
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱۸۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
مینارفیعی
۰۹:۵۵ ۱۱ آذر ۱۴۰۳
*بانک کشاورزی ایران*
*#آبونمان_ساپتا*
مبلغ: *۲۱۰۰,۰۰۰-* ریال
مانده: *۳۲,۵۵۷,۰۷۷* ریال
شماره حساب: *#۱۸۰۰۳*
زمان: ۱۵:۰۰ - ۱۲ مهر ۱۴۰۳
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۱ ۲۵ بهمن ۱۳۹۴
سلام .به چه دلیل من که حساب جاری دارم و بابت پولی که در حسابم موجوده هیچ سودی دریافت نمیکنم و بانک از محل پول من وام میده و سود میگیره چرا باید هزینه پیامک پرداخت کنم به نظر من حداقل باید کسانی که حساب جاری دارند از انها هزینه پیامک کسر نشه
Iran (Islamic Republic of)
فرزانه
۱۲:۳۶ ۱۹ خرداد ۱۳۹۴
اینا فقط ضرراشونو حساب میکنن خوب چرااینورر قضیه رو نمیبینید که کلی سود پول مردم
می ریزید تو جیباتوپول اپراتور در برابر بهره های پول مردم هیچه
Iran (Islamic Republic of)
بهزاد خان
۱۸:۲۰ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
هر جا سخن از اعتماد است نام بانک ملی ایران میدرخشد
!!!!!!
Iran (Islamic Republic of)
حسن
۱۷:۳۴ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
امیدوارم با بی اعتمادی که بوجود آوردن ضرر هنگفتی بکنن.
Hong Kong
فاطمه
۱۶:۴۶ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
من حسابمو بعد از این کار بانک ملی خالی کردم.لا اقل خبری. اجازه ای
Iran (Islamic Republic of)
احمد
۱۱:۱۸ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
ميشه بگید تو کدوم قسمت باید بریم برای انصراف؟؟؟
-
یعقوب
۱۰:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
مگر قرار نبود طبق همان قانونی که خود می نویسید و خود به آن اشاره می کنید و بعد کسر می کنید و برای هر خدمتی هر چه می خواهید می گیرید ، برای حسابهای جاری افراد در نزد خود سود روز شمار پرداخت کنید
Iran (Islamic Republic of)
وحید
۱۰:۰۷ ۱۱ خرداد ۱۳۹۴
سلام من از طرفی به بانک حق میدم چون شما برای خیلی چیزا پول میدید پس ده هزار تومن پول زیادی نیست
اما به مشتریان هم حق میدم که بانک به مشتریان احترام نذاشته و بی اجازه پول رو کسر کرده و از طرفی بعضی مشتریا در طول سال شاید 10 بار هم از عابر بانکشون استفاده نکنن آیا انصافه از اونها هم ده هزار تومن کسر کنن؟
Iran (Islamic Republic of)
عزیزی
۲۲:۴۷ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
مگه هزینه هر پیامکی که از طرف بانک به مشتری ارسال میشه از صورتحساب تلفن مشتری کم نمیشه ؟من پرینت کارکرد تلفنمو گرفتم سند هم دارم .تازه پارسال بابت ارسال هر پیامک 222 ریال کم شده امسال شده 232 ریال .پس این 5000 بابت چی بوده ؟لطفا پیگیری کنید .
Finland
رسا
۱۹:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
كسر1ريال هم اضافه است اگر بانك سود روزشمار پول را بدهد خوب است . اگه مقاومتي در اين موردنكنيم ديگر بانكها نيز همين كار را انجام مي دهند .اگر بانك ملي از دريافت اين پول منصرف نشود همه ما هم تصميم خواهيم گرفت حتي يك روز هم پولمان را در اين بانك نگه نداريم و به محض واريزي حقوق يا هر مبلغ ديگر بلافاصله نسبت به انتقال آن به ديگر بانكها اقدام خواهيم نمود
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۳۴ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
دوستان سلام دیشب اخبار گفت برای لغو اس ام اس بانک ملی شماره 1 رو بفرستید به 100064140 منم این کار رو کردم امروز اس ام اس بانک ملی برام اومد که 5000 تومان کسر شده به حساب شما واریز شده ولی عملا چیزی به حساب من ریخته نشده است؟
Iran (Islamic Republic of)
علی
۱۱:۳۹ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
من راضی نیستم و اینو خیانت در امانت میدونم چون این بانک در طول سال به قدر کافی از پول مردم استفاده میبره حالا پیامک جزو خدمات بانکه که باید به مشتری داده بشه دوستان من حسابمو انتقال میدم دوستانم خواهش میکنم حمایت کنن تا این عمل زشت بی پاسخ نمونه
Iran (Islamic Republic of)
هادی
۱۱:۲۵ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
من فردا میرم و حسابمو توی اینگ بانک میبندم .
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۰:۲۰ ۱۰ خرداد ۱۳۹۴
اینم در نظر بگیرید که موقعی که میریم برای افتتاح حساب میگن این سود علی الحساب هست یعنی آخر هر سال باید یه مبلغی بابت سود قطعی به حسابها بریزند حالا نه تنها این پولها واریز نمیشه یه چیزیم دستی میگیرن، همه هوش واستعدادشون رو بکار گرفتن تا جیب مردم رو بزنند.راه مقابله با این رفتار فقط بستن حسابهاست.
آخرین اخبار