در هر منطقه باید از ساکنان همان مناطق شاغل استخدام شود. تا هم از اتلاف وقت جلوگیری شود و هم اتلاف ترددهای بی مورد.
ناشناس
۰۹:۵۵ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
میزان آلایندگی ناشی از خودروهای سواری در شهر تهران حدود ۳ درصد از کل آلودگی هوای تهران است.؟؟؟؟
این نظر کارشناسی است؟
حداقل 50 درصد آلودگی هوا از خودروهای سواری در شهر تهران است. یک تعطیلات این موضوع را نشان می دهد. و کارخانجات نقش اندکی در این زمینه دارند.
ساختار تهران بدلیل شکل کاسه ای و احتمال وقوع زلزله و مبحث آلودگی هوا و عدم تحرک هوا در شرایط وارونگی کشش ساختمانهای بیش از سه طبقه را ندارد. اگر همه ساختمانها ارتفاع کمتری داشته باشند نه تنها پدیده آلودگی هوا کاهش چشمگیری می یابد بلکه بارندگی در این شهر افزایش یافته و هوای پاک به شهر برخواهد گشت.
1-ساختار تهران بدلیل شکل کاسه ای و احتمال وقوع زلزله و مبحث آلودگی هوا و عدم تحرک هوا در شرایط وارونگی کشش ساختمانهای بیش از سه طبقه را ندارد. اگر همه ساختمانها ارتفاع کمتری داشته باشند نه تنها پدیده آلودگی هوا کاهش چشمگیری می یابد بلکه بارندگی در این شهر افزایش یافته و هوای پاک به شهر برخواهد گشت.
2-بیکاری فراوان در روستاها و شهرستانها باعث شده جمعیت قابل توجهی به سمت کلان شهر ها مهاجرت کنند که خود از عوامل اصلی شلوغی و الودگی کلانشهر هاست.
3-جلوگیری از تمرکز امکانات در کلانشهر ها.
4-توسعه مناسب حمل و نقل شهری
5-عدم واگذاری طرح ترافیک مگر برای ضروریات
6-ایجاد و الزام اشتغال در مناطق شهری با حداقل سفر
ناشناس
۱۸:۱۰ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
اگر مدیران مختلف و تصمیم گیران شهری از داشتن خودرو شخصی و اداری محروم شوند ظرف کمترین مدت مشکلات حل میشود.
محمودزاده
۰۹:۴۷ ۲۳ آبان ۱۳۹۸
دیدگاه مدیریت تعطیلات کشورنه روستایی و شهری و استانی و منطقه ای ملی است بلکه با دیدی بینالمللی و جهانی سعی در ایجاد تغییرات بنیادی جهت افزایش بهرهوری، استفاده بهینه از امکانات و ایجاد رونق است.
سلام به جای شلوغ کردن شهرتهران وهرروزاضافه کردن پل های چندطبقه وزیرگذر به شهرستان ها امکانات بدن تامهاجرت به شهرتهران انجام نشودهمین هزینه های پل وزیرگذر رابدن توشهرستانها بیمارستان وغیره ساخته می شودبه ادارات وسازمانهای استان ها تفویض اختیار شودتا کارمردم درهمان استان انجام شودیاحداقل هرچنداستان یک استان مرکز قرارگیردمثلا استانهای شمالغرب یه جا مراجعه کنندتامردم هرروز مسافرت های بیهوده به پایتخت نداشته باشنداگه بخواهیم مشکل آلودگی به راحتی حل می شود
با سلام
مشکل شلوغی تهران و الودگی ان یک شبه حل نمیشود و عریض تر کردن خیابان ها و طرح های زوج و فرد و امثال ان مانند مسکن عمل کرده و پایدار نیست
مشکل الودگی تهران را باید در شهرستان ها جست و جو کرد..درسته شهرستان ها...
بیکاری فراوان در روستاها و روستا گریزی باعث شده جمعیت قابل توجهی از جمعیت به سمت کلان شهر ها حرکت کنند که خود از عوامل اصلی شلوغی و الودگی کلانشهر هاست
یک سوال؟چند درصد ساکنین تهران تهرانی و چند درصد شهرستانی هستند؟به نظر شما اگر اشتغال در روستاها سر و سامان بگیرد چند درصد شهرستانی ها پایتخت را رها میکنند؟
سیاستهای کلی باید انجام بشه که اولینش از خودروسازهای داخلی باید شروع کنیم / الان دنیا داره به سمت خودروهای برقی و پاک میره ما هنو بخاطر سر کیسه کردن مردم خودروهای اشغال با تکنولوژی 40سال پیش رو میسازیم که نه ایمنی داره نه استاندارد جهانی
مثلا میخوای پرتال تو یه بانک ثبت نام کنی اونم تو این دوره فناوری و دولت الکترونیک حتما باید به شعبه مراجعه کنی ، یه مثال بعد انقدر که کار نیست نصف بیشتر ماشین ها مسافر کش هستن اینم یه مثال زیر سازی کنین دلال بازی توش نباشه هر کی بوجه اون زیر سازی رو نکنه تو جیبش بلکه بشه کاری کرد تو کلان شهری مثل تهران باید امکانات استثنایی ایجاد کنن تا کمی از این وضعیت کاسته بشه
سلام خسته نباشید به نظرمن تنها راه حل مشکل آلودگی هوا و ترافیک تهران توسعه حملونقل عمومی است که نیازمند سرمایهگذاری کلان دولتی و خصوصی میباشد، اگر حملونقل عمومی ما سریع ، ارزان، ایمن و همراه با حفظ شأن و کرامت مردم باشد حتماً تأثیرگذار خواهد بود
چه خوبه که پیشنهادات مردم رو به گوش مسئولین میرسونید
ممنون
کاش برای خیلی از مشکلات نظر مردم رو میخواستن و به گوش مسئولان میرسید
شاید یکباره نظر یکی مفید واقع میشد
این نظر کارشناسی است؟
حداقل 50 درصد آلودگی هوا از خودروهای سواری در شهر تهران است. یک تعطیلات این موضوع را نشان می دهد. و کارخانجات نقش اندکی در این زمینه دارند.
2-بیکاری فراوان در روستاها و شهرستانها باعث شده جمعیت قابل توجهی به سمت کلان شهر ها مهاجرت کنند که خود از عوامل اصلی شلوغی و الودگی کلانشهر هاست.
3-جلوگیری از تمرکز امکانات در کلانشهر ها.
4-توسعه مناسب حمل و نقل شهری
5-عدم واگذاری طرح ترافیک مگر برای ضروریات
6-ایجاد و الزام اشتغال در مناطق شهری با حداقل سفر
مشکل شلوغی تهران و الودگی ان یک شبه حل نمیشود و عریض تر کردن خیابان ها و طرح های زوج و فرد و امثال ان مانند مسکن عمل کرده و پایدار نیست
مشکل الودگی تهران را باید در شهرستان ها جست و جو کرد..درسته شهرستان ها...
بیکاری فراوان در روستاها و روستا گریزی باعث شده جمعیت قابل توجهی از جمعیت به سمت کلان شهر ها حرکت کنند که خود از عوامل اصلی شلوغی و الودگی کلانشهر هاست
یک سوال؟چند درصد ساکنین تهران تهرانی و چند درصد شهرستانی هستند؟به نظر شما اگر اشتغال در روستاها سر و سامان بگیرد چند درصد شهرستانی ها پایتخت را رها میکنند؟
تووی مدرسه آمار بگیرن کسانی که تقریبا نزدیکن حتما با دوچرخه بیان و سرویس نگیرن اصلا کلا بگن هرکس با دوچرخه بیاد انضباطش ۲۰ میگیره که بشه یه تشویقی
توو ادارات و جاهای دیگه برای کارکنان یه تشویق در نظر بگیرن که هرکس با دوچرخه میاد هم تشویقی داشته باشه هم یه دوچرخه رایگان
ممنون
کاش برای خیلی از مشکلات نظر مردم رو میخواستن و به گوش مسئولان میرسید
شاید یکباره نظر یکی مفید واقع میشد