تعداد خودرو های در حال حرکت در ایران بیشتر از جمعیت ایران شده . هر خانواده ها به تعداد اعضائ خانواده خودرو دارند .در نتیجه اکثرا تک سرنشین ..... اااااینقدر که جای تردد عابران پیاده نیست .انتظار دارید هوا سالم باشد. هر روز هم تبلغ میشود که ما تولیدات خود را بیشتر میکنیم خب آیا کسی به فکر آلودگی هوا و مردم بیچاره .کودکان. سالمندان هست ...... اشکال ندارد بیشتر تولید کنید مرگ ما چه اهمیتی دارد
تا یه تعطیلات بهم میرسه کل مملکت قفل میشه، جاده ها، مرگ ومیر، سفر های عجله ای،تاخیر و شلوغی که هیچکس از سفر لذت نمی برد مشکلات جدی محیط زیستی کلان شهر ها و کمبود زیرساخت هیچکس در مملکت انگار به این موضوعات توجه نمی کند بخش گردشگری رونق و استفاده ببینید ترکیه چه میکند خب بدون یه قطره نفت میچرخاند
درآمد حاصله از حوزه گردشگری میبایست به وسیله سازوکاری همچون عوارض مالیات و ... تامین و مستقیاً صرف اقدامات زیربنایی و زیرساختی مرتبط با حوزه گردشگری همان منطقه گردد.
تسهیلات گردشگری بایستی بطور دقیق نه وام و فرار رانت بگیران و آقازاده ها اجرا گردد و با اعتبارات در این زمینه موجب افزایش گرایش سرمایه گذاری شود. مضافاً این که شرکت های فعال و موفق داخلی و خارجی تشویق به کار در تمامی مناطق نمایند
امیدوارم کسی بشنود و این طرح پخته و اجرا شود احساس میکنم بایستی ایالتی اداره شود و همچنین با تسهیلات زیرساخت های گردشگری بخش خصوصی تقویت گردد تا رونق واقعی و اشتغال نمایان شود خصوصا اینکه ما ایرانیان در کل خوشگذرانیم. جواب میده اگر گوشی باشد و اگر تفکری. این تغییرات بایستی به آرامی گام به گام و دستگاه به دستگاه انجام تا برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد.
با سلام بنده اگر مسئول بشوم با یک تسهیلات و به کار گرفتن جوان های دانشگاه های دولتی و آزاد همه وسایل نقلیه را به کمک سپاه به خودرو برقی تبدیل می کردم با طراحی زیبا تر از خودرو های خارجی. (فردی که خودرو ایرانی داره دو میلیون می دهد ماشين نو با قدرت موتور بیشتر با گارانتی پنج ساله) این شدنی است . باتشکر
سوماً تعطیلی های تابستانه محدود تر از چهار ماه به دوتا سه ماه کاهش یابد برای نیمه شمالی کشور(که سردسیر است و پدیده وارانگی دما دارد و تهران) تعطیلات زمستانه و هماهنگ با تعطیلات اعیاد نوروز دنیا داشته باشیم.
1- از دیدگاه اداری و مالی جهانی: مبادلات اقتصادی و اداری هماهنگ با دنیا شود و همچنین مشکل عدم همپوشانی و هماهنگی مالی و اداری با جهان بدلیل اختلاف تابستانه و زمستانه بودن آن رفع گردد و عملاً سه ماه از بازار بینالملل قطع نمی شویم
2- از دیدگاه اداری و مالی داخلی: توزیع هزینه کردهای سیستم آموزشی و بار اداری مالی و مدیریتی آن و رفع مشکل تعطیلی ناشی از آلودگی هوای تهران
3- از دیدگاه گردشگری: ضمن هماهنگی با تعطیلات اعیاد نوروز دنیا و رونق گردشگری خارجی، موجب می شود در بحث گردشگری داخلی در هوای زمستانی قسمت شمالی از جنوب کشور بازدید کنند و نمیه جنوبی در تابستان از نیمه شمالی بازدید کنند و موجب رونق مداوم بخش گردشگری میگردد.
4- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: این مورد برای سفرها که مشکلات ترافیک و زیرساخت نامناسب و نا کافی برای سالها مرتفع می گردد نیاز به افزایش زیرساخت کاهش یابد و در زمان سفر و تعطیلات اوج بار ترافیک جادهها و شهرها کاهش و توزیع میگردد.
5- زیست محیطی : با کاهش اوج پیک های ترافیکی موجب فرصت برای محیط زیست و در هزم آن چه آلودگی هوا و چه در تولید و جمعآوری و دفع و مدیریت زباله ها میگردد.
دوماً برای تهران بهتر بدلیل تراکم جمعیت بالا(حدود یک چهارم جمعیت کشور)، بهتراست تعطیلات هفتگی جمعه و شنبه (یا شنبه و یکشنبه در گام بعد) باشد ولی برای بقیه کشور پنجشنبه و جمعه باشد این مورد موجب میشود
1- از دیدگاه اداری و مالی جهانی: مبادلات اقتصادی و اداری هماهنگ با دنیا شود و همچنین مشکل عدم همپوشانی و هماهنگی مالی و اداری با جهان رفع گردد.
2- از دیدگاه اداری و مالی داخلی: برای کارهای اداری تهران شهرستان ها راحت تر رسیدگی و برای بازدید نظارت تهران و ماموریت ها در روز های تعطیل انجام گرفته و با حضور مسئولین، کار ارباب رجوع و اداره روان تر انجام میگیرد
3- از دیدگاه گردشگری: سهولت کار برای گردشگران خارجی و
4- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: این مورد برای سفرها که مشکلات ترافیک و زیرساخت نامناسب برای سالها مرتفع می گردد نیاز به افزایش زیرساخت کاهش یابد و در زمان سفر و تعطیلات اوج بار ترافیک جادهها و شهرها کاهش و توزیع میگردد.
5- زیست محیطی : با کاهش اوج پیک های ترافیکی موجب فرصت برای محیط زیست و در هزم آن چه آلودگی هوا و چه در تولید و جمعآوری و دفع و مدیریت زباله ها
اولاً در کل کشور تعطیلات ادارات را به دو روز افزایش یابد تا نیاز به تعطیلات مناسبتی جهت سفرکاهش یافته و ساعات کاری طبق استاندارد بینالملل تنظیم گردد که این امر موجب میشود
1- از دیدگاه اداری و مالی: افزایش بهرهوری و شغل دوم برای دستگاه و یا شخصی کارکنان
2- از دیدگاه گردشگری: رونق گردشگری داخلی و خارجی
3- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: کاهش تاریخ و زمان های اوج به سیستم های مربوطه
4- زیست محیطی: خدمات رسانی بهتر خدمات شهری و استمرار سرویس ها و استفاده بهینه از آن
تنها دلیل آلودگی هوای تهران اتومبیلها هستند که میشه با بررسی زمان پیک آلودگی که صبح و عصر هست این رو بررسی کرد - یکی اجباری کردن فیلتر اگزوز و در نظر گرفتن تسهیلات بانکی و ... . دوم تعرفه سنگین به ماشینهای تک سرنشین و ایجاد راهکار آنلاین برای تجمیع سرنشین ماشینها در مسیرهای مشترک- در مورد کارخونه ها هم اجباری کردن فیلتر
با مردم صادق باشید تا آنها پای کار بیایند وقتی با طرح ترافیک به دنبال پول گرفتن از مردم هستید انتظار دارید به شما غاعتماد کنند تنها راهکار کاهش آلودگی هوا همکاری گسترده مردم در کنترل استفاده از سوختهای فسیلی است من اگر شهردار بودم اول کارخانه ی ساخت موتور سیکلتهای برقی را افتتاح می کردم و سپس موتورها را مجانی در مقابل استرداد موتور سیکلت بنزینی به مردم می دادم و هزینه آن را از راه صرفه جوئی در مصرف بنزین و استفاده از اعتباراتی که برای رفع آلودگی به سازمانهای مختلف داده اند و فروش برق و..
با مردم صادق باشید تا آنها پای کار بیایند وقتی با طرح ترافیک به دنبال جیب بری از مردمید انتظار دارید به شما غاعتماد کنند شورای شهر عده ای را برای رأی دادن گفته حتی رأی دهندگان که تراول گرفته اندتنها راهکار کاهش آلودگی هوا همکاری گسترده مردم در کنترل استفاده از سوختهای فسیلی است من اگر شهردار بودم اول کارخانه ی ساخت موتور سیکلتهای برقی را افتتاح می کردم و سپس موتورها را مجانی در مقابل استرداد موتور سیکلت بنزینی به مردم می دادم و هزینه آن را از راه صرفه جوئی در مصرف بنزین و استفاده از اعتباراتی که برای رفع آلودگی به سازمانهای مختلف داده اند و فروش برق و..
سلام
1_افزایش 100 درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی، بویژه مترو و اتوبوس
2_حذف نمودن تمامی خودروهای دولتی
3_ تفویض اختیار نهادهای دولتی واقع در تهران به شهرستانها
4_تولید بنزین با کیفیت
5_استاندارد نمودن خودروهای ساخت داخل
6_افزایش درختکاری و ایجاد فضاهای سبز
قطعا اصلی ترین دلیل آلودگی هوا بی کیفیتی خودروهای تولید داخله از اتوبوس و کامیون گرفته تا موتور پر مصرف و بی کیفیت سمند پژو جی ال ایکس و پرشیا ... دو تا کارخونه خودروسازی این کشور بدبخت کردن... نود درصد ناوگان تاکسی ما شامل همین 3 مدل خودرو بی کیفیت و پر مصرف هستن .... خودرو ایرانی یعنی افزایش سوخت افزایش تلفات جاده ای الودگی هوا کشته شدن بر اثر الودگی هوا ....
با اهدا ویا فروش دوچرخه به ساکنان شهرهای پرجمعیت و پر هزینه کردن تردد خودروهای تک سرنشین وازدیاد ناوگان حمل ونقل عمومی و کسترش فرهنگ پیاده روی در مسیر های کوتاه خانه تا محل کار و مشوقهای زیادی از این دست تنها راه حلهای این روزهای آلوده کلانشهر هاست۰
تسهیلات گردشگری بایستی بطور دقیق نه وام و فرار رانت بگیران و آقازاده ها اجرا گردد و با اعتبارات در این زمینه موجب افزایش گرایش سرمایه گذاری شود. مضافاً این که شرکت های فعال و موفق داخلی و خارجی تشویق به کار در تمامی مناطق نمایند
امیدوارم کسی بشنود و این طرح پخته و اجرا شود احساس میکنم بایستی ایالتی اداره شود و همچنین با تسهیلات زیرساخت های گردشگری بخش خصوصی تقویت گردد تا رونق واقعی و اشتغال نمایان شود خصوصا اینکه ما ایرانیان در کل خوشگذرانیم. جواب میده اگر گوشی باشد و اگر تفکری. این تغییرات بایستی به آرامی گام به گام و دستگاه به دستگاه انجام تا برنامه ریزی لازم در این خصوص صورت پذیرد.
1- از دیدگاه اداری و مالی جهانی: مبادلات اقتصادی و اداری هماهنگ با دنیا شود و همچنین مشکل عدم همپوشانی و هماهنگی مالی و اداری با جهان بدلیل اختلاف تابستانه و زمستانه بودن آن رفع گردد و عملاً سه ماه از بازار بینالملل قطع نمی شویم
2- از دیدگاه اداری و مالی داخلی: توزیع هزینه کردهای سیستم آموزشی و بار اداری مالی و مدیریتی آن و رفع مشکل تعطیلی ناشی از آلودگی هوای تهران
3- از دیدگاه گردشگری: ضمن هماهنگی با تعطیلات اعیاد نوروز دنیا و رونق گردشگری خارجی، موجب می شود در بحث گردشگری داخلی در هوای زمستانی قسمت شمالی از جنوب کشور بازدید کنند و نمیه جنوبی در تابستان از نیمه شمالی بازدید کنند و موجب رونق مداوم بخش گردشگری میگردد.
4- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: این مورد برای سفرها که مشکلات ترافیک و زیرساخت نامناسب و نا کافی برای سالها مرتفع می گردد نیاز به افزایش زیرساخت کاهش یابد و در زمان سفر و تعطیلات اوج بار ترافیک جادهها و شهرها کاهش و توزیع میگردد.
5- زیست محیطی : با کاهش اوج پیک های ترافیکی موجب فرصت برای محیط زیست و در هزم آن چه آلودگی هوا و چه در تولید و جمعآوری و دفع و مدیریت زباله ها میگردد.
1- از دیدگاه اداری و مالی جهانی: مبادلات اقتصادی و اداری هماهنگ با دنیا شود و همچنین مشکل عدم همپوشانی و هماهنگی مالی و اداری با جهان رفع گردد.
2- از دیدگاه اداری و مالی داخلی: برای کارهای اداری تهران شهرستان ها راحت تر رسیدگی و برای بازدید نظارت تهران و ماموریت ها در روز های تعطیل انجام گرفته و با حضور مسئولین، کار ارباب رجوع و اداره روان تر انجام میگیرد
3- از دیدگاه گردشگری: سهولت کار برای گردشگران خارجی و
4- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: این مورد برای سفرها که مشکلات ترافیک و زیرساخت نامناسب برای سالها مرتفع می گردد نیاز به افزایش زیرساخت کاهش یابد و در زمان سفر و تعطیلات اوج بار ترافیک جادهها و شهرها کاهش و توزیع میگردد.
5- زیست محیطی : با کاهش اوج پیک های ترافیکی موجب فرصت برای محیط زیست و در هزم آن چه آلودگی هوا و چه در تولید و جمعآوری و دفع و مدیریت زباله ها
1- از دیدگاه اداری و مالی: افزایش بهرهوری و شغل دوم برای دستگاه و یا شخصی کارکنان
2- از دیدگاه گردشگری: رونق گردشگری داخلی و خارجی
3- از دیدگاه زیرساختی و بهرهوری: کاهش تاریخ و زمان های اوج به سیستم های مربوطه
4- زیست محیطی: خدمات رسانی بهتر خدمات شهری و استمرار سرویس ها و استفاده بهینه از آن
1_افزایش 100 درصدی ناوگان حمل و نقل عمومی، بویژه مترو و اتوبوس
2_حذف نمودن تمامی خودروهای دولتی
3_ تفویض اختیار نهادهای دولتی واقع در تهران به شهرستانها
4_تولید بنزین با کیفیت
5_استاندارد نمودن خودروهای ساخت داخل
6_افزایش درختکاری و ایجاد فضاهای سبز