واگذاری حمل نقل شهری به بخش خصوصی با تعیین ایین نامه ونظارت دوره ای سالانه به طوری که نیروهای نظارتی سالانه عوض شود .برای جلوکیری از رانت خواری استفاده از نیروهای بومی همان شهر ادامه ساختن مترو بین شهری استفاده از خودروهای برقی بردن کارخانه هایی که باعث الودگی میشوند به حاشیه شهرها
تنها راهکار ماشین برقی و استفاده از آب بجای بنزین هست دیگه طرح حلوا برو تو گلو .....تو طرح سوخت آب فقط یک کپسول عقب ماشین جا می گیره و تو پمپش آب می ریزیم.......البته با این مسولیین بی عرضه و به فکر جناحی فکر نکنم تکونی به خودشون بدهند
1.گران کردن سوخت در کلان شهر های الوده
2.اسنفاده از وسایل عمومی سالم ارزان، سریع در دسترس
3،استفاده از کاتالیست اگزوز
4.فشار به ایران خودرو و سایپا در جهت بهبود سوخت موتور
5،استفاده از اسکوتر، موتور برقی ارزان قیمت،
نمی خواهند وگرنه کار نشد نداره، چون سود تو آلودگی است
6،راه حل اساسی دست های ک از این آلودگی سود می برند قطع شود برید ببینید کی داره سود می کنه؟
باند فرودگاه مهرآباد رو بايد پنج شيش كيلومتر بلندتر كنن كه هم موقع بلند شدن مجبور نشدن اينهمه گاز بدن و سوخت ناقص توليد كنن و هم به موتوراشون اينقدر فشار نياد كه تند تند به خرج بيفته
یکی از بهترین راه ها استفاده از خودرو های برقی درسطحی وسیع هست که اتفاقا توسط دانشمندان ایرانی تولید شده است.بهرحال شما حساب کنید چند میلیون جمعیت و درنتیجه چند میلیون خودرو درتهران باشد،تعدادی از همان جمعیت ممکن است بیش از یک خودرو داشته باشند.
من بعنوان کارگر شرکت نفت پیشنهاد میکنم اول از شرکت نفت شروع کنید.تکنولوژی شرکت نفت بابد به روز شود و کیفیت سوخت بالا رود.سپس خودروها بدون تعارف به روز شود و بدون تعارف با شرکتهای بدون کیفیت سایپا و ایران خودرو بر خورد شود.حتی اگر تعطیل شود بهتره و با برند با کیفیت آلمان و ژاپن قرار داد بسته شود.
بيست سال پيش يه طرح برا برقي كردن تاكسيا به شهرداري و خودروسازا دادم كه از ژاپن گرفته تا آمريكا و حتي سازمان ملل تائيدش كردن ولي چون بند پ نداشتم حتي حاضر نشدن يكيشم بزن و داره سالي يه ميليون نفر از مردم مملكت بخاطر آلودگي هوا ميميرن
جالبيش اينه كه قيمتش يك چهارم خودرو برقي هم نبود
معلوم نيست خارجيا كه مريخ رو گرفتن بهتر ميفهمن يا اينا
1- الزام خودروهای شخصی بر کارت سوخت؛ 2- تعیین سقف 60 لیتر در ماه برای هر خودروی شخصی؛ 3- وضع مالیات و عوارض در کلان شهرها بر خودروهای شخصی که بیش از 60 لیتر در ماه مصرف کنند( عوارض و مالیات مازاد بر هر لیتر از سقف تعیین شده یک میلیون ریال). مثال : مصرف بنزین خودروهای من در شهر تهران در آبان 140 لیتر بوده؛ یعنی 80 لیتر بنزین مازاد بر سقف تعیین شده مصرف داشته ام؛ باید 8 میلیون تومان عوارض و مالیات( قابل مصرف در بهداشت و سلامت جامعه، درمان بیمارهای خاص، تنفسی، قلبی و عروقی، گسترش و نوسازی حمل و نقل شهری، توسعه فضای سبز شهری و ...) بابت آبان 1398 بپردازم. در صورت نپرداختن یا استنکاف خودروی من ابتدا توقیف و بعداز شش ماه با حراج عمومی، حقوق مالیات و عوارض برداشت می شود. مهرداد رادمهر
راه كار من اينه كه ديزليا روزاي آلوده نيان به جز اونايي كه فيلتر دوده دارن و فقط روزاي آلوده فيلترشونو فعالش كنن تا فيلتر دهها سال كار كنه چون خيلي گرونن
ضمنا همه بي آر تيا و اتوبوساي شهرداري هم همينجوري فيلتر بزنن اينجوري حداقل بيست سال فيلترشون كار ميكنه
چند سال كه خودرو بي كيفيت و با مصرف سوخت بالا مثل نيسان و وانت و پژو و ديگر خودرو ها توليد مي كنند كه مافياي قدرت اجازه بهبود و تغيير وضعيت نمي دهند چطور انتظار داريد ما پيشنهاد بديم ترتيب اثر بدهند خوب اگه راست ميگيد كيفيت خودروهاي توليدي عهد بوق رو بهبود بديد ببينيد چقدر آلودگي هوا كاهش پيدا مي كنه
2.اسنفاده از وسایل عمومی سالم ارزان، سریع در دسترس
3،استفاده از کاتالیست اگزوز
4.فشار به ایران خودرو و سایپا در جهت بهبود سوخت موتور
5،استفاده از اسکوتر، موتور برقی ارزان قیمت،
نمی خواهند وگرنه کار نشد نداره، چون سود تو آلودگی است
6،راه حل اساسی دست های ک از این آلودگی سود می برند قطع شود برید ببینید کی داره سود می کنه؟
گناه نکنیم ، تا خدا کمک کند .
جالبيش اينه كه قيمتش يك چهارم خودرو برقي هم نبود
معلوم نيست خارجيا كه مريخ رو گرفتن بهتر ميفهمن يا اينا
ضمنا همه بي آر تيا و اتوبوساي شهرداري هم همينجوري فيلتر بزنن اينجوري حداقل بيست سال فيلترشون كار ميكنه